Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Fett rundt knær

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-13, 18:18   #1
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Fett rundt knær

Plutselig har jeg lagt merke til at knærne mine har fått mer fett rundt seg. Merker det ved at jeg kan kjenne at knærne gnisser mot hverandre ved gange.. I tillegg synes jeg lårene har blitt mer "heng" i.. På ene låret har jeg nesten som en fettkul nedenfor lysken... Kan dette være vann? Fler liksom dette har kommet "over natta", merka det for et paruker siden.. Jeg går mye, og sykler litt.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 23:06   #2
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Fett rundt knær

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Plutselig har jeg lagt merke til at knærne mine har fått mer fett rundt seg. Merker det ved at jeg kan kjenne at knærne gnisser mot hverandre ved gange.. I tillegg synes jeg lårene har blitt mer "heng" i.. På ene låret har jeg nesten som en fettkul nedenfor lysken... Kan dette være vann? Fler liksom dette har kommet "over natta", merka det for et paruker siden.. Jeg går mye, og sykler litt.

Hvordan vet du det er fett? Kan vel være vann tenker jeg.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 07:07   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fett rundt knær

Hvis du har gått mye ned i vekt kan det kanskje være noe løshud?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 09:55   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fett rundt knær

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvis du har gått mye ned i vekt kan det kanskje være noe løshud?

Det var min umiddelbare tanke også

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Refleksjon rundt mat ... Marella77 Generell diskusjon 4 10-06-12 18:48
Egnet trening for dårlige knær MissPivotal Trening 22 23-08-11 14:34
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! grotingeling Generell ernæringsdebatt 1 11-12-09 09:25
NED i CM rundt magen linkn Spørsmål og svar 1 07-04-07 18:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no