Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Helsemeny1

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-12, 11:01   #1
ingatoppen72
Juniormedlem
 
ingatoppen72 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 51
Innlegg: 11
ingatoppen72 er på en erverdig vei
Red face

Helsemeny1

Har nettop starta på denne dietten så jeg lurer veldig på om d er flere som går på denne der ute..#:0)

__________________



Det finnes ikke problemer, bare løsninger......
ingatoppen72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1 Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 11:29   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: helsemeny1

Aldri hørt om. Hva er det for noe?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 12:01   #3
ingatoppen72
Juniormedlem
 
ingatoppen72 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 51
Innlegg: 11
ingatoppen72 er på en erverdig vei

Sv: Helsemeny1

gå inn på helsemeny1.no og se.....er veldig fornøyd og det virker. men man må være motivert da.

__________________



Det finnes ikke problemer, bare løsninger......
ingatoppen72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1 Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 12:23   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Fant ingen god forklaring på hva slags mat og ikke minst sammensetningen på menyen. Så hva spiser du?
Jeg er jo ikke interessert i å bytte kosthold, men jeg er nysgjerrig da. Har forøvrig aldri sett helsemeny1 nevnt her inne.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 12:37   #5
ingatoppen72
Juniormedlem
 
ingatoppen72 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 51
Innlegg: 11
ingatoppen72 er på en erverdig vei

Sv: Helsemeny1

jeg er ganske fersk selv men kan prøve og forklare. det koster litt da også er det en 28 dagers diett. produktene du får er urtete "herba slim", kapsler med vitaminer og mineraler, to typer drikker du skal drikker ved siden av maten utover dagen. maten uke 1 som er en "hvit uke" er fisk 200g, kylling 150g, kalkun 150g og 2 egg. du skal ha 4 måltider pr dag også må du da velge av disse alternativene. Du skal ikke ha salt, sukker tyggis eller pastiller. Også kan du spise mere etter hvert da. Som sagt jeg er ganske så fersk enda er på min 5. dag i kuren og har gått ned 1,5 kg. også er jeg aldri sulten det er mye mat, men man må som sagt være motivert da.

__________________



Det finnes ikke problemer, bare løsninger......
ingatoppen72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1 Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 13:10   #6
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Jeg har nå mottatt dietten fra min behandler og skal etterhvert begynne, må bare bestille Amino-kapslene først.

Hvordan har det gått med deg Ingatoppen72?

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 14:01   #7
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Jeg har startet opp på denne metabolkuren, og bruker kosttilskudd fra FitLine. Jeg visste ikke at det het Helsemeny1, så det må jeg få sjekket ut. Slik jeg forstår kuren så er det en lclf-kur.

Årsaken til at jeg begynte er at jeg har gått på lavkarbo lenge nå uten noe særlig vektnedgang. Jeg har gått opp og ned de samme tre kiloene det siste året..... Prøver derfor dette som en kickstart for å se om jeg klarer å sjokke kroppen litt. Som sagt, dette er en kur, mens lavkarbo er en livsstil. Jeg skal derfor tilbake til den "ordinære" lavkarboen min når jeg har fått av meg noen kg.

Den første uken er ganske tøff, men til gjengjeld hadde jeg en vektnedgang på 4,5 kg så det er det absolutt verdt! Er i gang med uke 2 nå, og det er deilig å få litt grønnsaker igjen.

Lykke til videre!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 02:15   #8
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg har startet opp på denne metabolkuren, og bruker kosttilskudd fra FitLine. Jeg visste ikke at det het Helsemeny1, så det må jeg få sjekket ut. Slik jeg forstår kuren så er det en lclf-kur.

Årsaken til at jeg begynte er at jeg har gått på lavkarbo lenge nå uten noe særlig vektnedgang. Jeg har gått opp og ned de samme tre kiloene det siste året..... Prøver derfor dette som en kickstart for å se om jeg klarer å sjokke kroppen litt. Som sagt, dette er en kur, mens lavkarbo er en livsstil. Jeg skal derfor tilbake til den "ordinære" lavkarboen min når jeg har fått av meg noen kg.

Den første uken er ganske tøff, men til gjengjeld hadde jeg en vektnedgang på 4,5 kg så det er det absolutt verdt! Er i gang med uke 2 nå, og det er deilig å få litt grønnsaker igjen.

Lykke til videre!

Jeg starter i morgen, selv om jeg ikke har fått Proshape ennå, bestilte dem i dag så jeg håper jeg har dem før helga Jeg startet opp med lavkarbo i begynnelsen av februar, etter en lang pause.. jeg har tidligere opplevd stor vektnedgang ved å legge om, men denne gangen går det ulidelig sakte.. så jeg har også valgt å nullstille kroppen gjennom denne kuren. Skal ta meg en hvit uke nå, så får jeg bestemme meg i forhold til påsken hva jeg gjør. Om jeg greier å holde meg til dietten.. eller om jeg tar en pause for så å starte opp på ny etter påske..

Nå vet ikke jeg hvilken lavkarborettning du har fulgt fra før av, men kjente du noen forskjell når du gikk over på dietten, tenker svimmelhet, slapphet osv.. Havnet du i ketose? jeg har blitt lovet at jeg ikke skal havne i ketose, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal berge unna den, siden jeg på normal lavkarbokost havner i ketose hvis jeg spiser under 15-20 karb. Det er jo ikke så mange karber i Activizeren og Restorate?

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 02:58   #9
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Helsemeny1

Syns dette ligner veldig på Dukan dietten og Psmf dietten.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 10:41   #10
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Syns dette ligner veldig på Dukan dietten og Psmf dietten.

Kan ligne ja, men ikke det samme..

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 16:50   #11
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Kan ligne ja, men ikke det samme..

Er denne dietten sunnere på noen måte? enn d andre? Kan tenke meg å prøve. Er det en lavkarbo diett da?

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 17:39   #12
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Er denne dietten sunnere på noen måte? enn d andre? Kan tenke meg å prøve. Er det en lavkarbo diett da?

Nei det er ikke en lavkarbodiett, dette er en diett du skal følge i 28 dager for deretter å ha kun en hvit dag (en dag med bare proteiner) i uka etterpå.. Jeg kommer til å gå tilbake til min lavkarbo diett etter jeg er ferdig med de 28 dagene.

Se her : http://www.helsemeny1.no/

Du skal ta bestemte kosttilskudd under dietten. Disse kan jeg anbefale på det varmeste, jeg har nå gått på dem i 1 mnd. (uten å gå på diett) Og jeg har fått masse energi og overskudd..

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 17:58   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Dette er jo ( etter å ha lest innlegga på fb-siden deres) en slags LCLF- diett. Og du kommer i ketose.
Samtidig sier de at det ikke er lavkarbo. Men at man ikke skal spise karbohydratrik mat. Men fett.
Rimelig forvirrende?


Og på ene siden de selger dette, (lettereliv) sies det der at du må du fortsette etterpå med abbonementet på Optimalsett for å holde vekta.
Dette virker bare som å selge produkter. Som må tas i tillegg til maten.
Åsså så dyrt da gitt.

Men hva spiser mat av mat på denne dietten, lurer jeg på? Det kommer jo ikke frem skikkelig noen steder?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 18:25   #14
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Helsemeny1

Nå er jeg kanskje negativ her, men det nettsida Helsemeny1 virket litt suspekt. Særlig når jeg så at en av de som deler sin "erfaring" også finnes på siden ang. informasjonsmøte, og da som kontaktperson...

Men jeg vet ikke noe om denne dietten altså, jeg snakker om denne nettsiden.

Men det skal bli interessant å høre hvordan det går med dere. Fint om dere forteller hvordan dere opplever denne dietten, både under og i tiden etterpå. Lykke til!

Var noen av dere på noe slags møte før dere startet? Og lurer på det samme som Gerd. Hva spiser dere egentlig?

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 19:30   #15
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Jeg opplever ikke dietten som suspekt Jeg kom over denne dietten via min behandler, og den distribueres kun via behandlere som har vært på kurs (etter hva jeg har forstått) Kosttilskuddene til denne dietten begynte jeg på for en mnd siden, og jeg opplever supre resultater i form av økt energi. Endelig ett kosttilskudd som jeg husker å ta, kanskje fordi det smaker så godt. ( Det består av ulike pulver som røres ut i vann). Jeg har begynt å abonnert på kosttilskuddet og da får jeg det mye rimeligere Produktet heter FitLine, vet at for noen år siden var det mange her inne som brukte dette produktet, de har blant annet en youghurt som har fått mye positiv omtale her inne.

I dietten skal man i de første 10 dagene kun spise proteiner, (hvittkjøtt, fisk og egg) foruten smakstilsettninger som urter og krydder uten salt og konverseringsmiddel. Og selvfølgelig Kosttilskuddet. Etter de ti dagene innfører man litt bestemte typer grønnsaker, frø og youghurt. Men to dager skal fortsatt bare være "protein dager" Når man er ferdig med de 28 dagene er kroppen nullstilt og renset. Da kan man begynne å spise "normalt" igjen. Men de anbefaler å spise ett kosthold som jeg vil si er tilnærmet lavkarbo.
Men som mannen bak sier, man skal kunne kose seg innimellom og leve livet. Så etter en helg med inntak av sukker og andre uheldige stoffer. Kan man da ta en protein-dag og få renset ut det man har tilført kroppen..

Dietten inneholder er en mer detaljert plan en det jeg har skrevet her, men jeg vet ikke om jeg har lov til å gjengi mer detaljert enn dette.. vil jo ikke gjøre noe ulovlig håper det var til hjelp.

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 19:34   #16
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Nei det er ikke en lavkarbodiett, dette er en diett du skal følge i 28 dager for deretter å ha kun en hvit dag (en dag med bare proteiner) i uka etterpå.. Jeg kommer til å gå tilbake til min lavkarbo diett etter jeg er ferdig med de 28 dagene.

Se her : http://www.helsemeny1.no/

Du skal ta bestemte kosttilskudd under dietten. Disse kan jeg anbefale på det varmeste, jeg har nå gått på dem i 1 mnd. (uten å gå på diett) Og jeg har fått masse energi og overskudd..

Har sett på linken. Den fungerer sikkert bra, men det er jo en slags lavkarbo ekstrem kur dette også da. Bare at en etter hvert har en grønn uke, rød uke og så normal kosthold, med en hvit dag i uka. Er veldig lik Dukan dietten ja. Så er det vel dyrt med disse vitamin tablettene/te. Den hvite uken går vel med på å spise bare hvit fisk, kjøtt, egg, ol. Så neste uke blir det grønnsaker i tillegg. Så neste uke mere vanlig mat, med en hvit dag i uka. Sikkert en grei kur, men tar heller en psmf kur som kick start, når jeg trenger det. Fordi den er mye billigere.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 19:36   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Er en type proteindiett ja.

Vet du hva disse pulverne består av? Fant ikke noe skikkelig innholdsfortegnelse eller næringsinnhold på noen av sidene.

Forsod litt av sidene at de ikke vil fortelle hva det går ut på før man har registrert seg ev. bestilt info.... Da skurrer det litt for meg. Jeg vil gjerne vite hva det går ut på før jeg betaler noe

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 19:43   #18
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Er en type proteindiett ja.

Vet du hva disse pulverne består av? Fant ikke noe skikkelig innholdsfortegnelse eller næringsinnhold på noen av sidene.

Forsod litt av sidene at de ikke vil fortelle hva det går ut på før man har registrert seg ev. bestilt info.... Da skurrer det litt for meg. Jeg vil gjerne vite hva det går ut på før jeg betaler noe

Sender deg en PM jeg

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 19:45   #19
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Er en type proteindiett ja.

Vet du hva disse pulverne består av? Fant ikke noe skikkelig innholdsfortegnelse eller næringsinnhold på noen av sidene.

Forsod litt av sidene at de ikke vil fortelle hva det går ut på før man har registrert seg ev. bestilt info.... Da skurrer det litt for meg. Jeg vil gjerne vite hva det går ut på før jeg betaler noe

Må si meg enig i dette, det er greit å vite hva man putter i seg. Å det er en protein diett ja. Veldig lite innformasjon også. Jeg har på følelsen av at dette er en Norsk kopi av Dukan dietten. Å at den som startet opp denne kuren tjener masse penger. Men det er min mening da.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:08   #20
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Informasjon om FitLine-produktene finnes her

http://www.fitline.com

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:11   #21
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Man skal normalt ikke gå i ketose pga at kosttilskuddene inneholder endel fruktose.

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:28   #22
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Jeg finner ikke oversikt over næringsinnhold eller innholdsfortegnelse på den siden *lete mer*

Dette skrive ho Vibeke i et innlegg på FB-siden:

Sitat:

Helsemeny1 er en diett som er effektiv for vekt reduksjon, balansering av blodtrykk, kolesterol, blodsukker, insulinresistens. Dietten tvinger kroppen til å benytte proteiner og fett som energi kilde. Ketogen forbrenning. For de fleste har sette en stor helsemessig gevinst.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:33   #23
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Jeg opplever ikke dietten som suspekt Jeg kom over denne dietten via min behandler, og den distribueres kun via behandlere som har vært på kurs (etter hva jeg har forstått) Kosttilskuddene til denne dietten begynte jeg på for en mnd siden, og jeg opplever supre resultater i form av økt energi. Endelig ett kosttilskudd som jeg husker å ta, kanskje fordi det smaker så godt. ( Det består av ulike pulver som røres ut i vann). Jeg har begynt å abonnert på kosttilskuddet og da får jeg det mye rimeligere Produktet heter FitLine, vet at for noen år siden var det mange her inne som brukte dette produktet, de har blant annet en youghurt som har fått mye positiv omtale her inne.

I dietten skal man i de første 10 dagene kun spise proteiner, (hvittkjøtt, fisk og egg) foruten smakstilsettninger som urter og krydder uten salt og konverseringsmiddel. Og selvfølgelig Kosttilskuddet. Etter de ti dagene innfører man litt bestemte typer grønnsaker, frø og youghurt. Men to dager skal fortsatt bare være "protein dager" Når man er ferdig med de 28 dagene er kroppen nullstilt og renset. Da kan man begynne å spise "normalt" igjen. Men de anbefaler å spise ett kosthold som jeg vil si er tilnærmet lavkarbo.
Men som mannen bak sier, man skal kunne kose seg innimellom og leve livet. Så etter en helg med inntak av sukker og andre uheldige stoffer. Kan man da ta en protein-dag og få renset ut det man har tilført kroppen..

Dietten inneholder er en mer detaljert plan en det jeg har skrevet her, men jeg vet ikke om jeg har lov til å gjengi mer detaljert enn dette.. vil jo ikke gjøre noe ulovlig håper det var til hjelp.

Jeg poengterte at jeg syntes nettsiden virket suspekt, ikke selve dietten, den vet jeg ikke noe om

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:37   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Man skal normalt ikke gå i ketose pga at kosttilskuddene inneholder endel fruktose.

Auda, fruktose har jo blitt bevisst veldig uheldig for kroppen!
Dessuten, sier de noe om hva slags kurs de må ha først? Slike kurs er som regel bare rene salgskurs, da slike opplegg er en form for pyramide-virksomhet.
Forøvrig høres teorien bak ut som enhver ekstremdiett ala sykehuskuren o.l. Intet nytt under solen med andre ord, utover enda flere måter å lure penger fra folk på.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 21:05   #25
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Auda, fruktose har jo blitt bevisst veldig uheldig for kroppen!
Dessuten, sier de noe om hva slags kurs de må ha først? Slike kurs er som regel bare rene salgskurs, da slike opplegg er en form for pyramide-virksomhet.
Forøvrig høres teorien bak ut som enhver ekstremdiett ala sykehuskuren o.l. Intet nytt under solen med andre ord, utover enda flere måter å lure penger fra folk på.

Er ikke helt happy over fruktosen, men har nå bestilt ny type som inneholder stevia og mindre fruktose.

Jeg har ikke gått kurs for å få eller å selge denne dietten. Men har kjøpt kosttilskuddene fra min alternative-behandler, før jeg fikk høre om dietten. Nå er jeg blitt "vervet" av min alternative-behandler slik at jeg kan få kjøpt produktene billigere. Selve Dietten har jeg fått gratis av min alternative-forhandler. Man kan også få kjøpe produktene gjennom netbutikken Fitline.com men da til en dyrere pris.

Jeg er helt nybegynner på dietten, og har valgt å prøve dette for å se om det kan være noe for meg. Jeg ser på det som en rensekur over 28 dager.

Kosttilskuddet er jeg så fornøyd med at det kommer jeg til å fortsette med uansett

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no