Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-14, 14:23   #23576
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Tallinn!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Og Praha.

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Veldig fint i Krakow på sommeren!

Tusen takk for fine tips
Har vært i Krakow en gang tidligere (for sånn 12 år siden).
Får se hva jeg ender opp med

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-07-14, 14:29   #23577
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

svolvær i lofoten

Nå har ikke samboeren min vært lengre enn Bodø, så det kunne jo sikkert vært en idè

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-07-14, 16:12   #23578
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Amsterdam, berlin, Barcelona.... Tromsø, Lofoten, Århus, Gøteborg. Endel venninner skryter av sopot, 5-stjerners spa veldig billig!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-07-14, 10:42   #23579
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Longyearbyen (og Svalbard generelt)! Veit ikkje om det er direkte luksusaktig, men søren kor flott det er der oppe!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-07-14, 12:32   #23580
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sevilla

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-07-14, 15:31   #23581
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Villnius og dette hotellet: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...us_County.html. Ikke i gamlebyen, men ca 5-10 min unna. Lite og romantisk for to. Rett ved bysentrum, elva og katedralen. Også nært hop-on-hop-off-bussene. Man kan også ta en busstur til Trakai - en gjenreist middelalderborg i en innsjø..

https://www.google.com/search?q=trak...w=1920&bih=870

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 24-07-14, 03:42   #23582
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen vortetyper som har en hvit rund kjerne eller var det noe annet jeg pelte ut av huden? Vorta var/er på håndbaken og har vært hudfarget, glatt og svakt utstikkende. Skulle skrelle av det øverste hudlaget, men i dag kom det med litt mer gitt. Nå er det bare et lite krater der... Og det blødde en del. Håper ikke at jeg plutselig nå får vorter over hele hendene. I så fall har jeg hatt den vorten så lenge at kroppen må snart klare å lage antistoffer mot den, synes jeg.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 25-07-14, 15:20   #23583
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det et problem å ha full mens ved gynekologisk undersøkels? Fant nettopp ut at timen faller rett i uka mi (sannsynligvis, den syklusen min får jo litt hikke innimellom).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 25-07-14, 15:24   #23584
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Er det et problem å ha full mens ved gynekologisk undersøkels? Fant nettopp ut at timen faller rett i uka mi (sannsynligvis, den syklusen min får jo litt hikke innimellom).

Jeg har hatt det, og det var ikke noe problem. Ringte dagen før å skulle avbestille timen pga det, men da fikk jeg beskjed av gynokologen at det absolutt ikke gjorde noe, mensen er jo noe man ikke kan styre selv, og som oftest så har man jo venta lenge på gynokolog time

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 25-07-14, 15:28   #23585
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har avbestilt gynekologisk undersøkelse flere ganger pga mensen ( min hopper litt frem og tilbake, vanskelig å beregne timen etter den), har aldri fått beskjed om at det går bra å ha den ved en slik undersøkelse. Spørs om det er opp til hver enkelt lege/legekontor?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline
Gammel 25-07-14, 15:29   #23586
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg har hatt det, og det var ikke noe problem. Ringte dagen før å skulle avbestille timen pga det, men da fikk jeg beskjed av gynokologen at det absolutt ikke gjorde noe, mensen er jo noe man ikke kan styre selv, og som oftest så har man jo venta lenge på gynokolog time

Ah, flott Har jo ventet et halvt år på denne timen, så vil jo helst ikke utsette

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 25-07-14, 15:31   #23587
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ah, flott Har jo ventet et halvt år på denne timen, så vil jo helst ikke utsette

Men jeg ville kanskje tatt en telefon å hørt, siden det virker som andre har fått en annen beskjed en meg, så kan hende det er ulike oppfattninger om det.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 25-07-14, 15:32   #23588
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

har avbestilt gynekologisk undersøkelse flere ganger pga mensen ( min hopper litt frem og tilbake, vanskelig å beregne timen etter den), har aldri fått beskjed om at det går bra å ha den ved en slik undersøkelse. Spørs om det er opp til hver enkelt lege/legekontor?

oook ... Da får jeg kanskje ringte dem og forhøre meg. Kommer kanskje an på hva man skal? Jeg skal utredes for pcos. Har ventet lenge på timen, så kjipt om jeg må vente enda et halvt år liksom

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 25-07-14, 15:38   #23589
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Er det et problem å ha full mens ved gynekologisk undersøkels? Fant nettopp ut at timen faller rett i uka mi (sannsynligvis, den syklusen min får jo litt hikke innimellom).

Har en venninne som jobber på gynekologen her og hun sier det er velsdig vanlig at de kommer med full mens. Ikke noe problem.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-07-14, 15:46   #23590
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Har en venninne som jobber på gynekologen her og hun sier det er velsdig vanlig at de kommer med full mens. Ikke noe problem.

Aha, godt å høre Jeg ringer likevel for sikkerhets skyld og hører.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 25-07-14, 16:54   #23591
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mener å huske at dersom celleprøve skal tas (nå vet ikke jeg om du skal det, det har ikke vi andre noe med, men sier det likevel) så skal man ikke ha blødning. Ellers er det visst ingenting i veien for mens så vidt jeg vet.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-07-14, 16:57   #23592
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Mener å huske at dersom celleprøve skal tas (nå vet ikke jeg om du skal det, det har ikke vi andre noe med, men sier det likevel) så skal man ikke ha blødning. Ellers er det visst ingenting i veien for mens så vidt jeg vet.

Søren og, hadde tenkt å be dem ta det i samme slengen siden det begynner å bli 4 år siden sist ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 25-07-14, 16:59   #23593
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vært noen dager sammen med mamma i hennes barndomshjem. Det er et gammelt hus; 150-200 år. Laftet og bare nydelig. Det er seff ikke innlagt vann så vi har hele tiden drukket flaskevann siden brønnene er omtrent tomme grunnet varmen. Kom hjem på onsdag. Ble syk onsdags kveld. Lå i hele går og holder fremdeles senga grunnet svimmelhet, kvalme, feberfølelse, vondt i magen og diare. Har funnet ut i ettertid at vi hadde drukket opp alt flaskevannet og at noen har fylt opp flaskene/dunkene med det lille vannet som var igjen i brønnen. Dette vannet ble seff ikke kokt og jeg drakk litervis av dette brakkvannet hver dag. Hvor lenge kan jeg være syk før jeg bør kontakt lege og hvor lenge pleier slik gugge sitte i kroppen? Jeg prøver å få i meg mat med gode baselusker og drikker det jeg klarer. Har gått ned 3.7 kg siden onsdag, nedgang er nedgang, men ville gjerne vært denne måten foruten. Bør jeg kontakte lege hvis det er like ille på mandag??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-07-14, 17:02   #23594
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Søren og, hadde tenkt å be dem ta det i samme slengen siden det begynner å bli 4 år siden sist ...

Det kan du få gjort hos fastlegen

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-07-14, 17:03   #23595
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Mener å huske at dersom celleprøve skal tas (nå vet ikke jeg om du skal det, det har ikke vi andre noe med, men sier det likevel) så skal man ikke ha blødning. Ellers er det visst ingenting i veien for mens så vidt jeg vet.

Gyndama tok celleprøver fra meg selv om jeg hadde mens.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-07-14, 17:11   #23596
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det kan du få gjort hos fastlegen

Ja, det er jo sant. Tenkte ikke så langt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 26-07-14, 00:54   #23597
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men jeg skjønner absolutt ønsket om å få tatt det i samme slengen. Ikke det festligste akkurat å dele ut på flere legebesøk.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-07-14, 11:06   #23598
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Av erfaring vet vi at det er omtrent nytteløst å kjøre på lykke og fromme i Norge på denne tiden og finne overnatting noe sted, men er det like ille i Sverige? Vi fikk plutselig en liten uke med fritid og siden "noen" hele tiden skulle vente og se an værmeldingen ble det for sent med hopp-på-tur til sydligere strøk.

Så nå prøver vi å finne på noe annet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-07-14, 11:10   #23599
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I Norge er det vel blitt endel åpninger etter terrortrusselen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 26-07-14, 14:46   #23600
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Av erfaring vet vi at det er omtrent nytteløst å kjøre på lykke og fromme i Norge på denne tiden og finne overnatting noe sted,

Er det? Syns det står plakater med rom og overnatting over alt jeg. Vi er på bilferie nå og har sett masse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no