Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-11, 16:44   #876
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, jeg tror ikke jeg har hatt den effekten av oljene trådtittelen tilsier, men jeg har ikke styrt med målebånd, så hvem vet. Derimot så fin hudeffekt at jeg ikke kan tenke meg å slutte med verken Udo's eller cocosa.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 17:55   #877
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Bare udo's: ingen reaksjon på magen, men nuppene... de er borte.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:16   #878
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har aldri hatt nupper og har alltid vært knallvarm i kroppen... Kanskje derfor jeg ikke merker noen forskjell?? Jeg merker det kanskje på at huden er mykere, jeg trenger ikke bruke hudkrem.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:59   #879
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Hvilken olje mener du? Jeg tar bare kokosolje og prøver å ta ca. 4 ss om dagen (fordelt på 2 ggr.). Jeg leste et sted at man burde opp i den mengden for at det skulle ha god effekt på vektreduksjon, men det var for kokosolje, altså. Husker ikke hvor jeg leste det, dessverre. Men jeg husker at Sally Fallon og Mary Enig faktisk anbefaler 2 ss før måltid 3 ganger om dagen. Jeg har ikke helt kommet opp i den mengden ennå.

Unnskyld. Udos. Jeg får i meg 3 ganske store ss cocosa og 2 med udos. Lurer på 2 til med udos på kvelden.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg fikser ikke 2 ss om dagen en gang nå, men så er jeg forkjøla og hoster jeg en del, og det er rett og slett forferdelig å hoste opp den oljen, får nesten reflukser. Men ellers er jo dette ikke et problem. Jeg tar vanligvis 1 ss Udo's og 1 ss cocosa på morran, og det samme på kvelden.

Æsj ja. Jeg skjønner godt den er fy når den går igjen. Jeg må ha litt fun light bare for å få det ned. Kanskje jeg skal prøve å øke og se.
Dumme vekten gikk opp 2 kilo når jeg ble syk og det har tatt en mnd å se de gå vekk igjen. Står da ellers heeeelt stille igjen. Men jeg skjønner kroppen syns kanskje det er nok bare med å komme seg fra kyssesyken.

Jeg blir også veldig varm av udos forresten og merker huden ikke blir fullt så tørr. Blir spennende å se i vinter.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 15:19   #880
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei!

Jeg startet min oljekarriere med Udos og Cocossa kjøpt i helsekosten her hjemme. Hva jeg merket av positive virkninger var først og fremst en hud som ikke hadde behov for fuktighetskrem. Ikke engang håndkrem. Så deilig! Jeg brukte en boks av hver før jeg gikk over på Udos fra Iherb og Jarrow formulas Extra Virgin Coconut oil også fra Iherb. Hva har skjedd?? Jo - jeg er kjempe tørr!
Ser det på bena og henda at de er sånn hvit-tørr.. Er det ikke ekte vare jeg har fått montro? Høres jo rart ut det og da syns jeg. Er det noen som har tilsvarende erfaring?
Jeg tar ca 1ss av hver morgen og kveld.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 18:00   #881
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har ikke råd til udos nå. Da jeg fant hvetekimolje på iherb mye billigere enn i Norge (og i forhold til Udos) kjøpte jeg heller det denne gangen. Neste gang skal jeg ha valnøttolje. Alle tre er gode synes jeg. Nå ca ti dager med smør i påvente av pakken fra iherb og ikke olje på maten er jeg lei av det. Har gått til innkjøp av en stor pose avokado å erstatte smøret med etter at jeg tok en pause fra de pga at jeg følte jeg hadde fått nok ettersom jeg hadde inntatt minst 120 g dgl i laaaang tid.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 21:59   #882
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Leser om Cocosa og Udos, men skjønner ut av denne tråden at man får forskjellig resultat av å bruke dette?? Eller?
Jeg går for tiden på easylife, men planlegger "et nytt kosthold" når jeg er ferdig der. Lurer veldig på en snill lavkarbo retning som ca. Lindberg eller noe.
Hvordan vil det fungere for meg å ta cocosa og udos hver morgen i steden for vanlig tran som jeg tar idag?

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 22:01   #883
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg har hatt det oppi (min kjempegode) avokado-lime smoothie, men da syntes jeg at det jeg ikke drakk med en gang, ble ødelagt av "udo-smaken" .

Hørtes veldig spennende ut...Kan man spørre om oppskrift her?

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 22:51   #884
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av gulrotklara, her.

Leser om Cocosa og Udos, men skjønner ut av denne tråden at man får forskjellig resultat av å bruke dette?? Eller?
Jeg går for tiden på easylife, men planlegger "et nytt kosthold" når jeg er ferdig der. Lurer veldig på en snill lavkarbo retning som ca. Lindberg eller noe.
Hvordan vil det fungere for meg å ta cocosa og udos hver morgen i steden for vanlig tran som jeg tar idag?

Det er ikke samme virkning akkurat, men du vil kanskje supplere med litt fiskemiddag istedet?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:40   #885
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det er ikke samme virkning akkurat, men du vil kanskje supplere med litt fiskemiddag istedet?

Ja, det vil jeg nok gjøre. Men tar dere tran når dere tar Udos?

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 13:08   #886
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av gulrotklara, her.

Ja, det vil jeg nok gjøre. Men tar dere tran når dere tar Udos?

Ja - ikke tran da, men omega3-kapsler. Det gjør jeg fordi akkurat de stoffene fra vegetabilske oljer er så inn i gamper**a mindre tilgjengelig for oss. (Men så har de til gjengjeld andre fordeler som man gjerne vil ha.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 16:06   #887
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av gulrotklara, her.

Ja, det vil jeg nok gjøre. Men tar dere tran når dere tar Udos?

Det spørs om du tar det som tilskudd eller som en del av maten, kanskje? Jeg tar ikke olje som tilskudd, jeg heller det over maten min. Men dette er jo en sak enhver må avgjøre selv utfra eget ønske. Jeg liker ikke å ta ting utenom måltider og liker godt smaken av fett på maten, så da er det ikke behov for ekstra utenom. Noen vil kanskje ha cocosa i kaffen fremfor å steke maten i det. Og noen liker ikke smaken av udos på maten og heller det i seg som medisin. Du må finne ut selv hva som passser deg.Men cocosa og udos erstatter ikke fiskeoljer. Sjekk om fettinntaket ditt blir for høyt av å ta fett-tilskudd av det ene og det andre, også,om du vil ned i vekt

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 05:27   #888
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har udo's i kaffekoppen jeg Sammen med en liten skvett fløte kjenner jeg ikke smaken!

  Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:57   #889
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Halloen! Idag kommer min første ladning med cocosa og udo's fra iherb. og jeg skal begynne å ta de ( i små doser ) fra imorgen. Det jeg lurte på, kan man ta begge deler i te, samtidig? eller skal man helst shotte udosen?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:02   #890
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Halloen! Idag kommer min første ladning med cocosa og udo's fra iherb. og jeg skal begynne å ta de ( i små doser ) fra imorgen. Det jeg lurte på, kan man ta begge deler i te, samtidig? eller skal man helst shotte udosen?

Ta det som du vil, men i te tror jeg ikke det smaker bra. Udos smaker best sammen med mat, synes jeg, men som sagt; spis slik du liker det

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:03   #891
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Halloen! Idag kommer min første ladning med cocosa og udo's fra iherb. og jeg skal begynne å ta de ( i små doser ) fra imorgen. Det jeg lurte på, kan man ta begge deler i te, samtidig? eller skal man helst shotte udosen?

Udo's-oljen har en smak jeg ikke ville puttet i tekoppen min.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:05   #892
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Udo's-oljen har en smak jeg ikke ville puttet i tekoppen min.

hmm okey. Får bare prøve å ta den bar først, og se om jeg klarer smaken
Hvis ikke får jeg se hva jeg gjør.
Takk for svar så kjapt

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:27   #893
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Til dere som har brukt en halv formue, selv gjennom import, av Udo`s choice olje.

Har dere fått vaskebrett på magen som et direkte resultat av å kun spise denne? Noen som har fått vaskebrett uten å bruke Udo`s?

Eller er deres anbefaling at man kan bruke pengene anderledes?

  Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:30   #894
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Til dere som har brukt en halv formue, selv gjennom import, av Udo`s choice olje.

Har dere fått vaskebrett på magen som et direkte resultat av å kun spise denne? Noen som har fått vaskebrett uten å bruke Udo`s?

Eller er deres anbefaling at man kan bruke pengene anderledes?

Please æ.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:32   #895
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Til dere som har brukt en halv formue, selv gjennom import, av Udo`s choice olje.

Har dere fått vaskebrett på magen som et direkte resultat av å kun spise denne? Noen som har fått vaskebrett uten å bruke Udo`s?

Eller er deres anbefaling at man kan bruke pengene anderledes?

Glise.... skulle nesten tro du er ute etter å provosere litt?

Dette har vært meget vel anvendte penger! Jeg er en kvinne på 44 år, født 3 barn og ikke hatt helse til å trene aktivit på flere år. Som hos så mange andre kvinner sitter "flesket" godt på mage og lår, dette har hjulpet til å fjerne flere cm med særlig gjenstridig resevemage


Dessuten, Udo`s og Cocosa er et nyttige tillegg uansett virkning på ytre fettmasse.

Hvorfor skal målet være vaskebrett, forresten?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!


Sist redigert av Charlott : 25-10-11 kl 15:34. Årsak: skriveleifer
Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:36   #896
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Vaskebrett? Aldri i livet om jeg vil ha vaskebrett. Jeg har ikke hatt noen fettreduserende effekt av oljen, men jeg har nok ikke vært konsekvent nok og jeg har kanskje ikke så fryktelig mye å ta av heller, MEN jeg har fått mer varme i kroppen, da jeg ofte ellers er kald, og alle ekle nupper på kroppen er borte, og huden er helt strålende. Koster penger med kremer også, vøtt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:52   #897
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Obscura: Nja, nei, vaskebrett på kvinner er ikke det jeg sjekker først heller hos spinnesiden, men nupper, appelsinhud osv derimot, det legger jeg merke til ja...haha.
Kvinnehuden må være glatt som en barnerumpe, stram som en trommeskinn og og og...

nei, grunnen til at jeg spør er at hjemmefronten har snakket om denne Udo`s choice og jeg bare reagerte på den helt jævlige prisen for noen gram olje. Da mener jeg den må være ferdt pengen og vel så det, siden trådstarter skulle teste ut oljen for å ta vekk abdominalt fett.

Men vårt bruk skulle primært være for å "smøre" kroppen innvendig i ledd, skuldre osv ikke for å bli kvitt fett (hadde vært kult om man fikk denne effekten though)

  Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:57   #898
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Men vårt bruk skulle primært være for å "smøre" kroppen innvendig i ledd, skuldre osv ikke for å bli kvitt fett (hadde vært kult om man fikk denne effekten though)

Hehe, hva har vaskebrettet med innvendig leddsmøring å gjøre?

Jeg sliter en del med leddvondter og synes det er bedre med Udo`s

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:57   #899
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Glise.... skulle nesten tro du er ute etter å provosere litt?

Dette har vært meget vel anvendte penger! Jeg er en kvinne på 44 år, født 3 barn og ikke hatt helse til å trene aktivit på flere år. Som hos så mange andre kvinner sitter "flesket" godt på mage og lår, dette har hjulpet til å fjerne flere cm med særlig gjenstridig resevemage


Dessuten, Udo`s og Cocosa er et nyttige tillegg uansett virkning på ytre fettmasse.

Hvorfor skal målet være vaskebrett, forresten?

Din erfaring høres interessant ut though. Snakker vi lang tids bruk for å ta bort cm?

Legg bort fornuft og det man har er godt nok, livet er mer enn vaskebrett osv osv, men jeg lever faktisk i den illusjonen at en veltrent kropp med vaskebrett hos mannen/gubben/elskeren faktisk blir lagt merke til og tatt som et sunnhetstegn av kvinner, ikke bodybuilding, men veltrent.
Ja, vaskebrett da vel

Var ilag med en kvinne for mange mange år siden, og hun likte vaskebrett, men også, av alle ting, slanke hender med synlige blodårer og sener.....så hun kikket først og fremst på....hendene....weird

  Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:58   #900
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har også fått adskillig mykere hud etter at jeg begynte med Udo's og det er før jeg er ferdig med den første flaska Det er jo bare å teste?

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no