Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva drikker dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-10, 11:27   #1
Teletubbien
Medlem
 
Teletubbien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Hedmark
Alder: 46
Innlegg: 375
Teletubbien har en fantastisk aura rundt segTeletubbien har en fantastisk aura rundt seg

Hva drikker dere?

Joda, jeg vet man skal drikke mye vann. Men hva annet drikker dere til vanlig?

__________________


Teletubbien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse +/- Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:29   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

Til vanlig: Vann og kaffe

Et glass brus og/eller vin en sjelden gang

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:31   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva drikker dere?

Vatn som du seier, og grøn te, grøn te med sitron, kamillete, lindete, diverse nypeteversjonar og hylleblomstte. Det går mykje te når eg er på jobb. Tidlegare drakk eg mykje kaffi på jobb, men har gått over til te. Det vart STORE mengder kaffi tidlegare, no drikk eg det berre av og til, og mest heime.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:32   #4
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere?

Vann og pepsi max eller sprite zero. Men prøver å holde det til helgene, kunstig søtning er jo ikke så veldig bra for kroppen
Drikker også masse hvit te, renser kroppen

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:46   #5
Teletubbien
Medlem
 
Teletubbien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Hedmark
Alder: 46
Innlegg: 375
Teletubbien har en fantastisk aura rundt segTeletubbien har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drikker dere?

Men er det greit med suketter eller natreen i teen? Eller må de aller helst være uten?

__________________


Teletubbien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse +/- Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:51   #6
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere?

For noen funker det helt fint, for andre kan det være en partystopper. Det som er så irriterende, tinf virker forskjellige på alle her.
Jeg bruker ingenting, og man venner seg fort til det. Litt fløte da. Men sukrin har gått greit for meg, ingen stopp i vekta.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:07   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva drikker dere?

Vann og vann og vann.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:11   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

Vann kan forresten varieres med smaker: agurkskiver, sitronskiver,lime... frosne bringebær eller jordbær i

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:17   #9
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Vann kan forresten varieres med smaker: agurkskiver, sitronskiver,lime... frosne bringebær eller jordbær i

Ja, jeg signerer det Gerd sier. Det kan gjøre såå stor forskjell!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:19   #10
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Hva drikker dere?

Drikker mye vann og en kopp te (uten søtning) daglig. En sjelden gang (helg feks) har jeg av og til glass fun saft... Ingen brus på meg nei.

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:23   #11
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere?

Ett glass Fun appelsinsaft om morgenen, kaffe, grønn te uten søtning og vanlig te med Natreen og sitron. Litt sukkerfri brus og rødvin med lite restsukker (spør på polet) i helgene. Ellers vann (så mye jeg orker) og BonAqua.

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 14:12   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

Jeg drikker vann og kaffe til daglig og en kopp grønnte eller to.. Da tar jeg sitronsaft i teen og kanskje ensukett nå og da.
Ellers går det mye i farris for tiden, siden brønnen vår er tom for vann og vann hentet andre steder smaker ikke som vannet fra vår brønn

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 14:58   #13
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva drikker dere?

Drikker bare vann jeg...ja, og et glass melk om morgenen, mest fordi jeg er gravid..og kanskje en kopp te om kvelden, uten noe i. Skjønner ikke at noen har behov for mer jeg. Men nå syns jeg vann er en vanvittig god tørstedrikk, kanskje vi bare har fantastisk vann i springen vår?

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 15:00   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Drikker bare vann jeg...ja, og et glass melk om morgenen, mest fordi jeg er gravid..og kanskje en kopp te om kvelden, uten noe i. Skjønner ikke at noen har behov for mer jeg. Men nå syns jeg vann er en vanvittig god tørstedrikk, kanskje vi bare har fantastisk vann i springen vår?

Skjønner ikke at et er noen grunn til å drikke melk bare fordi du er gravid.. Hvorfor? Det finnes jo andre gode kilder til mineraler som bl.a. kalsium enn søtmelk da.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 15:01   #15
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere?

Jeg drikker kun vann, med isbiter.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 15:05   #16
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Hva drikker dere?

Blitt veldig flink til å drikke vann.

Drikker litt div urtete og en sjelden gang Pepsi Max eller et glass Funn saft.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 15:15   #17
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hva drikker dere?

Her går det i kaffe om morgenen og vann resten av dagen. Hender det blir en pepsi max en sjelden gang.

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:15   #18
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

Vann, vann og vann Samt 2-4 kopper kaffe samt 1-2 kopper te. Brus er smaker ich og Funsaft enda verre

Edit edit: Glemte viiiiin

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!


Sist redigert av Charlott : 23-03-10 kl 17:51.
Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:29   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

vann, kaffe, urtete, en gang i blant et glass lightbrus.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:32   #20
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva drikker dere?

Kaffe med masse fløte, og vann. En sjelden gang brus/vin (oftere vin enn brus...).

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:59   #21
Trulta:)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Trulta:) er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere?

Drikker vann og brus (prøver å la være, men det går ganske dårlig ) Ellers kaffe og te...

Trulta:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 18:05   #22
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Hva drikker dere?

Drikker mest vann, 1-2 kopper te til dagen på jobb, så drikker jeg litt pepsi max (er stadig vekk på avvenning fra det), litt farris også blir det gjerne noen glass vin i helgen, rød eller hvit.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 18:44   #23
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Hva drikker dere?

Vann vann og mer vann! 2 kopper te med litt søting og et glass brus i ny og ne

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 18:59   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere?

Vann, Bris, vin og te.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:00   #25
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 35
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: Hva drikker dere?

Til vanlig blir det nesten bare vann! Og kanskje en kopp te eller to Ellers blir det pepsi max/cola zero eller tørr hvitvin til kos og fest

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva drikker dere? Kakeåndsen Ketolysekuren 25 15-02-09 19:07
Hva drikker dere ute på byn? annabanana Ketolysekuren 58 14-06-08 11:35
Fase 2 - drikker dere vin? Titti Eurodiett 2 25-05-07 22:08
Drikker dere melk? Roy82 Atkins kosthold 15 04-03-05 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no