Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kalkunfilet hvor?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-11, 15:46   #1
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Kalkunfilet hvor?

Noen som vet hvor man får rimelig kalkunfilet-bortsett fra Sverige?

Jeg lurer på etpar ting til, nemlig hvor jeg får tak i billige pinjekjerner og mandler-og hvordan jeg lager hvit saus på lavkarbo

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 16:26   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalkunfilet hvor?

Kalkunfilet skal du finne frossen og ganske rimelig i frysedisken i de fleste, men ihvertfall de største matbutikkene som meny, ica osv.

Mandler og pinjekjerner finner du også i butikkene, sjekk innvandrerbutikkene om de er rimeligere.

Om du søker opp hvitsaus på forumet vil du finne mange tråder som omhandler det samme, evt kan du gå innom samletråden om saus her.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 16:28   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kalkunfilet hvor?

Rema pleier å ha frossen kalkun filet i skiver.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 16:49   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Kalkunfilet hvor?

Mandler i løs vekt selges ofte hos ICA-butikker til en grei pris, men pinjekerner er dyrt uansett hvor jeg ser.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan ser bentobokser ol. ut innvendig? Hvor mange rom og hvor store er de osv? FrkMarge Generell diskusjon 6 02-09-11 14:47
Hvor finner jeg disse oversiktene over hvor mye karbo det er i ulike matvarer? Sugarmom Spørsmål og svar 2 26-11-10 19:07
Kalkunfilet ... fremgaard Generell diskusjon 2 10-08-08 17:24
Prior kalkunfilet Trolljenta Middag 4 15-10-07 17:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no