Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Faller snart for fristelser

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-08, 09:26   #1
HIS
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 18
HIS er på en erverdig vei
Wink

Faller snart for fristelser

Hei!
Jeg er ny her inne på forumet, men siste uken har jeg vært inne å sett litt på spørsmål og oppskrifter.
Jeg er 38 år, gift, 2 barn (4 år og 1 år), er bosatt på Jæren men kommer oppbrinnelig fra Sunnhordaland.

Jeg har gått ketolyse no i 3,5 uker og tatt av 6 kg, disse kiloene gikk av de to første ukene. Etter det har både vekt og cm stått stilt , så nå begynner fristelsene å bli hardere og hardere å motstå.
Jeg har utslag på ketalyse sticken (lilla). Er det noen som har råd om hva jeg kan prøve for å miste noen kilo til?
Takknemlig for alle svar

Hege

HIS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 09:40   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Faller snart for fristelser

Heisann

Gratulerer med et flott vekttap og pangstart

At kroppen nå tenker seg om og ikke slipper noe er helt normalt

Det beste rådet er tålmodighet... Fælt ord, men det virker

Er stixen lilla (mørkest) så kan det være en indikator på for lite vann.

Hva spiser du i løpet av en dag da? Du får i deg ivertfall 15 karber og er ikke redd for å bruke fett?

Hvor mange kilo skal du ned?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 09:50   #3
HIS
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 18
HIS er på en erverdig vei

Sv: Faller snart for fristelser

Er stixen lilla (mørkest) så kan det være en indikator på for lite vann.

Hva spiser du i løpet av en dag da? Du får i deg ivertfall 15 karber og er ikke redd for å bruke fett?


Hvor mange kilo skal du ned?

Hei!
Takk for svar! Jeg skal ned 13 kg til, da har jeg tatt av 23 kg siden jeg begynnte på slankeren! Gikk på noe som het 3-step - men det var ikke noe for meg.
Det med at jeg kanskje drikker for lite vann, har slått meg. Passer på det fra idag! Har ikke reknet så mye på karb, har spist salat til hvert måltid. Veier du alt av grønnsaker du spiser?

Hege

HIS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 09:55   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Faller snart for fristelser

Vann er viktig gjerne 2-3 liter daglig. Kroppen trenger mer vann når den er i ketose.

I starten, de 3-4 først ukene, veide jeg alt jeg putta i munnen. Etterhvert ble det mye lettere å ta det på feelingen. Det er veldig viktig å få i seg varierte grønnsaker og salater fordi kroppen trenger de vitaminene og mineralene for å fungere og forbrenne optimalt

Du har jo hatt et flott vekttap i vertfall
Og som sagt, så er det helt normalt at det stopper opp av og til. Man får trøste seg med at det er bedre at det går litt sakte, men sikkert enn fort og gæli.

Lykke til videre, dette fixer du

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 10:15   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Faller snart for fristelser

WOW! 6,5 kilo på 3 uker er helt fantastisk! Gratulerer

Alle har ganske ulik vektnedgang, og jeg har holdt på siden juli i fjor. De første 8 månedene gikk jeg ned 0,5 kilo i gjennomsnitt pr. uke, men nå har det stoppet opp. Det er ingen grunn til å gi seg, for så lenge jeg spiser godt med fett og holder meg unna karber, beholder jeg helsa og jeg finner sikkert ut hvorfor jeg ikke går ned snart. Jeg gikk opp noen kilo i våres, men det var fordi jeg skeiet litt for mye ut. Nå er de kiloene borte, og jeg håper nedgangen vil fortsette.

Det er bare å stå på! Kanskje du kan gi oss et eksempel på menyen din én dag?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 11:56   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Faller snart for fristelser

hEI
Grattis med resultat så langt. Øk på fettinnholdet, og reduser matmengden litt, da forsvinner suget og vekta går nedover. Sjekk oppskrtiftene i boken og få også med deg variasjonene.
Lykke til videre
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Å huff , å nei, nå gir jeg snart OPP Livsglede Ketolysekuren 20 26-03-08 20:02
Da er det snart grillsesong folkens jeef-micro Livets lyse side 4 30-05-06 17:22
Søren også, nå spiser jeg snart en kokosbolle! bride2be Generell diskusjon 8 17-10-05 23:31
Faller i koma (igjen) Carbokiller Atkins kosthold 7 24-04-04 17:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no