Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Hva har du spist til frokost i dag?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-13, 19:15   #5201
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Nei, driver ikke med PF. Men spiser 2-3 ganger i løpet av dagen stortsett. Men lever jo en del magrere enn mange andre her inne, så volumet på måltidene er noe større.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 17-03-13, 19:16   #5202
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Legger til at frokosten holder meg mett i ganske så mange timer da, og at jeg trener mye.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-03-13, 12:10   #5203
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

To kokte egg og en pære. -Igjen...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 18-03-13, 12:16   #5204
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

IMG_20130318_102823.jpg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 03-04-13, 09:31   #5205
Catelett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 65
Catelett er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Multivitaminer, magnesium, Eskimo-3, valnøtter <- siste smulene i boksen. En kopp kaffe med cocosa. *snufser*

Joda, jeg er sulten, men akk, så blakk. Gi meg en oooost! *snufser mer*

__________________
Catelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbofob *(",)*
Gammel 03-04-13, 09:51   #5206
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Vafler

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo
Gammel 03-04-13, 10:06   #5207
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Stekte grønnsaksrester - litt hjemmelaget eplemos med fløte ... og litt omelett. Nesten tomt kjøleskap, ja!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-04-13, 10:35   #5208
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

2-3 ss hjemmelaget eplemos - som jeg fetet opp med kremfløte, valnøtter og kokosmasse. Godt var det også!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-04-13, 10:50   #5209
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Egg, skinke, brie, sopp.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 06-04-13, 09:27   #5210
paxifaxi
Juniormedlem
 
paxifaxi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 45
paxifaxi er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

2 skiver steinalderbrød med smør, greddost og skinke.

__________________


paxifaxi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 06-04-13, 09:43   #5211
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Omelett av to egg med kyllingskinke og kremost, ei skje rekesalat

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 08-04-13, 21:09   #5212
Catelett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 65
Catelett er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

En skive Fedon-brød delt i to, smør og dansk salami på den ene, smør og gräddost på den andre. Kjeeeempespennende...

__________________
Catelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbofob *(",)*
Gammel 09-04-13, 11:17   #5213
Chatterboxen
Nytt Medlem
 
Chatterboxen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Alder: 31
Innlegg: 1
Chatterboxen er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Jeg er en skikkelig fersking på dette- begynte på lavkarbo i går.
Broren min har allerede gått i 3mnd og gått ned en god del. Regelen er vel i hovedsak "max 20 karbohydrater per dag".

Min frokost i dag var omelett av 2 egg, litt kesam, paprika, ost, cheerytomater, en halv sopp og en skive glutenfri lavkarbobrød ved siden av NAM
Ha en strålende dag!

Chatterboxen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 20 per dag
Gammel 09-04-13, 11:30   #5214
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Mozarellasalat - mozarella, tomat, basillikum, grov pepper og olivenolje. Noen skiver tunge til. Nomnom!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 09-04-13, 18:57   #5215
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Blandet mine høyst elskede kikertpannekaker med flaskegresskarmos. O___O åh.

Det så sånn her ut:

Kan melde om at det var meeeget smakfullt med smør, kanel og tagatesse som pålegg.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 14-04-13, 09:14   #5216
JohnFelipe88
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Drammen
Innlegg: 9
JohnFelipe88 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

1 avocado
1 skål med frosne reker renset
2 kokte egg
paprikaskiver
sitronsaft
<3

JohnFelipe88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketose
Gammel 14-04-13, 10:35   #5217
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Omelett av 2 egg, soltørket tomat, sopp, skinke og ost, ved siden av tomat og paprika.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 14-04-13, 10:38   #5218
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Microbrownie med ukristelige store mengder peanøttsmør på. Blandet litt rom essens i brownien, smakte veldig godt før jeg varmet den...Men den ble veldig tørr!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 14-04-13, 10:55   #5219
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Skal snart spise cottage cheese med krem og blåbær, søndagsfrokost.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 14-04-13, 11:21   #5220
kaffedamen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 153
kaffedamen er ny på veien

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

1 prosjon Easylife havregrøt + 1 egg + 3 kopper proteinkaffe (kaffe med 1 scoop proteinpulver fordelt på alle koppene).

kaffedamen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
Gammel 14-04-13, 12:09   #5221
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

salat med hjemmelaget dressing av dijonsennep, balamivo, soyasaus og olivenolje. med paprika, oliven, isbergsalat, sprøstekt spekeskinke, revet ost og litt ristede mandler. nam

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-04-13, 10:07   #5222
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Ikke sulten ,men tar meg en god kopp kaffe med fløte

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-04-13, 12:12   #5223
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Her ble det bare en kopp kaffe med fløte og cocosa. Lever lenge på det jeg...

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
Gammel 19-04-13, 12:25   #5224
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Avokoadosjokkisgugge med banan og peanøttsmør. HERREGUDJEGDØRSJSDKLJFJDDETERSÅGODT.

Ja, også en klementin.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 21-04-13, 10:16   #5225
kaffedamen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 153
kaffedamen er ny på veien

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Smakte for første gang Easylife shake (sjokolade/mint) i dag. Den var søt gitt. Som å drikke After Eight. Den blir ikke gjenganger som frokost.

kaffedamen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
Lukket tråd

Emneord
frokost


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Hva har dere spist i dag? karoks Ketolysekuren 55 01-07-09 23:59
Nå har jeg spist frokost Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 01-02-06 17:18
dette har jeg spist i dag elinej Induksjonen 2 20-12-04 03:36
Har jeg spist for mye i dag? Janis Induksjonen 5 02-12-04 10:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no