Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

pazuza sin dagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-08, 12:32   #26
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

er spent på hvordan det gikk??
håper du koste deg hvertfall!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 16:35   #27
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Virker karboblokker?

Ha en fin helg

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 15:47   #28
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

hei på dere. jeg kom hjem i går ettermiddag å gadd ikke gå på pc hehe,
det har gått fint, koste meg både på kino der jeg gomlet ifa, å hjemme hos broren min, tok med meg linberg brødet å spiste til frokost, men trodde jeg sked ut av ketolysen da han spanderte en hamburger med brød å pommes frittes, å var veldig spent på stiksen jeg tisset på nor jeg kom hjem, å fant ut at jeg hadde klart meg akurat, phu. men så hadde vi gryte på kvelden med ris i, huff, men tok 3 karbo blokker 5 min før vi skulle spise, testet på stipsen 2 timer etter måltidet, å så jeg hadde sklidd ut, men på ettermiddagen i dag igjen så var jeg i rute igjen, da stiksen viste klar rosa farge, det var en lettelse.

om karboblokker virker, tja den skal fjerne en tredjedel av karboene dine når du spiser, så noe hjelper den nok, men mye kommer an på hva å hvor mye karbo du får i deg oxo, jeg tar de når jeg ikke kan unngå å få i meg litt for mye karbo, som for eks når du skal spise en gryte med ris til å sånt.

jeg vet folk har kjøpt de pillene for å bruke de som slanke piller. hehe, jeg kjøpte de forde de er en nødløsning når du skal spise borte hos andre å ikke helt har kontroll på alle karboer du får i deg.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 08:26   #29
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

God morgen!
Åssen går det her?

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 12:57   #30
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

god dag det går bare bra her, men virker som jeg blir nødt til å bryte opp ketolyse kuren blir rett å slett for dyrt, når vi må kjøpe så mye kjøtt å annet hele tiden.
det er veldig synd.må finne på noe annet. hverken jeg eller samboer har jobb for tiden, så da blir det for dyrt rett å slett.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:24   #31
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Så synd da! Jeg syns ikke det er noe dyrere enn vanlig, men jeg spiser mye av det jeg brukte å lage fra før av.. Har bare tatt bort karbene..

Lykke til framover da Det funker fint å telle kalorier også

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:39   #32
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

jeg synes det er dyrt, for jeg spiste aldri så mye kjøtt før jeg begynte med ketosen, så har gått mye penger på kjøtt da, å så lenge jeg ikke kan spise poteter, ris, osv,som de andre i familien når de spiser noe de har lyst på, så må vi kjøpe ofte mye ekstra pga meg, så vi har brukt mere penger nå etter at jeg begynte med ketolysen, en jeg gjorde før.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 12:58   #33
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Men, spiser ikke "de andre" i familien kjøtt?
da lager du bare "vanlig mat" og velger å ikke spise poteter og slikt,
det er ikke meningen at du kun skal spise kjøtt for å bli mett!
Poteter skal byttes ut med mer grønnsaker, og ikke mer kjøtt.

men jeg skjønner det kan være vanskelig hvis du ikke får støtte
ra familien din

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 14:38   #34
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

joda de spiser kjøtt, men ikke hele tiden, her går det oxo mye på brødmat
samboeren min, bare surmuler han hvis jeg må ha noe annet, som ikke de har lyst på, er vanedyr så det holder.de andre spiser som regel fiber loff, å det er jo fy fy mat, å jeg tror han synes det er vanskelig,på den måten at vi må bruke penger på forsskjellig mat, i steden for å bruke matpenger på noe alle kan spise, de er kresne, jeg prøvde meg på lavkarbo pizza å han tok en bit, å det var æsj å usj å kastet halve biten hehe. hadde vært mye lettere hvis de kunne ha møtt meg på halv veien da å støttet meg i steden.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 17:13   #35
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av pazuza, her.

hadde vært mye lettere hvis de kunne ha møtt meg på halv veien da å støttet meg i steden.

HELT ENIG!
Synd at du gir deg, syns jeg...
Du kan jo bake eget brød til deg selv, så blir det mindre karber enn vanlig brød.
Generell lavkarbo gjør nytten også

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 18:00   #36
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

ja jeg oxo synes det er synd, men men. jeg kommer nok tilbake igjen skal du se, ved en senere anledning, nå har jeg prøvd det å vet at det funker bra, har klart å gå ned ca 5 kg ved hjelp av lavkarbo å litt trening.

broren min har ett stort vekt problem, så jeg anbefalte han denne lavkarbo kuren, men han skal prøve en annen diett først da, en smothimelk diett sa han. jeg får se hvordan det går først.

jeg skal begynne å trene aktivt bare jeg blir bra i benet, da er det kamp sport som er tingen, å riktig mat, frukt å grønt.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:18   #37
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

Lykke til

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:20   #38
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

hehe takk for det

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no