Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-15, 11:52   #76
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Tror til og med de selges på Søstrene Grene om jeg ikke husker helt feil og jeg har sett det i enkelte dagligvare butikker.

Flott! Bra om de blir lettere tilgjengelige for det er utrolig praktisk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 21:19   #77
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Jeg bor desverre på landet milevidt/timesvis fra nærmeste butikk med mere enn dagligvarekjedenes basissortiment. Så Twinings/Lipton er eneste grønne teen å få tak i. Ren grønn te til basis for diverse blandinger kan jeg se lang etter.

Heldigvis dro en bekjent "te byen" i går så nå har jeg en pakke Pukka Serene Jasmine Green. Og den smaker heldigvis ikke så søtt! Kostet 110,- for to pakker på Life.

Skal undersøke eBay ol. nå som jeg har noen stikkord å søke på.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 22:20   #78
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

her får du kjøpt f.eks

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 23:22   #79
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Opprinnelig lagt inn av StineK, her.

Jeg bor desverre på landet milevidt/timesvis fra nærmeste butikk med mere enn dagligvarekjedenes basissortiment. Så Twinings/Lipton er eneste grønne teen å få tak i. Ren grønn te til basis for diverse blandinger kan jeg se lang etter.

Heldigvis dro en bekjent "te byen" i går så nå har jeg en pakke Pukka Serene Jasmine Green. Og den smaker heldigvis ikke så søtt! Kostet 110,- for to pakker på Life.

Skal undersøke eBay ol. nå som jeg har noen stikkord å søke på.


http://no.iherb.com/search?kw=green+tea#cid=2992&p=1
Her har du også mye bra å velge mellom De har blant annet også pukka teer og yogi teer

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 29-08-15, 01:24   #80
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

På tebutikker og ikke minst på ebay, der koster de en brøkdel av hva man betaler i en tebutikk. Jeg tror jeg bare søkte på "empty teabags" eller noe sånt. Koster nesten ingenting.

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Tror til og med de selges på Søstrene Grene om jeg ikke husker helt feil og jeg har sett det i enkelte dagligvare butikker.

Takk for gode tips - Søstrene Grene neste!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 00:07   #81
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Tusen takk for te-linker!

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cola fra Grans uten tilsatt sukker MoaMoa Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 15-09-11 01:26
Sjokolade uten tilsatt sukker Higu83 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 16 12-05-11 19:24
Activia uten tilsatt sukker og Skyr Multi Lavkarbo generelt 2 28-01-10 19:58
Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ... Karbosara Lavkarbo generelt 16 18-09-08 20:52
Idun sennep og ketsjup uten tilsatt sukker blyanten Lavkarbo generelt 1 09-07-07 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no