Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hvor mange karber på eurodiet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-08, 02:26   #1
alva
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 35
Innlegg: 16
alva er på en erverdig vei

Hvor mange karber på eurodiet?

hei! lurte på hvor mange karber dere på eurodiet ligger på i startfasen? og hvor mye når dere er i sluttfasen??

var inne på eurodiet sidene, og tok sånn kroppsanalysetest, og svaret var at jeg skulle ligge på rundt 2300 kcal, og 250-300 karber!!! noe som jeg personlig synes er vannvittig mye!! kan da ikke stemme!

og to ting til, er det en eurodiet lege i nærheten av hamar??
hvor mye koster det å følge eurodiet??

alva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, renest mulig mat =) Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 08:05   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber på eurodiet??

Hallo

I starten spiser de fleste 5 produkter om dagen, i de er det fra 3 -15 karber, de med mest skal man bare ha en av om dagen, så man ligger på fra 20-50 karber tror jeg.
Etterhvert når man kommer i andre faser hvor man spiser frukt og slikt veit jeg ikke hva man ligger på, og dit skal jeg ikke sjøl. Håper at når jeg er ferdigslanket klarer jeg å ligge på rundt 50.

Du skal kanskje ikke ned så mye?... mulig det er derfor den regnet ut at du skulle ha så mye karber?.. ikke veit jeg

Første legetimen koster 1500 kr. Den varer en time. Du får mye info om dietten og produktene. Får rekv. til utvidet blodprøve. Når blodprøven er ferdig analysert kan du bestille produkter.
De neste legetimene koster 700.

Om det er noe lege i nærheten av der du bor veit jeg ikke, men det er bare å ringe dit for å høre

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 09:02   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber på eurodiet??

Medi3 Innlandet som har kontor på både Hamar og Elverum har avtale om å kunne skrive ut Eurodiett.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød Nille Bakst 179 08-03-11 19:13
Kan noen av dere eksperter kommentere menyen min denne uka? Tette80 Ketolysekuren 7 03-05-07 15:11
Eurodiet kontra lavkarbo-mat MHM Eurodiett 3 27-02-05 20:32
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no