Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Saus til wok?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 14:55   #1
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Saus til wok?

Noen som har noen gode oppskrifter ? Enkelt saus jeg kan ha over en evnt wok

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 15:03   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: saus til wok

Denne er god til wok, da!

Woksaus


Mer woksaus

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 15:42   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Saus til wok?

Jeg synes det er kjempegodt med saus av kokosmelk og rød curry pasta jevnet med johannnesbrødkjernemel. Gjerne litt peanøttsmør også, gir en veldig god smak.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 10:11   #4
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Saus til wok?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg synes det er kjempegodt med saus av kokosmelk og rød curry pasta jevnet med johannnesbrødkjernemel. Gjerne litt peanøttsmør også, gir en veldig god smak.

Hørtes godt ut, hvilken peanøttsmør bruker du da ? Er ikke slikt stappa med sukker?

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 10:17   #5
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Saus til wok?

Buljong, ingefær (raspet), soyasaus blandet sammen er godt. Jevnes med Jbkm.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 11:06   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Saus til wok?

Opprinnelig lagt inn av Lulla84, her.

Hørtes godt ut, hvilken peanøttsmør bruker du da ? Er ikke slikt stappa med sukker?

Ikke i det hele tatt, faktisk! Pluss at de har peanuttsmør på helsekosten med bare peanutter, ikke noe annet! Eller du kan kjøre en neve peanutter med bittelitt rapsolje i stavmikseren og lage din egen variant!

Jeg må innrømme at jeg bruker Bali Kitchens Satay Sauce. Masse karber, men jeg har en flaske på 200ml i over et år, så jeg tror liksom ikke det er sååååå farlig. Koker opp litt fløte og tilsetter peanuttsausen og litt nøytral smøreost!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 11:07   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Saus til wok?

Opprinnelig lagt inn av Lulla84, her.

Hørtes godt ut, hvilken peanøttsmør bruker du da ? Er ikke slikt stappa med sukker?

Nei, såklart ikke med sukker. Jeg lager selv, det er busenkelt: 1 pose salt peanøtter hives i foddprosessor med knivinnsats. Spe på forsiktig med kaldpresset rapsolje, men vær forsiktig med oljen, plutselig blir det for mye.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BBQ saus kamp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 19-05-10 15:43
Saus til lam StegforSteg Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 12-03-10 10:35
Saus Liv Middag 5 29-03-09 22:55
Saus Lindabtn Type O 11 17-07-08 10:32
Saus? xCamilla Middag 1 04-01-07 22:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no