Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Frynsevinger/Trips - insekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-14, 16:16   #1
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys
Thumbs down

Frynsevinger/Trips - insekt

Jeg har totalnoia for insekter. Begynte nesten å grine da jeg gikk på butikken i sted, kjente noe kile meg i ansiktet, og til min store forskrekkelse var armene, ansiktet og håret mitt dekket av bittesmå, avlange insekter. Det var også drøssevis av dem på dørkarmen til inngangsdøren. En lang dusj og rask googling senere, fant jeg ut at de heter Thrips, eller thunderflies. De er visstnok vanlige her i nord-England, men jeg kan ikke si jeg har sett dem hjemme i Norge, men kanskje jeg bare var heldig i noen-og-tjue år?

Er det noen som har erfaring med dem? Vil insektsspray ta knekken på dem? Jeg tør ikke engang åpne ytterdøra, har ikke sett noen innendørs ennå (unntatt de som satt på bæreposen, men de har jeg eliminert), og har veldig lite lyst til å ha dem inne. Puttet alle klærne jeg hadde på meg i vaskemaskina umiddelbart. Såvidt jeg har forstått tiltrekkes de lyse farger, men jeg får jo ikke gjort så mye med at dørkarmen er hvit, og at jeg er ufrivillig blek som et laken.
Hjelp?

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no