Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Førstegangsslanker

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-07, 05:25   #1
kokoem
Juniormedlem
 
kokoem sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 11
kokoem er på en erverdig vei

Førstegangsslanker

Heisann heisann.
Har nå endelig lest "Spis deg ned i vekt", etter at den har vært urørt i snart 1 år. Føler at jeg forstår prinsippene og tankegangen Skaldeman prøver å dele med meg gjennom boka. Håper å dra nytte av all den erfaringen som er på dette forumet, og få litt hjelp.

For å si litt om meg selv - så er jeg student, og har vært overvektig så lenge jeg kan huske. Men i det siste har jeg blitt mer kritisk til kroppsvekta mi, og føler at nå er det på tide å gjøre noe med det. Så her er jeg

For de av dere som er kjent med Skaldeman så vet jo dere at han har et forholdstall, jeg tenkte å legge meg rundt 1:1. Har kanskje 30-40kg for mye å bære, og nå brister det litt :P

Er interessert i å høre om andres erfaring om hvordan man starter det berømte fettbålet.

  • Burde jeg starte med et høyere forholdstall enn 1:1 siden jeg skal prøve å være veldig rasjonell med proteinene ?
  • Noen tips til hva man kan bruke i måltidene for å få opp fettprosenten ? (Helst ikke majones)
  • Ellers så er generelle tips alltid velkommen.

Tusen takk for svar, og fortsatt skitt forbrenning

kokoem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 12:01   #2
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Førstegangsslanker

Man behöver inte göra något särskilt för att få upp fettprocenten. Äter man fet animalisk mat så löser det sig av sig själv. Vanlig nötfärs innehåller 62 energiprocent fett i Sverige, fläskfärs innehåller 75 energiprocent fett.

Äter man magert kött så får man tillföra extra fett, gärna i form av smör. Men den som äter vanliga feta köttbitar får tillräckligt med fett den vägen.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no