Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-07, 12:13   #1
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel
Smile

Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg bare spør for jeg syns den andre tråden var fryktelig lang!
Jeg skal vel egentlig ned 40 kg så det hadde vært greit å ha noen som kunne slå følge på veien, og dele gode råd med.

Anyone?

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:19   #2
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Vet ikke om jeg fortsatt får "være med", jeg, siden jeg ikke har 30 kilo å gå ned lenger. Føler meg mest hjemme her, siden jeg fortsatt har endel igjen. Ca. 15, tenker jeg!
Lykke til

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:25   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg skal ned endel mer enn 30 ja....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:43   #4
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Vet ikke om jeg fortsatt får "være med", jeg, siden jeg ikke har 30 kilo å gå ned lenger. Føler meg mest hjemme her, siden jeg fortsatt har endel igjen. Ca. 15, tenker jeg!
Lykke til

Har du gått ned 30 kg siden oktober??

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:56   #5
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Har du gått ned 30 kg siden oktober??

Yup Gikk ned 30 kilo fra 23.10- 22.3, altså 5 mnd. Har ligget ganske stabil nå i 1 mnd, også starter jeg på'an igjen i dag og skal holde det gående til 8.juni

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:21   #6
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Yup Gikk ned 30 kilo fra 23.10- 22.3, altså 5 mnd. Har ligget ganske stabil nå i 1 mnd, også starter jeg på'an igjen i dag og skal holde det gående til 8.juni

Wow! Flink du!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:13   #7
kokoem
Juniormedlem
 
kokoem sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 11
kokoem er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Skal vel ned kanskje 40kg, men har ikke noe hastverk. Klarer jeg 20kg på to år er jeg fornøyd. Enda 1.5 måned til jeg får hoppe på vekta for å se eventuelt tap i masse, og det gleder jeg meg til.

kokoem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 00:20   #8
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg har gått ned 13, skal ned 32 til. Lang vei å gå, men det har gått fort til nå synes jeg.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:33   #9
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Yup Gikk ned 30 kilo fra 23.10- 22.3, altså 5 mnd. Har ligget ganske stabil nå i 1 mnd, også starter jeg på'an igjen i dag og skal holde det gående til 8.juni

30 kilo på 5 mnd!? Steike, det er mye på kort tid! Gratulerer!

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:40   #10
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

30 kilo på 5 mnd!? Steike, det er mye på kort tid! Gratulerer!

Tusen hjertlig takk

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:50   #11
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 38
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Enda en del å ta av.. har 25 kg igjen.. ting tar tid her da.. kommer vel kanskje til å gå et år til før det er av.

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 23:18   #12
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Yup Gikk ned 30 kilo fra 23.10- 22.3, altså 5 mnd. Har ligget ganske stabil nå i 1 mnd, også starter jeg på'an igjen i dag og skal holde det gående til 8.juni

Oh my! Jeg beundrer deg.... Regner meg inn her jeg og. Hadde 30 kilo å miste, nå skal jeg ned 18-20 kg til. Da ender jeg på 70 eller bittelitt under 70 kg.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 14:02   #13
balanse
Medlem
 
balanse sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: vestfold
Innlegg: 148
balanse er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg skal ned over 30. Det er litt sprøtt å tenke på. Må nok tenke i litt mindre baner og ta en etappe av gangen. Om jeg klarer -10 kg til jul blir jeg glad og fornøyd. Om det ikke går så fortsetter jeg videre uansett. Enig i at lenkene fort blir lange Mange skriver så lite informativt, kanskje vi alle kan skjerpe oss litt der? Ellers så synes mange av dere får til så fine målebånd med kg eller BMI hvordan gjøres det? Er ganske ny her så please hjelp meg litt.

balanse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 15:33   #14
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg skal ned 50 kilo tilsammen har gått ned snart 10 allerede.. men jeg regner med å bruke ett par år på det..

Jeg gikk ned de 10 første ved hjelp av kostomlegging.. men begynte i februar å trene 3-5 ganger i uken.. og begynner til og med å like det Treningen har ført til stans i vektnedgangen til og med litt oppgang.. men mange cm har forsvunnet..

i løpet av de siste dagene har jeg fått mange kommentarer om at jeg har tatt av mye siden januar.. men det er faktisk bare to kilo.. Hærlig

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:59   #15
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av balanse, her.

Jeg skal ned over 30. Det er litt sprøtt å tenke på. Må nok tenke i litt mindre baner og ta en etappe av gangen. Om jeg klarer -10 kg til jul blir jeg glad og fornøyd. Om det ikke går så fortsetter jeg videre uansett. Enig i at lenkene fort blir lange Mange skriver så lite informativt, kanskje vi alle kan skjerpe oss litt der? Ellers så synes mange av dere får til så fine målebånd med kg eller BMI hvordan gjøres det? Er ganske ny her så please hjelp meg litt.

du går på www.tickerfactory.com og lager en som du kopierer inn i signaturen din


jeg har 25 kg å gå ned så sniker derfor litt her inne...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 13:52   #16
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg veide 153 kg så jeg antar at jeg skal ned rundt 50-55 kg (1.95 høy)
Hvor mye jeg veier nå vet jeg ikke, har ført denne livsstilen i noen uker nå og folk sier de ser at jeg har gått ned. Skal veie meg neste gang i juli.

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 14:37   #17
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg skulle ned 30 - 40. Har klart de første 15, så nå gjenstår rundt 20 kg.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:21   #18
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg hører og til her ja...
Skal ned 40 kg. Gikk ned 4 kg første uke på eurodietten, så da gjenstår 36
Men nå er jeg på vei og skal bare tenke positive tanker
Har veiedag neste lørdag, så da får vi se hvordan uke 2 har gått.

Lykke til alle sammen

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 01:43   #19
Chips
Nytt Medlem
 
Chips sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 50
Innlegg: 2
Chips er på en erverdig vei
Talking

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Her passer jeg inn!
Fikk tips i forrige uke om at det var en lege i Arendal som drev med noe slanke greier som skulle være bra, og at jeg burde lete det opp på nettet. Jeg gjorde det og og fant frem blant annet til forumet her. Leste mye bra om lavkarbo og ketolyse.
Kjøpte boka til Torkil om ketolyse 28/4. Klarte ikke å stoppe å lese før boka var ferdig. Startet å følge rådene 29/4. Har ikke fått handla noe kosttilskudd eller annet enda pga Meny Grimstad er tom for alt. Men på denne uka tror jeg endelig jeg har funnet "min kur mot overvekt" . Har rast ned over 4 kilo på under ei uke og må allerede lage nytt hull i beltet .
Det som er det sprøeste er at dette har skjedd på ei uke hvor jeg har spist så mye fet mat som jeg bare gjør i juleuka. Er bare HAPPY HAPPY . Endelig en måte å gå ned i vekt på som en kar kan klare å følge.

__________________
Chips er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:05   #20
Lizzard_no
Nytt Medlem
 
Lizzard_no sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 52
Innlegg: 9
Lizzard_no er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg begynte et nytt og bedre liv etter påske. Først brukte jeg en uke på å søke rundt etter passelige treningssentre, og fant et som passet meg. Så leste jeg andres erfaringer relatert til mine egne problemer, og jeg følger nå en egenkomponert lavkarbo-diett. Egenkomponert fordi jeg vil at dette skal være en varig kostholdsendring, og ikke noen 'kur' i en gitt periode av livet, samt at kostholdet må være forenlig med familiens budsjett og matønsker fra voksne og barn. Derfor unngår jeg jeg sukker og hvetemel, men på lørdager spiser jeg det jeg har lyst på. Det begrenser seg selv, siden jeg nå blir syk om jeg spiser f.eks pizza med hvetemelsbunn eller lasagne;-)

Jeg har nok gått opp mye i muskelvekt de siste ukene, men jeg veide meg første gang etter starten på dett prosjektet forrige mandag. Da hadde jeg gått ned 7 kg. Gemalen kjøpte en vekt til meg i dag, og i ettermiddag konstaterte jeg at jeg hadde gått opp en kilo. Sikkert mange forklaringer på det, men jeg tipper a) veietidspunkt og b) sengeliggende med forkjølelse siste fire dager uten trening. Nuvel. Jeg ble såpass irritert, at i morgen skal jeg trene, om jeg så må stappe tamponger i nesa for å unngå snørra

Jeg skal totalt ned 39 kilo. Jeg har ikke satt meg noen del-mål, slik jeg ser flere av dere har, Kanskje jeg burde det? Men på den annen side så har jeg ikke noen formening om hvor raskt jeg kommer til å gå ned i vekt, så jeg tror jeg tar det som positive overaskelser.

Men jeg har oppdaget noe underlig: buksene slenger nå rundt lår og legger, men rundt livet er de nesten like "trange". Dvs, magen over bukselinningen er blitt adskillig mindre Snålt det der.

Jaja, keep up the good work folkens, vi talas

__________________



Lizzard_no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening. Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:38   #21
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Talking

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Slenger meg på her inne jeg , har også over 30 kg igjen til jeg når trivsels vekta igjen , skal bli spennende å følge dere andre ogå.

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 21:42   #22
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Ja, her hører også jeg hjemme

Har gått ned 25, skal ned ytterligere 50 (tror jeg, vet ikke eksakt hva jeg veier, men målvekt er 70 kg, og vet jeg veide nok i overkant 140 kg, men vet ikke eksakt, nok at legen min forteller meg endring fra uke til uke).

Når jeg ikke har presentert meg her før kommer det mest av at jeg rett og slett ikke har særlig tid til å lese eller skrive her. Men når jeg klarer å sette av tid er det mye spennende å lese, og mye flott stoff og flotte folk som støtter hverandre.

Så, om alt går som jeg håper, ligger jeg under kniven og fjerne det som ble til overs av hud en gang før desember 2008.

Er tross alt fornøyd med å ha gått ned 25 kg på 27 uker, med 4 uker innlagt hvileskjær der målet bare var å holde vekta (jul og påske, men uten andre utskeielser enn 1 skive Lindbergbrød hver dag og mer grønnsaker enn ellers). Nå har jeg stått mer eller mindre stille i 4-5 uker, men økte fett-inntaket og da løsnet det, og jeg ser lyst på å fortsette med dette resten av livet, men med mere grønnsaker når jeg har nådd målet.

Stå på, alle dere andre også!

Varm hilsen fra det kalde nord (regn/sludd og 4 grader i Tromsø nå)

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 23:46   #23
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Så flink du har värt BIB...
Du og jeg er nok omtrent like store..men jeg har nettop begynt...
7 kg ned nå.Når begynte du?
Klem fra Nannah

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:07   #24
Fru R
Medlem
 
Fru R sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 49
Innlegg: 492
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Hei ja

Tror jeg passer inn her
Jeg skal og ned til ca 70 og det virker som litt av en utfordring
Jeg har ikke holdt på mer enn i ca 1 1/2 uke .... Lærer stadig nye ting her og det kommer godt med !

Ble litt ivrig i helgen og spiste baconcrisp. Trodde nemlig ikke at jeg kom til å finne noe "lovlig" snop så gleden var veldig stor da jeg fant den
Men.... jeg gikk opp 1 kg, sikkert mest vann, men har jobber med den kiloen ennå... Går ikke i den fella igjen

__________________
Fru R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide.... Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:13   #25
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Så flink du har värt BIB...
Du og jeg er nok omtrent like store..men jeg har nettop begynt...
7 kg ned nå.Når begynte du?
Klem fra Nannah

Jeg starta 1. november 2006, altså drøyt 1/2 år siden. Rart å se tilbake, har gått med 5 klesstørrelser ... men det er DYRT Holder like vel fast på at det er verd hver ei krone jeg bruker på både mat og klær! Livskvaliteten er MYE bedre, formen like så.

Når starta du?

Du må ha lykke til videre, du også, klem ;-)

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 12:33
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 22:25
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 15:00
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 15:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no