Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Giftermål i juni 2012

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-11, 23:14   #1
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Giftermål i juni 2012

Det er noen av oss her inne ser jeg, som skal gifte oss i juni neste år. Skal vi samle oss i en tråd, så kan vi dele tips og råd med hverandre.

Vi skal gifte oss i Akershus neste sommer etter å ha vært kjærester i 10 år. Kirken og lokalet er i boks, gjestelisten er oppe til diskusjon, og fargene blir sølv/perlemor og turkis. Kjole skal jeg se på neste helg. Har noen kilo igjen til kjoleformen er i boks, men det kommer forhåpentligvis.

Hva med dere andre?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:20   #2
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Vi gifter oss også i juni 2012

Lokalet er nå i boks, og skal ta kontakt med kirke over helgen! Åh, som jeg gleder meg!! Når vi gifter oss har vi vært sammen i 6 år. Vi har laget en gjesteliste, og nå er det 67. Må se litt over den på nytt.

Ellers har jeg også noen kilo igjen, men det skal nok gå fint på et år! Godt initiativ til en slik tråd!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:26   #3
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

Vi gifter oss også i Juni 2012 da gitt, populær måned

Lokalet er fikset, gjestelista så godt som ferdig. Vi gifter oss på samme dato vi ble forlovet, da har vi vært forlova 4 år.

KJOLEN ER I BOKS DDD det er så utrolig deeeilig, prøvde 2 kjoler før jeg fant den Perfekte kjolen til meg, kunne vært sydd til meg

Og mannemannen vil leie smoking, hot hot hot på han <3
Fargene vi har valgt oss er hvit/lilla og mørklilla, som mannen faktisk likte veldig godt, ble litt sjokkert hehe

Til og med bordkort er vi ferdig med å planlegge, har selv lyst å lage de, noe personlig og morsomt som blir husket
Største "problemet" i forhold til planlegging nå, er hvem som skal gi meg bort. Har god kontakt med min stefar, bedre enn med min biologiske far, men vil ikke velge.. sukk
Tror jeg spør bror min jeg hehe

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:44   #4
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Jeg merker at jeg allerede nå, 1 år og 1 måned før bryllupet begynner å stresse litt. Jeg vet jo ingenting om å gifte seg. Haha. Det er så mye som forventes.

Kjole har jeg ikke planlagt enda. Har jo sett litt rundt om kring, men jeg aner ikke hva jeg vil, eller hvor jeg skal osv. Men alt kommer vel etterhvert..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:49   #5
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Stresset har jeg ikke kjent noe særlig på ennå. Hvis man ser bort i fra det at jeg stresser med at jeg ikke KAN å danse. Jeg eier virkelig ikke hverken rytmesans eller koordinasjon. Og som brud er det liksom noen man skal danse med. Grøss.

Innbydelsene og bordkort skal lages selv, min forlover har satt av jula til det! Ikke helt funnet ut av hvordan de skal se ut, men har noen tanker.

Vi skal forresten gifte oss 30. Vil dere andre si datoen(e)?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:50   #6
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Jeg merker at jeg allerede nå, 1 år og 1 måned før bryllupet begynner å stresse litt. Jeg vet jo ingenting om å gifte seg. Haha. Det er så mye som forventes.

Kjole har jeg ikke planlagt enda. Har jo sett litt rundt om kring, men jeg aner ikke hva jeg vil, eller hvor jeg skal osv. Men alt kommer vel etterhvert..

Ja er mye mer enn jeg trodde jeg også, men får god hjelp av min mor, heldigvis
hadde egentlig planlagt et mye mindre bryllup og heller større fest, men med den kjolen jeg fant,så "MÅ" det bli litt større. men vi er ikke flere enn 46 invitert, så man får se

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:56   #7
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Vår dato er 23.06.2012. Den ble satt i dag faktisk. Hadde egentlig tenkt 16.06, men lokalet vi aller helst ville ha var opptatt da. Så da ble det utsatt en uke. Gikk først opp for meg nå etterpå at det er Sankthansaften Koslig det egentlig!


Og dansing ja, det har jeg prøvd å la være å tenke på. Haha! Den tid den sorg?

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:59   #8
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

http://www.123hjemmeside.no/sosvakker113

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:59   #9
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

06.06.12
heldigvis er selve ideen til bordkort ferdig, blir forhåpentligvis så stilig som det ser ut som inne i hodet mitt^^
og dansingen jah.. *Grue seg*

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 00:06   #10
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

06.06.12
heldigvis er selve ideen til bordkort ferdig, blir forhåpentligvis så stilig som det ser ut som inne i hodet mitt^^
og dansingen jah.. *Grue seg*

Skal dere gifte dere på en onsdag?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 00:10   #11
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Skal dere gifte dere på en onsdag?

Jepp, jeg personlig ser ikke noe stort problem med det, de fleste som er invitert bor i nærheten, de som ikke gjør er faktisk pensjonister. Vi har tenkt å ha Litt alkoholservering, men en fyllefest vil vi ikke ha, og regner med at folk respekterer det. Også er det datoen som er viktig, betyr noe spesielt for oss.

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 00:29   #12
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Jepp, jeg personlig ser ikke noe stort problem med det, de fleste som er invitert bor i nærheten, de som ikke gjør er faktisk pensjonister. Vi har tenkt å ha Litt alkoholservering, men en fyllefest vil vi ikke ha, og regner med at folk respekterer det. Også er det datoen som er viktig, betyr noe spesielt for oss.

Bare litt overrasket. Men det er jo deres dag Ellers regner jeg ikke med at jeg er invitert, så sånn sett har det ikke noe å si for meg

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 00:32   #13
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

hehe greit å kunne bli overrasket nå og da xD '
men nuh er det natta her, trøtt da gitt

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 10:59   #14
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Giftermål i juni 2012

Jeg har bare én ting å si: gled dere! Jeg giftet meg forrige helg, og jeg har lyst til å gjøre det igjen denne helgen også! Det var så fantastisk å gå rundt i verdens nydeligste brudekjole og føle seg, nettopp, nydelig! Jeg gleder med som en unge til å se bildene og filmen! Mine tips:
1. Film! Vi hadde en veldig personlig vielse med mye deltakelse av familie, og jeg fikk ikke til å nyte det ordentlig i øyeblikket. Å vite at det er på film og at jeg kan få se det igjen gjør at jeg ikke føler at jeg gikk glipp av mitt eget bryllup. Jeg vet ikke om det gjelder mange, men jeg følte meg ikke helt mentalt tilstede under vielsen
2. Gjør bryllupet "deres". Ikke gjør ting fordi det "skal være sånn", men fordi det er slik dere er! Vi fikk masse skryt fordi vi f.eks. hadde en personlig vielse, uvanlig kjole, uvanlig transport, uformell fest, uformell middag, masse latter osv. Jeg tror mange blir litt for opptatt av å følge etiketten.
3. Finn brudekjolen tidlig! Min var to måneder forsinket! Jeg har hørt om mange andre som også har fått kjolen sin veldig sent. Jeg fikk kjolen min tre måneder før den store dagen, og det var ett fint tidspunkt. Kjolen var for meg det viktigste med hele bryllupet (av materielle ting), og å ikke ha den i hus i god tid ville ha gjort meg veldig stresset!
4. Finn en veldig god fotograf! Dette sier seg vel selv, men det er så utrolig viktig! Og finn en god plass å ta bilder på i god tid, dra dit med fotografen for å planlegge.
5. Gjør alt på forhånd. Bare la det aller nødvendigste være igjen til de siste dagene. Det er alltid mange ting som må gjøres som man ikke har tenkt på de siste dagene før.
6. Lag kjøreplaner! Lag kjøreplan for toastmaster, kjøkken, sjåfør osv. Da går dagen mye lettere, og man slipper spørsmål underveis.
7. Prøvetimer. Jeg tror dette er ganske vanlig, men sørg for at du får det uansett. Prøvetime med både hår og sminke, møt noen venninner etterpå som du kan stole på til å si sannheten.
8. Sett av god tid, til alt! Min dag begynte med en times forsinkelse da vekkerklokken min ikke ringte! Men siden jeg hadde satt av god tid til både frisør, sminke og påkledning ankom vi kapellet til perfekt tid.
9. Ha en god forlover. Min forlover var helt fantastisk. Forloveren bør ha med seg en bag (en ganske stor en) med alt du kan trenge. Alt fra gnagsårplaster, flekkfjerner, hodepinetabletter, sitteunderlag (til fotograferingen), paraply, matpakke, jakke osv. Det er forloveren som skal bære og gjøre alt for deg, sørg for at du får en som tar initiativ og er hjelpsom. Og ikke minst, si at hun MÅ være kjempeglad på dagen, det smitter! Om forloveren er elendig og nervøs hjelper det ingen.
10. Ha med ekstra klær. Jeg hadde en liten bolerojakke til kjolen min, og den var gull verdt. Å være kald under fotograferingen kan ødelegge masse!
11. Lag programmet til vielsen i god tid.... Vi lagde dem og bordkortene dagen før Men det var godt planlagt og gikk helt fint, altså.
12. Ikke gift deg i eksamenstida. Hehe, personlig erfaring Men det gikk kjempefint uansett, altså!
13. Sett av god tid til fotograferingen.
14. Ikke stress med bordplasseringen, det ordner seg. Dette er nok en ting vi gjorde dagen før, og det gikk raskt og greit. Mye enklere enn jeg hadde forventet.
15. Spør om hjelp! Ikke gjør alt selv, om du blir stresset av det. Stress er ikke verdt det.
16. Brudesuite? Vi hadde booket et vanlig dobbeltrom på et hotell i gangavstand fra festlokalet, vi ville ikke bruke så mye penger på et rom vi bare skulle sove i. Det var noen som bestilte hotellets suite til oss uten at vi visste om det, og det VAR faktisk verdt det! Deilig å kunne ta et bad sammen på morgenen, få frokost bragt til rommet, se på utsikten osv. Nydelig! Ett av mine beste minner.
17. Lag testamente. Selv om dere er gift arver dere ikke alt om en av dere skulle dø. Google "gjensidig testamente".
18. Lag en minneeske. Vi har samlet mange minner fra dagen i en rosemalt kaketine vi fikk i bryllupsgave.
19. Lag en ønskeliste i god tid, og la noen andre organisere gavekjøpingen. Jeg ga alle som spurte om gaveønsker mailadressen til min mor, og hun ordnet alt. Så slapp vi å få mange av en ting osv.
20. Nyt alt. Ikke la deg bli stresset i løpet av dagen. Er du forsinket, javel, så er du det. Finn en indre ro. Elsk mannen din. Gråt masse.

Dette ble litt mye, men når jeg kom igang klarte jeg ikke å begrense meg Lykke til! Planleggingen er det beste med hele greia!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:33   #15
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Giftermål i juni 2012

Følger med denne tråden da vi har planer om å gifte oss september 2012.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:39   #16
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

Utrolig mange gode tips -Cilia-
Og selvfølgelig må du bare slenge deg på Nnem, jo flere, jo bedre

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:16   #17
_Lille_Trille_
Juniormedlem
 
_Lille_Trille_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 39
Innlegg: 35
_Lille_Trille_ er på en erverdig vei

Sv: Giftermål i juni 2012

Juni er utrolig poppis så jeg )
Hiver meg oxo på her , datoen vår er 2 juni. 2012
Håper på å iallefall ha ristet av meg 20 kg før den tid...
kirken er i boks, lokalet var oxo det helt til i forgårs da vi leste i avisen at det nemlig skulle legges ned :/
De har ikke gitt oss noe som helst beskjed å når vi prøver å kontakte de, svarer de ikke..
men men skal ikke sette meg ned å grine av den grunn
Er jo tross i alt i motbakke det går oppover <3
Har jo ett helt år igjen på å finne nytt lokale )

Til sist vil jeg ønske alle en riktig GOD HELG <3

_Lille_Trille_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:30   #18
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

åh så utrolig trist med det lokalet!
Men som du sier selv, over et år til å finne nytt lokale, tror nok det går bra

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:55   #19
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Tusen takk -cilia- for et fantastisk innlegg! Mange gode tips jeg absolutt skal ta med meg videre. Og når det gjelder forlover seg jeg at jeg nok har valgt helt riktig. Hun er allerede i ferd med å sørge for at jeg skal holde varmen, hun vil så gjerne strikke et stooort sjal til meg.

Nnem - vi er ingen ekskluderende klubb, her er det bare å være med. Bare hyggelig med flere som kan komme med innslag!

_Lille_Trille_ - håper dere fort finner et nytt lokale, mest for din sjelefreds skyld. Ikke gøy å ha noe sånt hengende over seg...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 13:10   #20
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

Vi skulle egentlig gifte oss i september 2011 men kommer til å flytte det til juni eller august 2012

Har rettogslett ikke råd til å gjøre det nå..

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 16:52   #21
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Tusen takk for fine ord, og gode råd -Cilia-

Og jeg gleder meg i alle fall kjempemye! Hyggelig å se at vi har blitt flere i tråden. Velkommen til Nnem, _Lille_Trille_, og Dolly!

Håper du finner et perfekt lokale _Lille_Trille_

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 19:45   #22
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Jeg har funnet en god idé som jeg gjerne vil bruke!

Slike "Save-the-date"-kort som man kan sende ut mange måneder i forveien. Hvor man ber gjestene holde av datoen. Dette vil jeg gjerne gjøre siden vi har mange gjester som bør få beskjed om datoen så tidlig som mulig for at de skal kunne ha mulighet for å komme. (blant annet en del familie i USA)

Leste i et magasin om slike kort som med magnet, som kunne festes på kjøleskap osv. Veldig lurt! Så husker alle på datoen vår. Noen som aner hvor på nett man kan få kjøpt slike?

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 21:22   #23
_Lille_Trille_
Juniormedlem
 
_Lille_Trille_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 39
Innlegg: 35
_Lille_Trille_ er på en erverdig vei

Sv: Giftermål i juni 2012

Tusen takk for omtanke Dere søte medmennesker

_Lille_Trille_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:15   #24
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Jeg har funnet en god idé som jeg gjerne vil bruke!

Slike "Save-the-date"-kort som man kan sende ut mange måneder i forveien. Hvor man ber gjestene holde av datoen. Dette vil jeg gjerne gjøre siden vi har mange gjester som bør få beskjed om datoen så tidlig som mulig for at de skal kunne ha mulighet for å komme. (blant annet en del familie i USA)

Leste i et magasin om slike kort som med magnet, som kunne festes på kjøleskap osv. Veldig lurt! Så husker alle på datoen vår. Noen som aner hvor på nett man kan få kjøpt slike?

Jeg har sett mange sånne på Ebay

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:42   #25
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Jeg har sett mange sånne på Ebay

Åååh, ja! Hvorfor tenkte jeg ikke på det!? Tusen takk for tips!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05
Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni?? litemeg Lavkarbo generelt 3 11-03-10 13:09
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no