Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Best of greens

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-10, 12:59   #1
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Best of greens

Hei. Er det noen av dere som er kjent med disse produktene?
Ei vennine fikk dette http://www.goplatinum.no/ProductPage...93&ID=supermat for ca 3 mnd siden og drikker det 2 ganger om dagen og hun har gått ned 12 kilo!
Hun er faktisk en skikkelig usunn type ellers, men dette var meget virkningsfullt på henne.
Hun har foræret meg en slik boks og da jeg sliter litt med å få i meg nok grønt, så tenkte jeg jo at dette kunne være en god ide?
ELLER?

HER LITT INFO OM PRODUKTET:


Best of Greens™ - en energisk blanding av jordens og havets grønne planter.
Grønne bladrike grønnsaker inneholder normalt 20 ganger mer livsviktige næringsstoffer enn annen mat når vi sammenligner vekten. I tillegg er næringsstoffene i dypt grønne grønnsaker så viktige at de faktisk hjelper næringsstoffer i annen mat å arbeide bedre. Som et resultat av at vi ikke spiser nok grønne grønnsaker daglig vil mange verdifulle rensende, oppbyggende og motstandsdyktige funksjoner i kroppen få vanskeligere arbeidsforhold. Dette kan føre til sykdommer og ubehag som bl.a. kreft, diabetes, åpne sår, artritt, magetarm lidelser, lav energi, impotens, overvekt, periodontal sykdom, hårtap, psoriasis, kviser, astma og magesvie.
Best of Greens kan gjerne gis til barn.

Hver ingrediens i Best of Greens har blitt valgt for sin uovertrufne renhet, styrke og evne til å levere fem phyto næringsstoffer som naturen selv har designet for å aktivere vår metabolisme.

Ingredienser: oppløselig fiber av ris kli [Oryza sativa] 17,25%, Kamut® [Triticum turgidum turanicum] (hvetegresspulver) 14%, pulver av byggress-saft [Hordeum vulgare] 12 %, pulver av havregress-saft [Avena sativa] 11%, pulver av hele Alfalfa blader[Medicago sativa] 10,5% (lusern), linfrø [Linum usitatissimum] 9%, inulin FOS [FructoOligoSaccharide] av sikori rot [Cichorium intybus] 7,25%, pulver av grønnsaker(brokkoli 2,5 %, grønnkål 2,5%, kål 2,5%, persille 2,5%), chlorella pulver[Chlorella pyrenoidosa] 2,0%, dulse pulver[Palmaria palmata] 2,0%, sjøtare pulver[Ascophyllum Nodosum] 2,0%, spirulina [Spirulina
platensis] 2,0%, pulver av alfalfagress-saft [Medicago sativa] 1,0%

Næringsinnholdsdeklarasjon pr 100g: energi 618,50 kJ/372,45 kcal - protein 15,73g - karbohydrat 59,60 - fett 10,78g - kostfiber 33,00g – natrium 0,34g - kolesterol 0 mg

Anbefalt daglig dose: En toppet teskje (2,5 gram) 2 ganger daglig utrørt i et stort glass vann eller juice (helst gulrot eller eple). Drikkes helst på tom mage.

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 11:22   #2
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Vil dytte litt på denne. Har dette pulveret hjemme og lurer på å begynne med de. Spirulina og hvetegress er visst ikke så hardt på magen, men chlorella er det. Det er jo chlorella i denne, så er usikker på hvor mye jeg skal begynne med. Skal jo begynne i det små. Hva tror dere? Erfaringer?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 12:17   #3
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Best of greens

jeg begynte med ca en halv teskje, greit å venne kroppen til det.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 13:12   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Best of greens

Jeg kjøpte Best of greens for en liten stund siden. Jeg begynte med én teskje og fikk heavy utrensingssymptomer ... Men jeg har ME da, så det skal ingenting til. Har prøvd med mindre enn en halv teskje også, men like fullt får jeg innmari hodepine og føler meg langt nede og forferdelig tung i armer og bein og klarer ikke tenke eller gjøre noe. På den positive siden gikk jeg ned 1.5 kg i løpet av et døgn, så fortsetter man med det vil man nok gå ned ja

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 16:27   #5
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Høres jo lovende ut, men spiser en skikkelig usunt, vil en ikke gå opp igjen når en gir seg med dette?? eller er det ment for alltid??

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 16:34   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Best of greens

Sorry - jeg tenkte feil her. Det er jo Purely Greens jeg har ... Men det er vel ikke så stor forskjell, bare et annet merke.

Misslinda, jeg tror nok man bør følge opp med et sunt kosthold (= mye grønt) for å holde på resultatene, ja . Grunnen til vekttapet er vel stort sett at man detoxer og gjør kroppen mer basisk, så spiser man den samme usunne maten vil jo kroppen legge på seg igjen for å kapsle inn giftstoffene.

Ellers er det vel litt valgfritt om man vil spise det en periode eller gjennom livet. Det er jo næring, grønnsaker i pulverform.

Men du spiser jo etter Kjernesunt-prinsippene, gjør du ikke? Da vil jeg tro dette passer godt inn, og kan hjelpe deg ned i vekt


Sist redigert av Huldr : 02-03-11 kl 16:40.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 17:15   #7
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Jeg har planer om å gjøre dette resten av livet hvis det fungerer. Skal begynne på søndag så får vi se hva skrotten sier da. En halv ts best of greens med eplejuice. Juice er ikke helt lavkarbo men jeg tror det er sunt. Blande det sikkert med vann etterhvert også så.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 22:18   #8
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Sorry - jeg tenkte feil her. Det er jo Purely Greens jeg har ... Men det er vel ikke så stor forskjell, bare et annet merke.

Misslinda, jeg tror nok man bør følge opp med et sunt kosthold (= mye grønt) for å holde på resultatene, ja . Grunnen til vekttapet er vel stort sett at man detoxer og gjør kroppen mer basisk, så spiser man den samme usunne maten vil jo kroppen legge på seg igjen for å kapsle inn giftstoffene.

Ellers er det vel litt valgfritt om man vil spise det en periode eller gjennom livet. Det er jo næring, grønnsaker i pulverform.

Men du spiser jo etter Kjernesunt-prinsippene, gjør du ikke? Da vil jeg tro dette passer godt inn, og kan hjelpe deg ned i vekt

Ja, jeg vil tro at en må holde seg til ett sunt kosthold etterpå for at det skal virke, men tror det er verdt ett forsøk, for jeg går jo ikke ned.. Hehe..

Hvordan smaker det da?? Går det kanskje an å kjøpe det billigere fra utlandet? Litt fattig i disse måneder

Jeg spiser kjernesunt ja, så skal nok klare å holde på vekten, tenkte på venninnen til TS som ikke spiser sunt jeg da

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 22:39   #9
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Med tanke på karb.innholdet i dette, vil det føre til at man faller ut av ketose? Kan dette ses på som et tillegg til ketolyse-lavkarbo-kuren eller er det en detox som skal vare noen dager før eller under en kur? - og hvor får man tak i dette?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 22:49   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

tenkte på venninnen til TS som ikke spiser sunt jeg da

Jeg skjønte det

Det smaker gress, i grunnen

Søk litt rundt her og på nettet for øvrig, så finner dere info om dette ("grønt pulver" f eks - dette er hot shit i disse dager ). Iherb er stedet for billig netthandel. Karbinnhold vet jeg ikke, jeg kan ikke svare på om det passer på ketosekosthold

Jeg kjøpte på helsekost. 198 kr for 90 g (30 porsjoner hvis man bruker en ts).

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 23:56   #11
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Mmmmm.... nam.. gress hehe.. gleder meg

Fant mange på iherb, men den som ser ut som TS sin var out of stock.. Der ble jeg forvirra, var mange forskjellige der Hehehe..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 09:29   #12
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Du kan kjøpe en som heter best of greens på iherb. Eller så kan du kjøpe spirulina og Kamut hvetegress og ta en halv ts av hver med eplejuice/vann. Fikk tips om at de to er smarte å start med. Man kan også ta chlorella men den er hard på magen. Man må begynne forsiktig. Men kjør på hvis du er for det meste hjemme eller har en jobb hvor du kan gå på do når du vil for chlorlla er visst super på å styrke magen!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 11:45   #13
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Du kan godt innta det hver dag resten av livet. Du går ikke ut av ketose. Du kan for sikkerhets skyld unngå å blande det ut med eplejuice. Det smaker grusomt.Jeg spiser helle friske grønnsaker og tar chlorellatabletter.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 16:57   #14
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Med tanke på karb.innholdet i dette, vil det føre til at man faller ut av ketose? Kan dette ses på som et tillegg til ketolyse-lavkarbo-kuren eller er det en detox som skal vare noen dager før eller under en kur? - og hvor får man tak i dette?

Det er 1,5 g karbs i en ts (ut i fra at de regner 2,5 g i en ts). Jeg kan gjerne spise opp i 50 g karber uten å ramle ut av ketose, så akkurat hvor mye man tåler er vel forskjellig. Men d ser jo ikke ut som en ts med sånn grønt pulver har så mye å si til eller fra..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:13   #15
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Du kan kjøpe en som heter best of greens på iherb. Eller så kan du kjøpe spirulina og Kamut hvetegress og ta en halv ts av hver med eplejuice/vann. Fikk tips om at de to er smarte å start med. Man kan også ta chlorella men den er hard på magen. Man må begynne forsiktig. Men kjør på hvis du er for det meste hjemme eller har en jobb hvor du kan gå på do når du vil for chlorlla er visst super på å styrke magen!

Tror magen min kan ha godt av dette, siden jeg sliter med hard mage og tar pulver for dette, så gress er nok bedre på lang sikt..

Koster ca 130 kr med porto på iherb, skal bestille der i helga når jeg får penger. Skal se om ikke det finnes en kode her en plass, så skal jeg bestille noe stevia og

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:17   #16
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Best of greens

Dersom det er en sånn rabattkode du mener, kan du få min: LID905 (det er sånn at du får 5$ rabatt første gang du bestiller fra iherb..)

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:21   #17
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Dersom det er en sånn rabattkode du mener, kan du få min: LID905 (det er sånn at du får 5$ rabatt første gang du bestiller fra iherb..)

Takk

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:48   #18
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Ser forresten at de har kapsler og, tror dere at det vil sette fart på vektnedgang på lik linje med pulveret?? Eller bør jeg bare tvinge i meg pulveret hver dag?

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:49   #19
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Æ har kjøpt mæ en sånn der, men æ vet ikke helt når æ tør å ta den :P Bynn i det små og kanskje bare se det an?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:50   #20
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Æ har kjøpt mæ en sånn der, men æ vet ikke helt når æ tør å ta den :P Bynn i det små og kanskje bare se det an?

Hehe.. ja, har heldigvis en jobb der jeg kan gå på do når som helst, så skal klare å ta dette hver dag Men med gamle jobben hadde det vært vanskelig.. Skobutikk, så hotell.. hadde ikke kommet meg unna så lett hehe..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:54   #21
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Huff, ja. Jeg går to dager i uken på skole, så da skal det gå bra. Er jo bare å gå ut av timen. De resterende tre dager jobber jeg på legekontor, så da blir det straks verre. Men samtidig så skal vi jo være forståelsesfulle for sådan aktivitet

Jeg vet ikke om virkningen er kortsiktig eller om det er å regne som en naturlig lakserende middel...HIH! Kan i alle fall trenge litt fortgang nå, står bare stille... Kan jo ha litt med meg å gjøre da

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:58   #22
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Jeg spiser kjernesunt, men vekta rikker seg ikke, går heller sakte oppover.. har regna ut hva jeg spiser i løpet av en dag, og jeg er aldri over 1600 kcal og alltid under 50 gr karbo, så nå er jeg lei.. trenger noe fpr å komme meg nedover.. Før jeg blir sendt på galehus... Hihi..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:00   #23
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Jeg spiser kjernesunt, men vekta rikker seg ikke, går heller sakte oppover.. har regna ut hva jeg spiser i løpet av en dag, og jeg er aldri over 1600 kcal og alltid under 50 gr karbo, så nå er jeg lei.. trenger noe fpr å komme meg nedover.. Før jeg blir sendt på galehus... Hihi..

Nå er jeg ikke kjent med kjernesunn-prinsippet, men jeg skjønner det slik at det skal være et prinsipp for hele familien, og ikke bare den ene.
Er det kcal-restriksjoner samt karb-restriksjoner?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:26   #24
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nå er jeg ikke kjent med kjernesunn-prinsippet, men jeg skjønner det slik at det skal være et prinsipp for hele familien, og ikke bare den ene.
Er det kcal-restriksjoner samt karb-restriksjoner?

Nei, men jeg teller for å prøve å gå ned i vekt Sønnen min spiser som han vil

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:32   #25
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Nei, men jeg teller for å prøve å gå ned i vekt Sønnen min spiser som han vil

Jeg har bare sett litt i kjernesunnboka og synes den er fin. Kunne kanskje tenke meg å prøve det etter jeg er ferdigslanket, kanskje.. Mulig du kan prøve å redusere mer på karbene eller øke mer på fettet? Nå vet jeg jo ikke HVA du spiser, så det er ikke sikkert jeg vet hva jeg snakker om.. Hvilke matvarer får du karbene dine fra? Kanskje det er noen av de som har litt mye stivelse og derfor påvirker blodsukkeret i større grad?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Super Greens angeltiril Generell ernæringsdebatt 7 13-07-11 11:06
Super greens angeltiril Lavkarbo generelt 0 13-06-09 15:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no