Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Hvor man kjøper hva

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-05, 00:08   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Exclamation

Hvor man kjøper hva

Ser ofte det er spørsmål om hvor man får tak i ting.

Psylliumfrø - helsekost
Vitaminer/mineraler - helsekost (ALDRI på butikk!)
Soyaflak - helsekost
Proteinpulver - helsekost
Atkinsbarer - de fleste dagligvarer/helsekost
Lindbergvarer - de fleste dagligvarer/helsekost
Vita Biosa - helsekost


Hm, kommer ikke på noe mere akkurat nå - men bidra med å forlenge listen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-11-05, 00:17   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor man kjøper hva

Er det noe man ikke helt har hørt om, så finnes det som regel på helsekosten! Det er altfor få som tenker over hva man kan finne i en helsekost, egentlig.
En "gylden" regel: finner du det ikke i en dagligvare, sjekk i helsekosten!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-11-05, 11:49   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av Iset

Er det noe man ikke helt har hørt om, så finnes det som regel på helsekosten! Det er altfor få som tenker over hva man kan finne i en helsekost, egentlig.
En "gylden" regel: finner du det ikke i en dagligvare, sjekk i helsekosten!

det som er så trist er at på helsekosten her jeg bor er de som jobber der så sure , men nå har det begynt ei ny ei og hu er kjempe koselig når jeg kommer inn spør hu om det er noe jeg lurer på *sukk*

Også mens jeg betaler pleier hun og si sånn ja det er veldig bra du unngår hvete, det er egentlig ingen mennesker som tåler det ! også sier hun at hvis det ikke smaker godt kan jeg bare bytte det .... åh hun er sååå koselig kanskje jeg skal gi henne en julegave som en lite hint til de andre som jobber der .... også er jeg vel det man kan kalle extra fast kunde med mitt kosthold

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 00:43   #4
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor man kjøper hva

hyggelige folk er fantastisk

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 00:47   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av nøtta

det som er så trist er at på helsekosten her jeg bor er de som jobber der så sure , men nå har det begynt ei ny ei og hu er kjempe koselig når jeg kommer inn spør hu om det er noe jeg lurer på *sukk*

Også mens jeg betaler pleier hun og si sånn ja det er veldig bra du unngår hvete, det er egentlig ingen mennesker som tåler det ! også sier hun at hvis det ikke smaker godt kan jeg bare bytte det .... åh hun er sååå koselig kanskje jeg skal gi henne en julegave som en lite hint til de andre som jobber der .... også er jeg vel det man kan kalle extra fast kunde med mitt kosthold

Hehe du skulle bodd her, der jeg jobbet fikk vi diplom for beste service blandt alle butikkene i hele senteret (over 100 butikker...).
Jeg fikk ofte ting av kundene, har fått en svær bukett med 10 røde roser av en kunde, skåler, konfekt, osv. Savner jobben litt da... :sukk:
Hadde alltid laaange samtaler med mange kunder... Kom liksom alltid i snakk med dem. Særlig om kosthold og slikt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-11-05, 19:27   #6
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe du skulle bodd her, der jeg jobbet fikk vi diplom for beste service blandt alle butikkene i hele senteret (over 100 butikker...).
Jeg fikk ofte ting av kundene, har fått en svær bukett med 10 røde roser av en kunde, skåler, konfekt, osv. Savner jobben litt da... :sukk:
Hadde alltid laaange samtaler med mange kunder... Kom liksom alltid i snakk med dem. Særlig om kosthold og slikt.

åh du skulle jobbet her hvorfor sluttet du og jobbe ?? (må ikke svare..)

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 09:43   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av nøtta

åh du skulle jobbet her hvorfor sluttet du og jobbe ?? (må ikke svare..)

Pga manglende barnevakt og sånn, det ble så problematisk når jeg aldri kunne ta plutselige ekstravakter som før pga Camilla, og dagmamma ville jeg ikke ha, samt det hadde ikke vært så lett heller da jeg bare jobbet et par dager i uka. Jobbet fulltid da jeg ble gravid, men pga kontantstøtten kunne jeg kutte voldsomt ned og være mer hjemme med vesla.
Sluttet altså da det ble litt problematisk med pass av vesla de dagene jeg skulle på jobb, og jeg hadde jo lyst å være hjemmeværende med henne, så da gjorde jeg det. Savner jo jobben litt da, men ikke det å jobbe. Trives godt som fulltidsmamma.

Men *kremt* nå opptar vi hele denne tråden med utenomsnakk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 10:36   #8
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av Iset


Men *kremt* nå opptar vi hele denne tråden med utenomsnakk.

makan *løper fort ut av tråden igjen*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 17:45   #9
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor man kjøper hva

på boots sin nettside www.boots.com kan man kjøpe lavkarbo pasta

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 19:02   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av Elena

på boots sin nettside www.boots.com kan man kjøpe lavkarbo pasta

viste ikke at det fantes...

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 19:03   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av Elena

på boots sin nettside www.boots.com kan man kjøpe lavkarbo pasta

Er den bedre/sunnere enn Lindberg sin fullkornspasta?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 19:04   #12
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor man kjøper hva

Hva er den laget av ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-12-05, 01:03   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor man kjøper hva

Fant siden:

http://www.boots.com/microsites/micr...contentId=4342

Penne er lenger nede på lista, det MÅ jeg få tak i, for i Atkins kokeboka mi så er det oppskrift på makaroni and cheese, og det er med lavkarbo penne.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no