Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Jippi! Har fått mensen!

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-14, 19:30   #1
Jellyfish
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Alder: 44
Innlegg: 14
Jellyfish er på en erverdig vei

Jippi! Har fått mensen!

Litt sært kanskje å være så fornøyd med det, men jeg som alltid har vært regelmessig som ei klokke har siste halvår hatt skikkelig tullete syklus, og mens bare et par ganger. I dag, etter halvannen uke på lavkarbo, så dukket den opp. Er sikker på det har en sammenheng, og er strålende fornøyd! Måtte bare dele det med noen

__________________


Jellyfish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 20:22   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Jippi! Har fått mensen!

Grattis
Kjenner følelsen, og ja - dette har nok sammenheng med lavkarbo'n

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mensen sti87 Stoffskifte / hormonproblemer 2 22-01-14 10:34
Plutselig fått mensen igjen Simpfan Stoffskifte / hormonproblemer 1 12-03-11 10:46
Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de ned Hildemor på slanking Ketolysekuren 11 09-02-11 14:37
Nå har jeg mensen på 11. dag! Bolla P. Spørsmål og svar 17 30-01-11 16:01
Wow jeg har fått mensen tilbake!! Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 23 05-02-06 17:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no