Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Maiskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-11, 19:08   #126
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Idag laget jeg verdens beste middag! Sellerirotmos, kjøttdeig, løk og ost i form <3

Forresten, noen av dere som har lyst å gå inn på denne tråden å hjelpe meg litt? http://forum.lavkarbo.no/showthread....91#post1101991

Handler om hvor man bør ligge på prosentene på de forskjellige tingene (fett, protein, karber) Var ikke så mange andre som svarte så... Take a look?

Det høres ut som min form, bare jeg bruker blomkålmos, og litt tomatsaus. Namnam!

Det ble grillribbe! Med mye feit salat!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 20:30   #127
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg lever på farris og Strandamorr i dag. Er slapp og jævlig, for å si det mildt. Måtte bite i det sure eplet og ta en dag fri fra jobb.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 01:03   #128
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

jippi. føler meg fin hele dagen. går og legger meg, venter 5 min, plutselig kvalm... og jeg som skal opp klokka 6..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 01:33   #129
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jippi. føler meg fin hele dagen. går og legger meg, venter 5 min, plutselig kvalm... og jeg som skal opp klokka 6..

Usj. God bedring!

Jeg ble plutselig sulten. Så steker en kyllingfilet i biter og har salat (en ganske så god norsk en som jeg fant på mega), avokado, rømmedressing, ost og litt tomatpure sammen med kyllingen...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 01:50   #130
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

ser ut til at det kan være blanding av kvalme og sult, for jeg spiste ikke middag.. prøvde med sånn saltgreie som skal kverke mageplager, hjalp litt. stekte osteknekkis da det ble værre igjen, hjalp noe.
nå steker jeg to til som jeg tar med meg sammen med dau cola zero inn på soverommet.. om jeg ikke kan ligge ned (kvalme blir bare værre om jeg ligger) så kan jeg sitte i senga og høre musikk og knaske sakte..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 04:26   #131
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Usja, Sanney Håpar du kjenner deg kvikkare og får kvilt deg nok før jobben!

Eg har sove på sofaen i natt (også) for eg har stort kles-rydde-prosjekt på soverommet mitt så senga er satt til side for å få plass til kasser, korger, sekkar og skuffer. (Neida, alt er ikkje mitt tøy, tvert imot, mest ungane sitt som er utvokst. Men litt mitt også.) Tok med ned hodeputa mi og det har vore greit nok, er så varmt at det trengs ikkje dyne.

Eg gikk og veide meg da eg vakna, for å sjå om eg hadde gått ned litt i vekt frå i går, for eg var ganske flink til å drikke i går syntes eg (det blei vel rundt 1 1/2 liter berre på trening, og ein del glass heime), og har tissa masse også. Men nei da, 1 kilo opp! Kor mykje vatn bind ein i musklane etter trening? Tre og ein halv kilo opp frå sist mandag til i dag verkar da drøla mykje? (Eg begynte å trene igjen sist veke i håp om å gå fortare ned i vekt - og bli fast og fin i fisken, lol...)

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 08:55   #132
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

ble ingen jobb idag. dvs, jeg prøvde. kom meg halveis før jeg innså at det gikk ikke. noen ganger er jeg uggen hjemme men det går over før jeg kommer på jobb.. skjedde ikke denne gangen. i tillegg ble jeg dyvåt av svette av den korte gåturen, heller ikke normalt.. greit jeg blir varm bare noen sier "sol", men ikke så ille...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:03   #133
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Det høyrest ut som om det er best å halde seg heime, ja. God betring, Sanney, håpar du blir betre i løpet av dagen!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:21   #134
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

God bedring Sanney. Og håper du fikk sovet litt Zillah. Jeg sliter litt med det å få sove for tiden og at jeg ikke får sove igjen på en stund dersom jeg våkner. Jeg vet hva det kommer av. Så jeg må bare jobbe meg gjennom det da.

Jeg ser at Lena Beatrice har linket til bloggen din Nupsida! Det er jo litt kult å bli linket til på norges største lavkarboblogg. Du får sikkert mange nye lesere!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:26   #135
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

God bedring Sanney. Og håper du fikk sovet litt Zillah. Jeg sliter litt med det å få sove for tiden og at jeg ikke får sove igjen på en stund dersom jeg våkner. Jeg vet hva det kommer av. Så jeg må bare jobbe meg gjennom det da.

Jeg ser at Lena Beatrice har linket til bloggen din Nupsida! Det er jo litt kult å bli linket til på norges største lavkarboblogg. Du får sikkert mange nye lesere!

Nei? Det visste jeg ikke! Herregud så gøy!
Jeg synes det var rart at jeg gikk fra 20-30 lesere til over 400 på en dag ja, hihi Nei, nå ble jeg glad!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 12:09   #136
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Nei? Det visste jeg ikke! Herregud så gøy!
Jeg synes det var rart at jeg gikk fra 20-30 lesere til over 400 på en dag ja, hihi Nei, nå ble jeg glad!

Du får stikke innom å kommentere hos Lena da

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 12:18   #137
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Du får stikke innom å kommentere hos Lena da

Ja, gjorde det nettop

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 12:23   #138
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Gud for ei fantastisk dame det der! Merker jeg blir helt varm inni meg av de fine ordene hun skriver: Nadja: jeg synes bloggen din er veldig fin, og inspirerende. Tror du kan være en motivator for alle unge mennesker som sliter med overvekt/spiseproblemer. Fortsett med det du gjør, du kan gjøre større forskjell enn det du aner tror jeg :-)

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 12:50   #139
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Gratulerer Nupsida Og god bedring Sanney. Det hørtes ikke særlig behagelig ut.

Vimsen: jeg sliter også med søvnen for tiden. Er attpåtil ekstremt mye trøtt... Men vet ikke helt hva som gjør det. Men en kompis foreslo at det kunne være vekkerklokken til sambo som forstyrret meg i dypeste REM søvnen. Så er det så varmt attpåtil at det er ubehagelig å sove på rommet, til tross for at vi har vifte på hele natten. Den etterlengtede sommeren er her, med mine vanlige søvnproblemer og hele pakka

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:20   #140
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Ååååhhh ÆSJ! Jeg hadde jo en "pause" i helgen og det var vel aknskej det dummeste jeg kunde gjort. Sliter skikkelig med motivasjonen nå. Dels fordi vekten har stoppet opp ("bare" 300g i plus etter helgen) og dels fordi jeg ikke føler meg vel i meg selv. Jeg trodde jo mensen kom før helgen men det kom aldri igang skikkelig og nå føler jeg meg bare oppblåst og BÆÆÆÆSJ!

Før jeg begynte å slanke meg så tenkte jeg aldri over hvordan jeg så ut, likte meg selv og var egentlig fornøyd. Slanker meg gjør jeg for helsen sin skyld og det at hef ser bedre ut er jo bare en bonus. Men nå etter jeg har begynt så irriterer jeg meg over valker og bulker og over at jeg ikke ser ut som en barbiedukke NÅ, på en gang!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 23:37   #141
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

æsj. føler meg bedre nå, men har oppdaget masse bitt på kroppen.. ligner myggestikk, men jeg har da ingen mygg her inne.. ville jeg hørt. 7 bitt på høyrebenet, 1 på venstre og to på magen.. og klør no inni helvete. jaja, skal til legen imorra uansett, er det no utyske i leiligheten min blir jeg sur.. har allerede sopproblemer på badet etter at en idiot la flis over lufteventilen...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 00:23   #142
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg er så motløs for tida. Jeg vil gå ned...ikke bare stå stille....sukk føler jeg har eksperimentert på det meste.....gir snart opp.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 00:28   #143
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg er så motløs for tida. Jeg vil gå ned...ikke bare stå stille....sukk føler jeg har eksperimentert på det meste.....gir snart opp.

Ikke gi opp! De aller fleste møter platåer. Det eneste som funker er å fortsette jevnt og trutt. Plutselig løsner det!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 00:33   #144
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg er så motløs for tida. Jeg vil gå ned...ikke bare stå stille....sukk føler jeg har eksperimentert på det meste.....gir snart opp.

Lenabeatrice skriver faktisk noe om det der, og i den dur, i kveld. Ta en titt innom bloggen hennes. Ellers så står jo de fleste av oss stille fra tid til annen. Kanskje lurt å ta en titt på hva du spiser som kan gjøre at du stopper opp? Eventuelt hva du gjør forskjellig fra før. Uansett vil det nok uansett løse seg etterhvert.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 03:17   #145
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Har nettopp hatt en utrolig ekkel opplevelse
Var med 2 venner og sambo i kveld og drakk noe rødvin. Fikk beskjed om at det var litt garvesyre i den, men på smak virket den veldig grei.. Så når vi kom hjem igjen merket jeg litt til halsbrann, men drakk fløte, spiste litt mat, drakk vann, og det virket ok. Drakk litt mer fløte når halsbrannen meldte seg og gikk så og la meg. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg har sovet men våknet av en intens halsbrann, og en følelse av at hjertet ville galloppere ut av brystkassen på meg. Går ut på do og spyr i vinkel, får opp alt og litt til for å si det slik. Brystkassen har roet seg litt nå, men har litt blodsmak i munnen og generellt litt redd og lei meg for det som har skjedd. Har nettopp dusjet og vil ikke legge meg igjen i tilfelle det skjer igjen. Vil ikke vekke sambo heller siden han skal på jobb.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:39   #146
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Herregud.. bloggen min har eksplodert på lesere det siste døgnet! Søndag hadde jeg 30 lesere, som er normalt. Mandag hadde jeg 206 lesere, igår hadde jeg 963, og så langt idag har jeg 119 lesere. Jeg er helt sjokka! :O

Men, så har jeg blitt linka til ulike plasser. Det begynte med kristine fjellestad (.blogg.no) skrev at om noen hadde lyst å sende inn slankehistorien sin så skulle hun publisere den. Så jeg sendte den inn og hun publiserte den. Lenabeatrice hadde visst sett historien og linket meg på sin blogg. Og så hadde visst noen ifra side2.no funnet historien så de linket meg igjen. Jeg har ikke ord, jeg er så glad! har fått så utrolig mange fine kommentarer som skriver at jeg er en inspirasjonskilde, og flere ser opp til meg, og at jeg har vært så flink, og at folk beundrer meg for den fantastiske viljestyrken min. Jeg får tårer i øynene av at jeg blir så rørt! Jeg som har slitt de siste ukene med viljestyrken og motivasjonen fikk en skikkelig pangstart nå! Jeg er så glad <3

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:41   #147
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har nettopp hatt en utrolig ekkel opplevelse
Var med 2 venner og sambo i kveld og drakk noe rødvin. Fikk beskjed om at det var litt garvesyre i den, men på smak virket den veldig grei.. Så når vi kom hjem igjen merket jeg litt til halsbrann, men drakk fløte, spiste litt mat, drakk vann, og det virket ok. Drakk litt mer fløte når halsbrannen meldte seg og gikk så og la meg. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg har sovet men våknet av en intens halsbrann, og en følelse av at hjertet ville galloppere ut av brystkassen på meg. Går ut på do og spyr i vinkel, får opp alt og litt til for å si det slik. Brystkassen har roet seg litt nå, men har litt blodsmak i munnen og generellt litt redd og lei meg for det som har skjedd. Har nettopp dusjet og vil ikke legge meg igjen i tilfelle det skjer igjen. Vil ikke vekke sambo heller siden han skal på jobb.

Uff, håper du ikke kastet opp noe mer og formen har blitt noe bedre.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:46   #148
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg hadde karbosprekk i helgen. Var i dåp og navnefest i helgen og det ble tilsammen 3 kakestykker. Trodde jeg kom til å gå opp og gå ut av ketose, men den gang ei. Vekta hadde minket med 100 g og jeg var fortsatt i ketose

Måtte snikveie meg nå, egentlig veiedag i morgen. Gått ned 200 g, håper det viser det samme i morgen. Vekta mi går saakte nedover. Men er veldig fornøyd at jeg går nedover uansett.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:54   #149
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Kanskje det var de kakestykkene som skulle til for at du fikk litt kickstart Nnem?

Jeg er bedre. Heldigvis. Men magesekken er tydeligvis veldig liten etter i natt så en liten salat til frokost ble mer enn nok.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:02   #150
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kanskje det var de kakestykkene som skulle til for at du fikk litt kickstart Nnem?

Jeg er bedre. Heldigvis. Men magesekken er tydeligvis veldig liten etter i natt så en liten salat til frokost ble mer enn nok.

Lurer jeg også samt kremfløte som jeg har laget som krem de 2 siste dagene.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no