Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I DAG har jeg

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-13, 21:43   #651
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Pynta treet.

Det gjorde vi allerede på søndag siden vi venter storinnrykk av småfolk i morgen. Så pr nuhh er jula kommet hit også!

Kanskje vi skulle ha en egen "Bilde av juletreet" tråd?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-12-13, 23:30   #652
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Måttet avlyse et veldig etterlengtet veninnetreff pga unge og samboer som spydde om kapp....
Og stått i kø gjennom halve byen + lang kø i parkeringshuset på storo for å hente bestilt julegave de ikke fant likevel. Hva med å si fra?!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-12-13, 23:35   #653
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Måttet avlyse et veldig etterlengtet veninnetreff pga unge og samboer som spydde om kapp....
Og stått i kø gjennom halve byen + lang kø i parkeringshuset på storo for å hente bestilt julegave de ikke fant likevel. Hva med å si fra?!

Huff, stakkars deg..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 26-12-13, 11:23   #654
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

Håper julen din ble fin og fredelig uten sykdom og irritasjoner.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-12-13, 22:16   #655
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Endelig vært ute og løpt litt igjen! Har vært i overkant stillesitting og snospising i det siste... *host*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-12-13, 23:22   #656
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Endelig vært ute og løpt litt igjen! Har vært i overkant stillesitting og snospising i det siste... *host*

SnopVik fra meg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-12-13, 09:04   #657
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

SnopVik fra meg

Er hvitvin snop??? Da ligger jeg tynt an i romjula...

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 27-12-13, 17:42   #658
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Er hvitvin snop??? Da ligger jeg tynt an i romjula...

Samme her

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-12-13, 19:49   #659
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Samme her

Samme her.

Så julesnopet mitt i år er hvitvin og tørrfisk.
Det eneste søte jeg har fortært i jula var en portvinsmarinert sviske til ribba...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-12-13, 19:50   #660
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Samme her.

Så julesnopet mitt i år er hvitvin og tørrfisk.
Det eneste søte jeg har fortært i jula var en portvinsmarinert sviske til ribba...

Portvinsmarinerte svisker er helt innafor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-12-13, 19:52   #661
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Portvinsmarinerte svisker er helt innafor

Høres bra ut!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-12-13, 19:57   #662
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Klatra i stiger "i hele Oslo"

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 29-12-13, 20:42   #663
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Liggi rett ut med feber og verk i hele kroppen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 31-12-13, 00:03   #664
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

Lagd lavkarbo sjokoladeis i min nye iskremmaskin, youghertis

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 31-12-13 kl 00:26.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 31-12-13, 16:34   #665
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

og sambo bestemt oss for at neste jul reiser vi laaaaangt bort! Nå har vi hatt besøk av to store og to små siden 18. desember og de skal være her noen dager til. Sambo og jeg holder på å tørne... Det er jobbing hele tiden og de er på juleferie... Kanskje vi kan feire jul hos dem neste år? I 14 dager?? Blir fiiiint for oss det. Gå til dekket bord hver dag, ikke bry seg om oppvask, klesvasken blir også tatt av vertene, samt at de tørker dem og stryker dem. Det blir så kjekt!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-12-13, 17:53   #666
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

og sambo bestemt oss for at neste jul reiser vi laaaaangt bort! Nå har vi hatt besøk av to store og to små siden 18. desember og de skal være her noen dager til. Sambo og jeg holder på å tørne... Det er jobbing hele tiden og de er på juleferie... Kanskje vi kan feire jul hos dem neste år? I 14 dager?? Blir fiiiint for oss det. Gå til dekket bord hver dag, ikke bry seg om oppvask, klesvasken blir også tatt av vertene, samt at de tørker dem og stryker dem. Det blir så kjekt!!!

Hørte at britene har en gammel saying "En god gjest varer i tre dager".
Kjenner selv at jeg misliker lange besøk, da føler jeg meg hemmet og ufri, og trenger å få rom til å gjøre mine egne ting. Da kommer irritasjonen også snikende.
Men merkelig at gjestene dine ikke stiller opp på noe, som matlagning, vask etc. Vaske sitt eget tøy gjør vel alle, det skulle vel ikke være dere som skjemmer bort voksne barn???

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 31-12-13, 19:19   #667
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Hørte at britene har en gammel saying "En god gjest varer i tre dager".
Kjenner selv at jeg misliker lange besøk, da føler jeg meg hemmet og ufri, og trenger å få rom til å gjøre mine egne ting. Da kommer irritasjonen også snikende.
Men merkelig at gjestene dine ikke stiller opp på noe, som matlagning, vask etc. Vaske sitt eget tøy gjør vel alle, det skulle vel ikke være dere som skjemmer bort voksne barn???

Sambo skjemmer nok bort litt for når han ser at skittentøyet bare hoper seg opp på vaskerommet putter han det i vaskemaskina bare for å få det unna. Madammen er sur på meg fordi jeg to ganger i løpet av alle disse dagene har bedt henne hjelpe til på kjøkkenet. Mannen derimot ble glad da vi bad om hjelp for han syntes det var utenkelig at de IKKE skulle hjelpe...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-12-13, 20:56   #668
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg servert andebryst med hvitløkspotetmos, glaserte gulrøtter, rødløkskompott og appelsinsaus og toåringen gaflet i seg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-13, 21:26   #669
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sambo skjemmer nok bort litt for når han ser at skittentøyet bare hoper seg opp på vaskerommet putter han det i vaskemaskina bare for å få det unna. Madammen er sur på meg fordi jeg to ganger i løpet av alle disse dagene har bedt henne hjelpe til på kjøkkenet. Mannen derimot ble glad da vi bad om hjelp for han syntes det var utenkelig at de IKKE skulle hjelpe...

Er dette slektninger av dere? Jeg husker du nevnte dette for en tid siden - jeg hadde glatt satt foten ned og sagt at dere hadde planer slik at de ikke kunne komme i jula. At de alt hadde bestilt billetter er deres problem.
Man oppfører seg jo bare ikke slik som disse. *rystet*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 31-12-13, 23:20   #670
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Feiret dagen på jobb, og nå endelig kommet hjem min kjære.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 01-01-14, 11:23   #671
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I dag har jeg servert andebryst med hvitløkspotetmos, glaserte gulrøtter, rødløkskompott og appelsinsaus og toåringen gaflet i seg

Nam! Hvordan lager du sausen? Sist jeg lagde appelsinsaus skulle det være sukker og alt mulig oppi..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 01-01-14, 21:16   #672
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nam! Hvordan lager du sausen? Sist jeg lagde appelsinsaus skulle det være sukker og alt mulig oppi..

Sist jeg lagde smakte den varm appelsinjuice... så denne gangen kjøpte jeg rett og slett den ferdige fra Stangekylling.
Er ikke konsekvent med maten for tida, så innholdet er ikke så nøye nå.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-01-14, 15:30   #673
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg flyttet alle strikkepinner og heklenåler inn i en sånn super
verktøyveske fra Biltema:

http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeids...oyveske-20601/



og så har jeg sortert en million rundpinner i plastlommer i 2 små ringpermer..

I tillegg har jeg fått somla meg til legen og fått ny B12-sprøyte + en tur til frisøren.. + gjort et kupp på vedbriketter for 10 kroner pakka hos Europris

Føler seg veldig fornøyd med innsatsen

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 02-01-14, 15:55   #674
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

I dag har jeg flyttet alle strikkepinner og heklenåler inn i en sånn super
verktøyveske fra Biltema:

http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeids...oyveske-20601/



og så har jeg sortert en million rundpinner i plastlommer i 2 små ringpermer.

Jeg elsker slike ting! Spørs om jeg må en tur på Biltema snart! For det er et salig rot i strikkepinnene samme hvor mye jeg prøver å rydde. Og plastlommer til rundpinnene var kjempesmart!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 02-01-14, 19:21   #675
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: I DAG har jeg

Dagen startet fint med at jeg våknet med mannen ved siden av meg i senga. Det er litt luksus enda, siden vi flyttet sammen kun for noen dager siden.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad!
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no