Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor finnes ikke ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-11, 13:29   #1
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei
Question

Hvorfor finnes ikke ...

mine innlegg og mine tråder på oversikten der som "uleste innlegg" og "uleste journaler" ligger? Hadde vært mye mer oversiktelig å finne tilbake til trådene du har laget eller vært delaktig i... Eller har jeg gått glipp av en snarvei eller noe her?

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 13:32   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Om du går inn på "kontrollpanel" på den grønne linja, finner du "mine oppdaterte tråder". Er det en slik oversikt du kikker etter?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 13:37   #3
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Nei,det er jo tråder jeg isåfall abonnerer på. Det gjør jeg sjeldent.

På andre forum jeg er på (tettinntil.no) så er det to "linjer" der oppe,og der står det bl.a "mine innlegg" og "mine tråder" som gjør at man kommer rett inn på en oversikt over nettopp de trådene man har startet og de man har begitt seg inn i.

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 13:49   #4
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Denne funksjonen er ikke tilgjengelig på denne type forum, det er forskjellig koding.
Foreslår at du lager link til dine tråder i verktøylinjen i nettleseren eller et annet sted.

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 13:49   #5
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Om du skriv eit innlegg i ein tråd, så abonnerer du jo automatisk på dei. Så du får opp dei som har nye innlegg i seg i kontrollpanelet.

Eventuelt så finn du oversikt over alle innlegg du har skrive, og alle trådar du har starta på statistikk under brukarprofilen din.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 14:05   #6
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.

Nei,det er jo tråder jeg isåfall abonnerer på. Det gjør jeg sjeldent.

På andre forum jeg er på (tettinntil.no) så er det to "linjer" der oppe,og der står det bl.a "mine innlegg" og "mine tråder" som gjør at man kommer rett inn på en oversikt over nettopp de trådene man har startet og de man har begitt seg inn i.

Dette finnes her også....gå inn på statistikk på profilen din....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 14:09   #7
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Jeg spurte om det samme i denne tråden.

Man finner oversikt over egne innlegg via abonnement-funksjonen, men jeg synes fortsatt det er litt klønete og ikke ha linken ved siden av "uleste innlegg".

Jeg troooor det skal gå an å få en slik funksjon på vBulletin-forums, men er ikke 100% sikker

  Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 14:18   #8
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Denne funksjonen er ikke tilgjengelig på denne type forum, det er forskjellig koding.
Foreslår at du lager link til dine tråder i verktøylinjen i nettleseren eller et annet sted.

Den funksjonen finnes heller ikke for andre store forum (IPB), på de jeg har jobbet med tidligere endte jeg opp med å lage noen slike muligheter.(diskusjon.no/kvinneguiden.no for de som har vært der) (Og de ble fort populære )

Om ikke en slik plugin finnes for Vbullentin og det er interesse for det kan jeg sikkert snekre sammen en for dette forumet og. Regner med å høre fra de som styrer om det er ønskelig.

For min del bruker jeg oversikten som er på Kontrollpanelet nå, men som TS nevner er den ikke komplett.

__________________


Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 14:34   #9
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

Den funksjonen finnes heller ikke for andre store forum (IPB), på de jeg har jobbet med tidligere endte jeg opp med å lage noen slike muligheter.(diskusjon.no/kvinneguiden.no for de som har vært der) (Og de ble fort populære )

Om ikke en slik plugin finnes for Vbullentin og det er interesse for det kan jeg sikkert snekre sammen en for dette forumet og. Regner med å høre fra de som styrer om det er ønskelig.

For min del bruker jeg oversikten som er på Kontrollpanelet nå, men som TS nevner er den ikke komplett.

Men hvorfor trykker dere ikke bare på navnet deres oppe til høyre, får opp profilen, går inn på statistikkfanen og finner alt dere leter etter da?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 15:06   #10
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke...

3 klikk vs 1 klikk, hele poenget er å gjøre det lettere å følge med på sin egen aktivitet.

__________________


Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 16:10   #11
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Men hvorfor trykker dere ikke bare på navnet deres oppe til høyre, får opp profilen, går inn på statistikkfanen og finner alt dere leter etter da?

Det var lettvint - takk Bestemamma!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 16:57   #12
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

3 klikk vs 1 klikk, hele poenget er å gjøre det lettere å følge med på sin egen aktivitet.

Akkurat... Rart at det ikke skal gå an her inne når nesten alt annet er likt som på det andre nettstedet.

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:33   #13
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.

Akkurat... Rart at det ikke skal gå an her inne når nesten alt annet er likt som på det andre nettstedet.

Poenget er, fant du det du søkte når du gjorde det på den måten jeg beskrev?....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:05   #14
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke...

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Poenget er, fant du det du søkte når du gjorde det på den måten jeg beskrev?....

Ja fant det da,men likevel en ganske tungvint måte å gjøre det på om det kan gjøres på den andre måten. Og når man er tobarnsmamma og surfer på flere fora,så vil man gjerne at ting går så kjapt og lite innviklet som mulig

Kan en av moddene svare på om det hadde gått an å følge dette opp?

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 01:04   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Jeg har sendt forespørselen videre til admin!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:37   #16
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har sendt forespørselen videre til admin!

Takk

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:44   #17
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Alternativt kan man lagre linken
http://forum.lavkarbo.no/subscriptio...ewsubscription eller den linken som vises i toppen når man har gått inn på statistikksiden som en snarvei i nettleseren

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 13:07   #18
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har sendt forespørselen videre til admin!

Supert Takk!

  Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 17:27   #19
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har sendt forespørselen videre til admin!

Hva ble svaret??

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 18:20   #20
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.

Hva ble svaret??

???

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 18:27   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor finnes ikke ...

Sorry. Jeg glemte å svare på dette ...! I blant går det litt fort i svingene. Jeg har purret på til admin to ganger, men foreløbig ikke fått noen respons ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BMI 27 - Hvorfor går jeg ikke ned? Nordica Spørsmål og svar 2 06-08-10 12:01
Hvilket alternativ finnes det for meg som ikke drikker øl? anca-77 Spørsmål og svar 4 28-08-08 18:58
Hvorfor ikke? sjuggerpløm Induksjonen 2 22-11-07 12:06
Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? SkinnyToBe Ketolysekuren 24 23-09-07 21:53
Hvorfor går jeg ikke ned?? Pilen Atkins kosthold 8 15-09-06 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no