Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-11, 13:12   #701
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Jeg drar inn til Oslo med broren min som også spiser lavkarbo. Han blir kansje også med på lavkarbotreffet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:36   #702
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg drar inn til Oslo med broren min som også spiser lavkarbo. Han blir kansje også med på lavkarbotreffet.

Tøft! Min sambo lurte på om jeg ville han vondt ved å invitere han med på treff med en haug med kvinnfolk, og noen andres mann her inne hadde sagt at han "heller ville gå alene på motorveien"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 15:37   #703
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Har prøvepakket koffert og prøvd klær...
Ser ut som om været blir bra hvertfall. Blir nok ei fin helg

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 16:58   #704
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Ja de har meldt godt og varmt også Gleder meg kjempemasse Bare 4 dager igjen

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:26   #705
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hahaha, kjenner at jeg gleder meg veldig nå

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:51   #706
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Sukk, ser ut til at økonomien her til gards er relativt laber fremover. Så i utgangspunktet kommer vi ikke. Men jeg/vi blir vel ikke nektet inngang ved døra om vi ombestemmer oss? Ser egentlig for meg at om jeg ombestemmer meg og likevel drar innover så kommer jeg ikke til å tørre å si hei, og havne alene på et nabobord. Så om det sitter noen alene der inne får dere overfalle vedkommende og anklage henne (ja, eller litt festlig om det er en mann og) for å spise lavkarbo. Litt artig om det ikke skulle være meg

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:55   #707
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

'scary-name' ! Passer bra, spør du meg !

Vi skal nok 'catche' deg. Vær du trygg !

Jeg skal se etter deg !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:58   #708
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

'scary-name' ! Passer bra, spør du meg !

Ja noe må jo være skummelt ved meg, om så bare navnet... Selv om jeg pleier å leke ganske tøff, hvertfall sånn utad...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:00   #709
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Ja noe må jo være skummelt ved meg, om så bare navnet... Selv om jeg pleier å leke ganske tøff, hvertfall sånn utad...

Dette vet jeg alt om !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:15   #710
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Sitat:

Men jeg/vi blir vel ikke nektet inngang ved døra om vi ombestemmer oss?

Selvsagt ikke

Men nå får lista seile sin egen sjø, vi blir mange nok til å kalle det en fest

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:17   #711
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Selvsagt ikke

Men nå får lista seile sin egen sjø, vi blir mange nok til å kalle det en fest

Nåja. Vi får vente og se hvor festete det blir, tenker jeg.


Køddaaaaaaaaaaaaaaaa !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:42   #712
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Nåja. Vi får vente og se hvor festete det blir, tenker jeg.

Ja, det er jo litt merkelig om det skulle bli noe festlig dette her, med så mange seriøse alvorlige mennesker...

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:46   #713
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

Ja, det er jo litt merkelig om det skulle bli noe festlig dette her, med så mange seriøse alvorlige mennesker...

Enig, dere får ta med strikketøyet slik at dere i det minste har noe å fordrive tiden med

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:50   #714
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hvem tar på seg oppgaven med å stue meg inn på t-banens østgående linje 5 klokka 0.22?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:00   #715
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hvem tar på seg oppgaven med å stue meg inn på t-banens østgående linje 5 klokka 0.22?

"Ikke jeg !", sa reven !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:07   #716
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Nei, regnet vel med at det skulle bli vanskelig å finne noen ansvarlige voksne som kunne ta på seg den oppgaven ja Sukk! Jeg savner tiden da jeg hadde privatsjåfør

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:24   #717
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Tøft! Min sambo lurte på om jeg ville han vondt ved å invitere han med på treff med en haug med kvinnfolk, og noen andres mann her inne hadde sagt at han "heller ville gå alene på motorveien"

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:30   #718
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

BTW

Navnelapper er sikkert lurt, var det Nerthus som tilbød seg å ta med?

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:32   #719
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Dere er bare superteite hele gjengen!!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:32   #720
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Enig.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:35   #721
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av ignite, her.

enig.

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:40   #722
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Noen er teitere enn andre, da, - de som blir hjemme. . . .

Sorry, Heidi ! Jeg vet hvordan du har det !

Men neste gaaaaaaang ! ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:50   #723
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Enig.

*alltid enig med Ignite*


__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:53   #724
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

En gud er en gud, Fedonisten !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:56   #725
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av heidia79, her.

Dere er bare superteite hele gjengen!!!

teitere enn deg i hvertfall

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no