Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

TedX om insulinresistens

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-13, 21:37   #1
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

TedX om insulinresistens

http://www.ted.com/talks/peter_attia...he_week_button

På TedX snakker kirurgen Peter Attia om muligheten til at vi står ovenfor en epidemi av insulinresistens og ikke en fedmeepidemi. Og at grunnen kanskje er sukker, stivelse og korn. Og er åpen for at man ikke altid får til det å gjøre som er rett og at det er helsearbeiderenes oppgave å gjøre dette lettere for folk! Utrolig interessant å se det jeg vet og tror på fortalt av en lege på en scene jeg respekterer veldig!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 21:57   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: TedX om insulinresistens

Fantastisk! Dette lover godt for framtiden, blir spennende å se hva de kommer fram til.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Insulinresistens viet60 Stoffskifte / hormonproblemer 3 14-01-10 21:43
Insulinresistens Tindra Mer enn 30 kg overvekt 2 16-04-09 00:30
Insulinresistens Smurfine Stoffskifte / hormonproblemer 23 30-04-07 11:48
Insulinresistens rsy Lavkarbo generelt 2 05-03-05 11:32
Insulinresistens? SuzyQ PCOS og karbohydratkontroll 2 09-01-05 19:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no