Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Er i ekstase!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-10, 10:45   #1
lykkepillen©
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 55
lykkepillen© er på en erverdig vei

Er i ekstase!

Jeg begynte å tenke over hva jeg spiste på tirsdag.. Veide meg på mandag og veide 86,3 kg..
På tirsdag begynte jeg å kutte ned på brød.. Torsdag var min første dag helt uten brød. Og igår gaflet jeg i meg en STOR posjon med taco (uten lefse) En middag jeg alltid bruker å veie en halvkilo ekstra morgenen etter...
Vel.. veide meg idag tidlig, og har gått ned utrolige 2 hele kilo!! Vekta viste 84,3 idag! Jeg er heeeelt matt.. Slik inspirerer til å ALDRI ta i et brød igjen!!
Jeg har jo ikke vært i ketose eller noe.. Bare drukket MYE vann (noe som for en gangs skyld har føltes rimelig naturlig) og spist FET mat, uten brød, pasta og ris.
Og ikke bare det.. men jeg har jo vært så mye mindre luftig i magen etter jeg begynte slik! I LOVE THIS!!

__________________


lykkepillen© er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:16   #2
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Er i ekstase!!

Keep up! Strålende!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:51   #3
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Er i ekstase!!

Så bra!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:00   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er i ekstase!!

Kjempeflott

Slike ting, slike oppdagelser og slike herlige følelser er veldig viktig å notere seg.
For det kommer dager hvor ikke allt føles så bra, og da er det så godt å ta frem igjen dette, lese og kjenne følelsen og jubelen man hadde

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:17   #5
sunnereliv
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 132
sunnereliv er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av lykkepillen©, her.

Jeg begynte å tenke over hva jeg spiste på tirsdag.. Veide meg på mandag og veide 86,3 kg..
På tirsdag begynte jeg å kutte ned på brød.. Torsdag var min første dag helt uten brød. Og igår gaflet jeg i meg en STOR posjon med taco (uten lefse) En middag jeg alltid bruker å veie en halvkilo ekstra morgenen etter...
Vel.. veide meg idag tidlig, og har gått ned utrolige 2 hele kilo!! Vekta viste 84,3 idag! Jeg er heeeelt matt.. Slik inspirerer til å ALDRI ta i et brød igjen!!
Jeg har jo ikke vært i ketose eller noe.. Bare drukket MYE vann (noe som for en gangs skyld har føltes rimelig naturlig) og spist FET mat, uten brød, pasta og ris.
Og ikke bare det.. men jeg har jo vært så mye mindre luftig i magen etter jeg begynte slik! I LOVE THIS!!

Hva spiser du istedenfor brød? Det er vel ikke godt å spise for mye fet mat heller da. Du kan jo unne deg Fedonbrød, rugbrød eller pumpernikkelbrød.

sunnereliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbokontroll Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:29   #6
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av sunnereliv, her.

Hva spiser du istedenfor brød? Det er vel ikke godt å spise for mye fet mat heller da. Du kan jo unne deg Fedonbrød, rugbrød eller pumpernikkelbrød.

Ein MÅ ikkje ete brød... Eg et gjerne middagsrestar til frukost til dømes.
Beklager, men eg reagerer litt på tonen i innlegget ditt. Unne seg brød? Det er jo heilt opp til kvar enkelt person kva ein gjer eller ikkje gjer. Og Lykkepillen har tydelegvis funne noko som fungerer.
For å ta meg sjølv, så toler eg ikkje pumpernikkel brød ein gong. Magen min går heilt bananas.
Så lenge det er snakk om rett sort feit mat, så er det ingenting gale med det.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 13:19   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av sunnereliv, her.

Det er vel ikke godt å spise for mye fet mat heller da.

Åh jo, det er deilig!

Et veldig merkelig innspill, må jeg si!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 14:24   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av sunnereliv, her.

Hva spiser du istedenfor brød? Det er vel ikke godt å spise for mye fet mat heller da. Du kan jo unne deg Fedonbrød, rugbrød eller pumpernikkelbrød.

Har du ikke fått med deg hvilket forum du er på?
Vi skal jo ikke spise slike ting som brød nettopp fordi vi mener/tror/er overbeviste om at brød ikke er bra for oss!
Dette er et forum hvor vi mener at fet mat ikke er farlig og spiser meierismør og fettranden på koteletten med meget god samvittighet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 14:26   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er i ekstase!

Folkens:

Dette er en gladtråd fra ei som vil videreformidle det ho finner positivt

Vær heller glad på hennes vegner

Og heller lag egen tråd med diskusjonen deres

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 14:50   #10
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!

Opprinnelig lagt inn av lykkepillen©, her.

Slik inspirerer til å ALDRI ta i et brød igjen!!
Jeg har jo ikke vært i ketose eller noe.. Bare drukket MYE vann (noe som for en gangs skyld har føltes rimelig naturlig) og spist FET mat, uten brød, pasta og ris.
Og ikke bare det.. men jeg har jo vært så mye mindre luftig i magen etter jeg begynte slik! I LOVE THIS!!

Ikke sant, fantastisk følelse! Og i kveld skal vi ha taco, med masse deilig sæterrømme men ingen lefse eller tacoskjell på meg

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 14:51   #11
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Er i ekstase!

Sorry, min feil, eg kickstarta kommentarrekka..
Meinte det jo ikkje negativt til Lykkepillen, tvert i mot! Det er jo kjempeflott å sjå at andre også får så god hjelp av dette!
Greidde berre ikkje å la vere å reagere når eg såg den kommentaren...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:02   #12
lykkepillen©
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 55
lykkepillen© er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!

Jeg bryr meg ikke! Jeg er bare dritglad jeg!
For jeg har telt kalorier.. Samt trent MASSE.. og like vel. Vekta sto bom stille på 86 kg.. SÅNT mister man motivasjonen av. Og når jeg kan spise taco, og fremdeles går vekta en halv kilo ANDRE veien av hva jeg er vant med.. DA!!
Itillegg så skal jeg kose meg med rødvin ikveld.. (virker jo som at det er lov og greier...) Og nå griller vi! Ei skje potetsalat på min tallerken.. (var faktisk ikke så ille med karbs i den fant jeg ut.. 6,7g, og da unner jeg meg en dæsj med det) og masse salat og kjøtt!!
Forresten: noen som vet hvor mye karbs det er i Nordfjord sin grillribbe? Står jo ikke på pakken...

Jeg har forresten ikke trent NOE denne uka heller (pga kraftig bekkenløsningsanfall 3,5 år etter fødsel) Og jeg er spent på hva som skjer når jeg begynner å trene igjen!!

__________________


lykkepillen© er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:08   #13
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Er i ekstase!

Fann ein tidlegare tråd med litt info om grillribbe.

God grillings!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:13   #14
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!

Så bra resultater
Kos deg med grilling.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:14   #15
lykkepillen©
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 55
lykkepillen© er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Fann ein tidlegare tråd med litt info om grillribbe.

God grillings!

Hjertelig!!
Fant gilde sin grillribbe da.. og der var det 0 karbs.. og da kan det umulig være så innmari mye mer i nordfjord sin da.. Støtter jeg meg iallefall på ...

__________________


lykkepillen© er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:13   #16
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av sunnereliv, her.

Det er vel ikke godt å spise for mye fet mat heller da.

  Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 00:01   #17
Mear
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 100
Mear er ny på veien

Sv: Er i ekstase!

Gratulere, så deilig å føle at det funker!

Hadde en superduper første lavkarbodag i går jeg også, med taco. Taco må være den perfekte intro-til-herligheten-lavkarbo-mat, og ingenting slår følelsen av å kunne lesse på med rømme med god samvittighet - det var deilig det!

Mear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 00:09   #18
Chiquita
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 41
Innlegg: 54
Chiquita er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!

Kjempeflott.
Den følelsen der er helt super!!!
Hva skal man egentlig med brød? ;-)

__________________
Chiquita
Delmål 1: -5kg er nådd! Delmål 2: -10kg er nådd!! Delmål 3: -15kg er nådd!!! Delmål 4:-20kg

Chiquita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 09:38   #19
sunnereliv
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 132
sunnereliv er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ein MÅ ikkje ete brød... Eg et gjerne middagsrestar til frukost til dømes.
Beklager, men eg reagerer litt på tonen i innlegget ditt. Unne seg brød? Det er jo heilt opp til kvar enkelt person kva ein gjer eller ikkje gjer. Og Lykkepillen har tydelegvis funne noko som fungerer.
For å ta meg sjølv, så toler eg ikkje pumpernikkel brød ein gong. Magen min går heilt bananas.
Så lenge det er snakk om rett sort feit mat, så er det ingenting gale med det.

Må innrømme at det er uvant for meg å spise middagsrester til frokost eller mye fet mat. Jeg kan nok ikke gå på veldig lavkarbo for jeg er så glad i søtsaker, men for dem som er glad i feit mat passer det jo utmerket for. Hva annet enn middagsrester spiser dere til frokost?

sunnereliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbokontroll Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 10:23   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er i ekstase!

Her kan du lese hva folk spiser til frokost når man ikke spiser brød!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 10:26   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av sunnereliv, her.

Må innrømme at det er uvant for meg å spise middagsrester til frokost eller mye fet mat. Jeg kan nok ikke gå på veldig lavkarbo for jeg er så glad i søtsaker, men for dem som er glad i feit mat passer det jo utmerket for. Hva annet enn middagsrester spiser dere til frokost?

Tror mange tenker som deg før de venner seg til maten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 10:46   #22
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Er i ekstase!!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tror mange tenker som deg før de venner seg til maten.

*nikkar* Det tek litt overgangstid før ein venjer seg til å tenke annleis!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 17:05   #23
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Sv: Er i ekstase!

Ikke minst litt overgang for folk rundt oss, stakkars mannen min trodde jeg tok gullost på min fiberrik skive, nei da, det var smør skåret med ostehøvel. Han brakk seg. Men jeg både liker det og må ha det for å se resultater.

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 17:53   #24
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Er i ekstase!

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Gratulere, så deilig å føle at det funker!

Hadde en superduper første lavkarbodag i går jeg også, med taco. Taco må være den perfekte intro-til-herligheten-lavkarbo-mat, og ingenting slår følelsen av å kunne lesse på med rømme med god samvittighet - det var deilig det!

taco er godt. Kan dessverre ikke spise det da jeg fiser krydder i to dager etterpå, but still

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no