Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-11, 22:44   #1
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei!

Selv er jeg helt ny her, og skal starte på Ketolysekuren mandag 31/01/11. Derfor tenkte jeg at vi januar/februar startere kunne holde sammen, dele oppturer og nedturer. Og matoppskrifter som passer for oss på ketolysekuren

Håper noen henger seg på her

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:52   #2
Fra100til70
Juniormedlem
 
Fra100til70 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 19
Fra100til70 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg henger meg på , er også nybegynner og startet for 2 uker siden. , har lest mye her, og det som skremmer meg mest er at man går ut av ketose etter 1 tyggis med feil søtningsstoff. å at man faktisk ikke kan ta seg en eneste øl for da er man ute av max forbrenning i 6 uker.

Men ja , jeg skal prøve å se om dette er det rette for meg frem til 1 mars ivertfall Har jeg ikke gått ned det jeg forventer til den tid, blir jeg nok å hoppe over på pulverkur som jeg har gode resultater fra tidligere, på kortere tid, og som har vedvart over lengre tid før vekten har gått i feil retning igjen.

Så fr A til B, for jeg lov blir jeg med

Fra100til70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:12   #3
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Så bra du henger deg på! Hvordan har kuren virket for deg så lang? Ja, det er det som skremmer meg også mest. Egentlig hadde jeg mest lyst til å begynne for noen dager siden, men venter til neste mandag så jeg får lest nok, og ikke går på noen bomturer

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:21   #4
Fra100til70
Juniormedlem
 
Fra100til70 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 19
Fra100til70 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Har gått ned 3 kg på 2 uker, drikker nok litt for mye light brus 1,5 l går det fort en dag. Det har blitt noen tyggis også, noe jeg har nå lest meg til ikke må nyttes. Leser og Leser , blir egentlig mer og mer deppa, normalen er 0,5 kg i uken, da tar det over et år før jeg har gått ned det jeg vil, vet av erfaring så var samme antall kg borte etter 5 mnd på Noka, da hadde jeg utskjeielser etter 4 uker bare på pulver, 1 til 2 gange ri uken, da spiste jeg det jeg hadde lyst på. sursøt saus og frityrstekt kylling med ris , veldig nei nei mat her. Her går man opp vist man tar en tyggis. Men jeg føler meg bedre i kroppen. Så jeg skal gi det en sjanse

Fra100til70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:58   #5
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Kan jeg også bli med her? jeg begynte 3 januar, aldri prøvd dette før, har tatt av 4,1 kg til nå
Syns det går bedre hele tiden, begynner endelig å få litt tak i hva jeg kan spise osv, var vanskeligere i begynnelsen, men mye jeg lurer på etterhvert enda, regner jeg med
Kjekt å ha andre som er i samme situasjon å snakke med

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 10:00   #6
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Er foresten en veietråd, og en januar tråd her, om dere vil bli med i de:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38996

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39163

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 10:33   #7
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Nå er det jo en tråd her fra før av som heter desember/januarstartere...kan jo bli med der.....blir litt forvirrende med 2 januartråder

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 10:37   #8
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Næmmen, gi dere da. Ingen sier at man har ødelagt alt med en tyggis vel??
Øl kan man jo drikke også. Det finnes Lite øl med f.eks bare 1 karbohydrat pr 100 gram. Da kan man jo glatt drikke en halvliter i ny og ne også. Dessuten snakker de fleste om en livsstil endring ikke en diett. Spiser du det samme som før går du jo opp igjen alt du har greid å slanke deg. Litt av greia med dette kostholdet er jo at du ikke på noe tidspunkt skal sulte deg ned i vekt.
Det lønner seg å fokusere på alt det som er positivt med det nye kostholdet ikke dvele ved det du ikke bør spise. Er du god og mett fra før, går du som regel ikke og tenker noe særlig på alt det andre som du pleide å spise før. Det finns jo uendelig masse godt du kan spise med god samvittighet. Alt blir veldig mye lettere bare du kommer deg gjennom de første ukene.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 11:32   #9
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

hope10: Selvfølgelig, alle er velkommene, jo flere jo bedre!

Jeg lurte på til dere som allerede har begynt, hvilke kosttilskudd/vitaminer er det man må kjøpe? Er det noe som heter ketolysetabeletter? Synes boken var litt uklar om akkurat det..

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 11:36   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

hope10: Selvfølgelig, alle er velkommene, jo flere jo bedre!

Jeg lurte på til dere som allerede har begynt, hvilke kosttilskudd/vitaminer er det man må kjøpe? Er det noe som heter ketolysetabeletter? Synes boken var litt uklar om akkurat det..

www.ketolyse.no

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 11:45   #11
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei
Wink

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Nå er det jo en tråd her fra før av som heter desember/januarstartere...kan jo bli med der.....blir litt forvirrende med 2 januartråder

Ja, men dette er for februar også, selv begynner jeg ikke før 31 januar, og da er de som begynner i februar velkommene også Akuratt som den tråden du snakker om har desember og januar

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 15:29   #12
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Heia.
Slenger meg med her jeg også.
Er på min 2. uke her. Gått bra hittil, gått med 0,8 kg.
Er veldig positiv til kuren, vet den hjelper.
Men nå er matlysten helt borte, går nesten her å sjangler. Må tvinge i meg mat til tider, og det var ikke det som var problemet før nei, kan vel strengt tatt kalle det et luksus problem
Får vel bare prøve å spise da, går greit med grønt og litt nøtter da.

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:44   #13
Fra100til70
Juniormedlem
 
Fra100til70 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 19
Fra100til70 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Har nå lest litt frem og tilbake, å jeg vil nå en eller annen gang i fremtiden spise og drikke karohydrater igjen, Man kan nå det på alle andre slankekurer, for meg er dette en slankekur, ikke mer eller mindre, men jeg har jo innsett at det er visse ting jeg skal holde meg unna når jeg begynner å spise normal kost igjen med poteter og pasta på menyen. Men mel kommer jeg nok til å holde meg unna. Tar en dag av gangen, går helt greit no, men kommer nok til å forlange resultater fort. Vist ikke kombinerer jeg det med pulver.

__________________
trenger mer kalorier
Fra100til70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 00:44   #14
Linnis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 38
Innlegg: 22
Linnis er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Slenger meg på her jeg... skulle jo egentlig allerede ha startet på ketolyse, men fann ut at å lese boken og sette meg skikklig inn i ketolyse og lavkarbo før jeg virklig begynte! og jeg gleder meg,skriver oppskrifter som jeg finner på blogger og ser frem til å begynne selv! Skriver blogg i ny å ne ,der vil både bilder og mat bli lagt ut når jeg kommer igang

Jeg har planlagt og begynne neste mandag ( 31/01/11 )

__________________
www.rosinbollen.blogg.no



Linnis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 01:09   #15
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei, alle sammen.

Jeg er helt ny på dette, startet 10. januar, og har gått ned 3,8 kg på 16 dager. Jeg følger ingenting slavisk, men spiser lavkarbomat og prøver å holde meg i høvelig fysisk aktivitet. Den siste uken har jeg gått 4-5 skiturer på enten 5 eller 10 km.

Jeg spiser mye proteinbrød med laks, egg, skinke og annet lavkarbopålegg. Til middag spiser jeg for det meste vanlig mat, men har byttet ut poteter og pasta med blomkål, gulrot og brokkoli, enten dampkokt, most til stappe eller woket med chili og hvitløk. Det siste var forresten vanvittig godt til stekt laks. Var veldig spent på hvordan det skulle bli å leve uten poteter, pasta og brød, men det går egentlig helt greit. Er man middels interessert i matlaging eller mer roter man lett sammen nydelige måltider med nye ingredienser.

Det jeg nå merker er at jeg er slapp, kvalm og generelt tom for krefter. Forstår at det er noen som reagerer slik, så jeg fortsetter med samme maten men har ikke gått på ski på et par dager. Om jeg er i ketose eller ikke er egentlig uinteressant for meg, så lenge det jeg gjør fungerer og jeg trives med det. Skal ned fra 88 kg til 75, nå er jeg 84,2. Spent på om de neste to ukene blir som de to foregående. Hadde et mål på 80 kg innen 1. mars, og så langt ligger jeg godt foran det skjemaet.

Ellers vil jeg bare si lykke til alle sammen!

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 08:44   #16
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Fra100til70, her.

Har nå lest litt frem og tilbake, å jeg vil nå en eller annen gang i fremtiden spise og drikke karohydrater igjen, Man kan nå det på alle andre slankekurer, for meg er dette en slankekur, ikke mer eller mindre, men jeg har jo innsett at det er visse ting jeg skal holde meg unna når jeg begynner å spise normal kost igjen med poteter og pasta på menyen. Men mel kommer jeg nok til å holde meg unna. Tar en dag av gangen, går helt greit no, men kommer nok til å forlange resultater fort. Vist ikke kombinerer jeg det med pulver.

Hei.... mulig jeg misforstår deg helt her, men sier du at når du har kommet til den vekten du ønsker, så skal du gå tilbake til å spise som du gjorde før? Altså spise den samme maten som gjorde deg overvektig i utgangspunktet? Dette er ikke bare en slankekur, men en start på en kostholdsomlegning.

Skulle jeg gått tilbake til å spise som jeg gjorde før, så kommer nok de 18 kiloene jeg har blitt kvitt raskt tilbake, og det er mulig de tar med seg noen venner.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:46   #17
Chill
Juniormedlem
 
Chill sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 14
Chill er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei! Skriver meg inn her jeg også. Tenkte å gi dette en sjangs.
Jeg har aldri vært noe særlig opptatt av "slanking" egentlig. Jeg har alltid vært fonøyd med min egen kropp, og trives godt i den.
Føler meg tidvis både fin og flott i den, og får ofte tilbakemeldinger av venner og min kjære, at jeg ser bra ut.

Men jeg trenger å bli kvitt litt av "matlysten" min... Det finnes ingen bunn i meg, jeg kan spise og spise, og blir aldri mett!
Jeg trenger å få vekk noe av de spisevanene mine. Prøve å spise mer regelmessig, og helelr spise ordentlig mat.
Mitt liv i flere år nå har vært at jeg kan spise ltt potetgull på formiddagen, så spier jeg middag. Kanskje jeg snoper litt i skapene på kvelden, så sover jeg. Drikker et tonn med kaffe, og eller er en ekte snoper.

Nå har jeg lyst å heller spise oftere om dagen, ikke bare 2-3 ganger, så kanskje jeg blir mer opplagt, og ikke så mye svimmel, kvalm og tidvis slapp.

Jeg er forresten 27 år, har to barn på 4 og 2 år, så dagene er hektiske. Jeg jobber som kokk på storkjøkken på sykehjem, og jobber mest med spesialkost. Så når jeg setter opp dietter til andre, må jeg jo klare det til meg selv også.
Mannen min og ene sønnen min har sykdom med magene sine, og krever også spesialkost. Minstemann i huset er som mamma, og spiser alt han kommer over. Derfor er støvsugeren flittig i bruk, ellers gjør han jobben ;-)

Jeg er 161 cm høy, og veier idag 76.9 kg. Etter jul nå, veide jeg 82, ble litt mye snoping i jula..
Jeg har ligget på rundt 83-86kg som normalvekt nå i nesten 6 år. For ca 2 år siden begynte jeg på Herbalife-shake. Jeg kjøpte den til eldste gutten egentlig, og brukt den som en slags måltidserstatter. Han har kraftig spisevegring og er underernært, og trenger litt kjøtt på beina. Legen godkjente shake'en til han, og han drakk den noen ganger. Det ble til mammaen også tok et glass i ny og ne, i travle stunder med to små.
Da klarte jeg å få vekta ned på rundt 76kg, og der holdt den seg ganske stabil også i ca 1 år. (fram til nå). Jeg har utrolig lyst å komme meg ned noen kg, men om jeg ikek gjør det, så er ikke det krisis.
Jeg har bare lyst på litt mer energi, og et litt bedre kosthold.

Det er så enkelt å tenke på hva andre spiser, og gi de det rette for dem. Men jeg har så lett for å overse meg selv..

Chill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig karber, men godteri på Lørdag =) Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 14:13   #18
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei hei! Gammelt medlem kommer krypende tilbake.
Misliker matlaging altfor mye, så forrige gang ble det egg, bacon, egg, bacon, cottage cheese, egg, bacon. Dere ser poenget.

Denne gangen prøver jeg meg i første omgang med en full måltidsplan fra spisdegslank.no, også får jeg se etter et par uker eller en mnd om jeg er motivert nok til å lage mat selv (grøss)!

Vekta nærmer seg 80 med stormskritt, og jeg merker jeg er fysisk sliten av å være overvektig. Anpusten, vondt i ledd, ubehagelig å stå rakt i ryggen og mangler energi :s

Begynner i neste uke, så har litt tid til å lese meg opp igjen mens jeg venter på levering med mat og andre ting

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 16:55   #19
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Fint om jeg også kan henge meg med her ) Startet for 2,5 uker siden. Har gått på dietten før og gikk ned over 20 kilo på 3,5 måneder, så vet at den funker ) Falt dessverre for gamle fristelser og føyk fort opp igjen. KAN IKKE FATTE OG BEGRIPE HVORDAN DET KUNNE SKJE!!! Har gått ned nesten 5 kilo, men har stått stille en uke nå. Men vet at hvis jeg er i ketose så kan jeg plutselig rase noen kilo på et par dager etter stillstand.

__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:04   #20
Fra100til70
Juniormedlem
 
Fra100til70 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 19
Fra100til70 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei Moamoa,
Høres mer oppløftende ut at man kan gå ned rundt 20 kg på 3 mnd. Da for man lyst til å prøvde dette ut.
Fjasnissen. Nei du misforstår meg ikke , jeg bruker lavkarbo for å kvitte meg med noen kg fort på en ok måte, uten å sulte meg til døde. Er min avgjørelse og bare min, trenger ingen moralpreke om ditt eller datt jeg. Gir lavkarbo en mulighet til å overbevise meg om at dette er en fornuftig måte å slanke seg på. Har prøvd pulver før med gode resultat både meg nedgang og ingen sult.
At jeg har planer om å spise både poteter ris, pasta og ikke minst frukt igjen om noen mnd bør ikke resultere i en oppgang på minuskg + noen til, da er lavkarbo dietter helt totalt galt.
Har aldri hørt at noen har blitt feit av potet eller pasta. Det er mengden det er snakk om. Jeg la på meg i et svangerskap å har kosa meg masse med kaker, sjokolade, potetgull og is 24/7 , ferdig slanket skal dette reduseres til lørdags godt.

__________________
trenger mer kalorier
Fra100til70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:18   #21
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Linnis, her.

Slenger meg på her jeg... skulle jo egentlig allerede ha startet på ketolyse, men fann ut at å lese boken og sette meg skikklig inn i ketolyse og lavkarbo før jeg virklig begynte! og jeg gleder meg,skriver oppskrifter som jeg finner på blogger og ser frem til å begynne selv! Skriver blogg i ny å ne ,der vil både bilder og mat bli lagt ut når jeg kommer igang

Jeg har planlagt og begynne neste mandag ( 31/01/11 )

Da begynner vi på likt da Gleder meg også veldig til å begynne!!!

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:56   #22
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

fra100til70: hm, jaja, alle med sin måte Du får si ifra om du klarer å holde vekten når du er ferdig da!

For meg er ihvertfall dette en livsstilsendring. Når jeg er ferdig på et halvt år med ketolysekuren, kommer jeg til å gå over til Fedon, for å holde vekten

Og en ting, er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før varer fra Ketolyse.no kommer? Og om man kan begynne på kuren noen dager får man begynner på Ketolysetabletter? hehe, her viser nybegynneren seg frem!

mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:58   #23
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Har forresten et tips på en god mellomrett; Coop Tomatsuppe med egg. Inneholder 1 KH/1 dl suppe tilberedt med lettmelk. Jeg kutter ut lettmelken og har i en liten fløteskvett i stedet. Kjempegodt !

__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:11   #24
Fra100til70
Juniormedlem
 
Fra100til70 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 19
Fra100til70 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei Moamoa , lurer på hvordan får man lagt inn slik vekt mål, og hvor finner man det?

Har også lyst på en

__________________
trenger mer kalorier
Fra100til70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:12   #25
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Fra100til70, her.

Hei Moamoa,
Høres mer oppløftende ut at man kan gå ned rundt 20 kg på 3 mnd. Da for man lyst til å prøvde dette ut.
Fjasnissen. Nei du misforstår meg ikke , jeg bruker lavkarbo for å kvitte meg med noen kg fort på en ok måte, uten å sulte meg til døde. Er min avgjørelse og bare min, trenger ingen moralpreke om ditt eller datt jeg. Gir lavkarbo en mulighet til å overbevise meg om at dette er en fornuftig måte å slanke seg på. Har prøvd pulver før med gode resultat både meg nedgang og ingen sult.
At jeg har planer om å spise både poteter ris, pasta og ikke minst frukt igjen om noen mnd bør ikke resultere i en oppgang på minuskg + noen til, da er lavkarbo dietter helt totalt galt.
Har aldri hørt at noen har blitt feit av potet eller pasta. Det er mengden det er snakk om. Jeg la på meg i et svangerskap å har kosa meg masse med kaker, sjokolade, potetgull og is 24/7 , ferdig slanket skal dette reduseres til lørdags godt.

Nå trodde jeg at lavkarbo var en livsstil og ikke en diett ? Mulig jeg tar feil Men at man blir feit av poteter og pasta DET er riktig ,anbefaler deg å lese mere om sukker og stivelse,så slipper du å lure på hvorfor du ikke går ned (hvis du ikke gjør det )
Hvorfor bruker du ikke pulver nå hvis det fungerte uten sult og med nedgang sist ?
Dette er ingen moralpreken altså,bare noen gode råd

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no