Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Protein pulver

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-04, 22:32   #1
Hibbedi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 2
Hibbedi er på en erverdig vei
Smile

Protein pulver

Hei!Jeg er en jente som leter etter bra protein pulver,leste at Skorpia brukte Conscepti ekstra pro,hvor får man kjøpt det?Noen andre protein pulver å anbefale,noen erfaringer med whey teck protein pulver?På forhånd takk

Hibbedi er avlogget   Svar med sitat
Gammel 20-02-04, 09:34   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Hibbedi

Hei!Jeg er en jente som leter etter bra protein pulver,leste at Skorpia brukte Conscepti ekstra pro,hvor får man kjøpt det?Noen andre protein pulver å anbefale,noen erfaringer med whey teck protein pulver?På forhånd takk

du må på helsekost,de har det både på sunkost og life,og det er det eneste jeg har funnet som ikke inneholder smakstilsetninger.
Inneholdet har noe sånt som 1.3 gram karbo pr.100 gram og 100gram proteinpulver er ganske mye:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 20-02-04, 10:54   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

det finnes mange andre uten smakstilsetninger og

bla multipower har mange uten smak,men ikke alle helsekoster selger det. Jeg jobber i Life, og vi har det, iallefall i Stavanger. hvis helsekosten ikke fører det, samme hvilken helsekost det er, så be om at de bestiller det til deg. det er NULL problem, samme hva de sier.men du må sannsynligvis betale halve prisen som depositum.

Skorpia: har du våknet nå ja? hihi

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-02-04, 11:56   #4
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

du må på helsekost,de har det både på sunkost og life,og det er det eneste jeg har funnet som ikke inneholder smakstilsetninger.

Ser dere har veldig fokus på å unngå smakstilsetninger, hva er galt med å ha dette, egentlig?

Etter alt jeg har lest i det siste om at protein er det viktigste appetittdempende elementet (utover stabilt blodsukker generelt) i ett lavkarbohydratkosthold så er jeg veldig interessert i å få på plass dette her riktig

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 20-02-04, 12:04   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Ser dere har veldig fokus på å unngå smakstilsetninger, hva er galt med å ha dette, egentlig?

Flere grunner. Men den viktigst er Aspertam som er vanlig i proteinpulver. Det nest viktigste er GI, mange shaker er tilsatt karber med en GI på opp til 134 . Og for det tredje, ønsker du å ha proteinpulveret i annen mat så passer ikke smaken alltid...

Proteinene metter ja, men søtstoffene kan gi søtsug for mange...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no