Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

April 2011 --->

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-11, 09:32   #326
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg har gått ned fra 34" til 32" i jeans Kjøpte meg en ny i går. Jeg føler meg så mye bedre og tilpass i min egen kropp. Jeg holder hodet høyt og ryggen rett. Hurra for lavkarbo / ketolyse!

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:35   #327
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Wow, så flott Bollapinsvin!

Jeg sitter og grubler på hvorfor jeg er tyngst den dagen i uka jeg har veiing...
Har veiedag på tirsdag, ble skuffa fordi jeg hadde bare gått ned 100 gram, veide meg igjen på torsdag og hadde gått ned 1,7 kilo!!!! Måtte veie meg igjen i morges for å sjekke da..hihi

Summa sumarum så er jeg forvirra.no.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:36   #328
huldra99
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Harstad
Alder: 46
Innlegg: 173
huldra99 er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Veiedagen i dag gikk over all forventning.. Ned 1 kg sia forrige tirsdag.
Dro på husmorferie tirsdag og kom hjem torsdag. Spiste "vanlig mat" på turen, men var flink å holdt meg borte fra snop og søtsaker. spiste 2 is på di tre dagene,
men med d fine været ville d jo vært ei skam å la være
Da jeg kom hjem på torsdag var vekta økt med 2,9 kg, I ren vannvekt regner jeg med for på mandag var alt borte igjen og i tillegg så har jeg som sagt gått ned 1 kg...
må være all gåinga(dvs shoppinga) som har gjort utslaget.. satt jo nesten ikke i ro..omtrent bare når vi spiste
Var ogpå konsert på onsdagen og der var det heller ikke irositting... hoppa og klappa vel nesten hele den 3 timer lange forestillinga

Med andre ord så er jeg superfornøyd idag

__________________

huldra99 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 12:16   #329
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Har vært igjennom nesten det samme som huldra 99.

Dro til Oslo på torsdag og kom hjem på lørdag, spiste "normal" mat mens jeg var der og hadde jammen en konsert på planen også. Av snop spiste jeg ikke stort...men det ble en del kaffe latte og slikt. hihi

Gikk på de dagene opp 1,3 kilo og er hoven i kroppen. Så hvordan det blir på veiinga på tirsdag gjenstår å se.

Men jeg vil ikke anbefale en slik pause nei.... Jeg ble rett og slett dårlig av pizza og brød! Spiste to biter pizza en kveld og fikk nesten ikke sove pga halsbrann og kvalme. Det eneste jeg tålte av litt mer karbo-holdig mat var melkevarer som melk i kaffen (kaffe latte) og yoghurt müsli, og salat og grønnsaker. Men nå vet jeg det da.

Det merkelige var at på lørdagskvelden etter å ha reist i 8 timer så hadde jeg svakt utslag på ketolysestixen! Spiste rekesmørbrød på flyplassen men la igjen det meste av brødet. Tok en kaffe latte også, men etter det holdt jeg meg til vann og ost. Nå i morges hadde jeg også svakt utslag, så jeg håper jeg kommer lett inn i det igjen.
Gleder meg til å komme på den "rette siden" igjen.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 13:26   #330
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Nå står jeg på plassen hvil.

Jeg har hatt to helger på rad med festligheter og falt ut av ketosen, men har kommet inn igjen med en gang. Trimmen har det også vært dårlig med, og som sagt nå står det bom på vekten. Dritt Dritt Dritt!!! Måtte bare få det ut

Jeg får komme meg ut på tur igjen og håper på at det går nedover til neste fredag. Vil så gjerne gå ned 2 kg til før jeg reiser på ferie.

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:25   #331
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Det ble ingen nedgang denne uken heller, for 4 uke på rad
Hva gjør jeg galt? Sitter her og river meg i håret. Skylder litt på mensen denne uken, men kunne så godt tenkt meg å kommet meg ned 3 kg til i sommer og godt under 75kg til 1 oktober.

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 13:26   #332
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Bollapinsvin; jeg er i samme båt som deg, har stått stille i 5-6 uker nå!! Løsnet heldigvis med 700 gram denne uka, men det går trått. Har ikke så forferdelig mange kg jeg skal ned lengre og er etter det første vekttapet (som gikk overraskende raskt!) er jeg nå nede i en vekt hvor jeg har vært lenge. Lurer på om det kan ha å gjøre med at det nå går så saaakte... Vanskelig å holde motivasjonen nå kjenner jeg! Kan også legge til at jeg har vært bevisst å spise mer fett denne uka når det faktisk har løsnet, spent på om det fortsetter den veien!

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 08:01   #333
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Ego, jeg har også spist mer fett denne uken. Jeg klarte ikke holde meg og tok en tur på vekten i dag og det ser ut til å ha løsnet . Endelig resultat kommer på fredag.

Jeg har forresten funnet ut at min vekt viser 1 til 1,5 kg mer enn "alle andre" sine vekter. Jeg får ta utgangspunkt i den jeg har, men det er jo litt kjekt å tenke på at jeg kanskje er ett kg lettere
Fortsatt god sommer til alle sammen. (4 dager igjen til ferie. HURRA!)

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 13:22   #334
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Så bra Bollapinnsvin!! Blir spennende på fredag da! Jeg skal veie meg på torsdag, har veiing sammen med en venninne, og håper det har løsnet for henne også

God ferie til alle her inne!

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:44   #335
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Endelig nedgang å registrere. 1,2 kg

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:07   #336
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Depper.....så tre siffer på vekta igjen i dag.
Tror jeg er hoven pga værskifte og allergi da, for jeg skjønner ikke hva annet det kan være. Sukk.....

Blir selvfanget ørret i fløtesaus til lunch. Gleder meg!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 10:54   #337
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei alle sammen. Henger dere med enda?

Da er jeg i god gang etter ferien igjen og venter i spenning til å veie meg i morgen. Jeg håper på god nedgang de neste 7 ukene. Da skal jeg på gjennforeningsfest med mennesker jeg ikke har sett på 1 til uendelig mange år. Sist gang jeg møtte mange disse var jeg godt over 100 kg, man var også høygravid. Kan trygt si at jeg så ut som en strandet hval . Satser på minimum 0,5 kg i uka frem til da og vil være rundt 73 kg +/-. Synes det høres ganske bra ut . Det er bare å hode meg til de gode rutinene, komme igang med trimmen og håpe på det beste.

Målet er å komme meg under 70 kg og til slutt stabilisere mellom 65 til 67 kg. Klarer jeg dette til jul?

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:55   #338
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei på deg!

Joda, det er da liv her ennå....litt i hvert fall.
Vil tro det der er realistiske mål. Jeg har også en nedgang på ca 0,5 kilo i uka (+-) og håper på å være 86 kilo til jul....Eller i hvert fall under 90! Har ikke vært under 90 siden et Grete Roede kurs i 2000, før bryllupet mitt.

Ser et lys i tunnelen ang en operasjon nå....jeg vil ha fjernet forkleet mitt! Har fått det invilget en gang, men så ble det bare tull og jeg fikk det ikke lell! Men HVIS jeg greier å komme ned til 70-80 kg i løpet av neste vår, så skal jeg søke igjen! Kanskje allerede søke før jul hvis jeg greier å fortsette denne trenden. For det vil jo ta 3 mnd før jeg kommer inn til vurdering og enda et år før jeg får en operasjon. Det vil være bra med tid til å komme ned og stabilisere vekta.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 10:23   #339
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Dere er flinke og standhaftige! Jeg begynte sammen med dere i april men falt av pga ulike hendelser. Men er i gang igjen nå (auguststarterne). Jeg er inne og kikker på dere med jevne mellomrom. Henter inspirasjon og sånn.

Ønsker dere en flott og deilig lavkarbohelg!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 21:49   #340
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Lenge siden sist her inne..men jeg henger med tror jeg.. Har hatt en ukes tid med utskeielse, ikke forde jeg "måtte", men fordi jeg ønsket det. Har stått stille de siste ukene, med unntak av noen gram nå og da. Har likevel fulgt opplegget til punkt og prikke siden noen uker før påske! Så en utskeielse var på sin plass følte jeg.. og faktisk gikk jeg bare opp ca 600 gram og disse forsvant på en dag med ketogens kosthold. Det er godt å se at en utskeielse ikke trenger å være verdens undergang!

Nå er jeg igang igjen, og håper å være nærmere målet mitt til min 30 års dag i midten av oktober. Har ca 8 kg igjen, så er nok ikke helt i mål til da og er egentlig fornøyd dersom vekten løsner igjen.. Ha en fin kveld alle sammen!

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 10:55   #341
Bollapinsvin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 39
Bollapinsvin er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Det finnes alt for mange gode fristelser i verden

Jeg må ta meg selv i nakken, for når jeg først begynner med sukker klarer jeg ikke å stoppe. Fy meg!

__________________
Bollapinsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 12:42
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no