Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hel dag på seminar og lavkarbo :)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-10, 17:15   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Hel dag på seminar og lavkarbo :)

Skulle på heldags seminar i dag og startet dagen med en liten skje cocosa og 3 kokte egg med en god smørklatt, pepper og kaviar i 8-tiden. Da jeg ankom kl. 9:30 var det vafler, men jeg var jo stappmett og det var ikke noe problem å holde seg unna. Ikke hadde jeg lyst på noe som helst å stappe i munnen heller.

Lunsj kl. 13, jeg var egentlig ikke sulten engang. Heldigvis var det en toppers lunsj! Lunsjtallerken bestående av røykalaks, eggerøre, reker, potetsalat (den var nydelig!), roastbiff og et par andre kjøttsaker og div. grønne ting. Og grovt brød (jeg tror faktisk det var temmelig grovt!) og ordentlig meierismør! Jeg tok en brødskive og smurte hele porsjonspakka med smør på den ene brødskiva. Spiste opp alt - jeg må ha forandret smak for vanligvis klarer jeg ikke kald fisk, men røykalaksen var ikke så verst.

Etter lunsj pleier jeg som regel å være stuptrøtt og ha problemer med å få med meg noe som helst, men ikke i år! Var lys våken hele tiden, til tross for at han jeg satt ved siden av gjespet og gjespet og gjespet...

Nok en fordel med lavkarbo med andre ord.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I dag skal jeg på LCHF seminar! LenaBeatrice Generell diskusjon 11 04-09-09 16:57
Kjernesunt seminar i Moss Veggpryd Lavkarbo generelt 16 14-08-09 10:16
Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé? Hjørdis Generell diskusjon 53 15-08-08 15:25
Takk for seminar i går :) turid Spis deg ned i vekt med Skaldeman 3 27-01-07 15:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no