Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-12-11, 14:48   #12001
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg bruker hele tiden en bodumkopp av stål.Den får et tykt sort belegg inni av te og kaffe (med soyamelk) som ikke går vekk ved vanlig vask (har ikke oppvaskmaskin). Har prøvd stålpuss men det funka ikke. Det går an å skrape av med kniv men det er så tidkrevende. Finnes det noe vidundermiddel jeg kan ha oppi som løser det opp?

Bom deg en terning eller en dæsj oppvaskmaskinmiddel av noen som har det og la koppen stå med varmt vann med vaskemiddel i en stund. Blir som ny! Bakepulver funker ikke på langt nær så godt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-12-11, 14:57   #12002
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Bom deg en terning eller en dæsj oppvaskmaskinmiddel av noen som har det og la koppen stå med varmt vann med vaskemiddel i en stund. Blir som ny! Bakepulver funker ikke på langt nær så godt.

Det bruker jeg i kaffekannene og termosene, og det funker helt supert. De ser splitter nye ut innvendig etterpå.....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 26-12-11, 15:57   #12003
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så supre råd. Takk dere!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-12-11, 18:12   #12004
_sweetie_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: vestlande
Alder: 37
Innlegg: 18
_sweetie_ er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hei!
lurte på om noen av dere har prøvd mirakel nuddlene?
ka dere synest om dei? og om det er noe bra sånn egentlig?

_sweetie_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-12-11, 19:41   #12005
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av _sweetie_, her.

hei!
lurte på om noen av dere har prøvd mirakel nuddlene?
ka dere synest om dei? og om det er noe bra sånn egentlig?

Jeg har. Synes de var helt greie. Ikke sånn at jeg MÅTTE ha mer med en gang, liksom, men ikke sånn at jeg aldri skal ha igjen heller. Jeg er veldig var på konsistenser og kan ikke ha for stor andel av nudlene i en rett. Noen synes jo de er litt slimete, det syntes ikke jeg, men så begrenset jeg andelen litt. Masse grønnsaker, kjøtt osv også litt nudler. Synes de smakte helt ok. Kokte dem i kyllingbuljong. De smaker jo ikke noe i seg selv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-12-11, 20:00   #12006
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

lurte på om noen av dere har prøvd mirakel nuddlene

Spis snørr i stedet, det er billigere og smaker omtrent det samme.
Ser ut som tentakler fra brennmanet.

Sorry, Nellie

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 29-12-11, 20:15   #12007
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Spis snørr i stedet, det er billigere og smaker omtrent det samme.
Ser ut som tentakler fra brennmanet.

Sorry, Nellie

He he, høres godt ut

Men til deg som lurer, jeg har smakt det jeg og, og jeg er veldig var på både bismaker og konsistenser. Og jeg syns det var helt greit, null bismak og ikke syns jeg de var slimete heller. De virker ikke innbydende før koking og skylling, og jeg trodde virkelig ikke det kom til å bli spiselig, men det ble helt greit. Nå er det riktignok mirakelrisen jeg prøvde, har til gode å prøve nudlene foreløpig. Men regner vel med det blir ganske likt, i hvert fall i forhold til smak.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-12-11, 20:21   #12008
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Sorry, Nellie

Ååååh, NEI! Du vet vel at jeg ikke takler at noen er uenig med meg?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-12-11, 12:51   #12009
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I ullvaske-spørsmålet kan jeg rapportere at gallesåpe funker som bare det på lyst babyulltøy med bæsjeflekker.

Sambo kjøpte både flytende og stykke på clas ohlsson. Skyller av det verste, heller flytende rett på flekken og kjører etterpå vanlig ullvask med milo i maskin.

Helt fint og rent!! (beklager snikreklame, men det funket faktisk så bra)

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 30-12-11, 13:01   #12010
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir ikke også tøyet mykere av gallesåpe? (For et nasty navn, btw! Mmmm, galle ... )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-12-11, 16:07   #12011
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den innholder oksegalle, da. A propos bruke alle deler av dyret...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 30-12-11, 17:03   #12012
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Den innholder oksegalle, da. A propos bruke alle deler av dyret...

Ja, det er jeg jo så absolutt tilhenger av! Det var vel mest bare ordet som for en med historie av heftige refluxer ikke alltid klinger så godt. Ikke at det avskrekker meg, altså.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-12-11, 20:08   #12013
_sweetie_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: vestlande
Alder: 37
Innlegg: 18
_sweetie_ er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

forskjellige meninger anngående nudlene altså.. hehe
synest dei nuddlene høyres litt "skumle" ut.. hehe..
har noen av dere prøvd lavkarbo pasta?

_sweetie_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-12-11, 20:32   #12014
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kalkunstuffing.. Holder det med bacon og sopp f.eks? Noen som har en illeeeeee god oppskrift? Trenger ikke være lavkarbo.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-12-11, 20:41   #12015
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kalkunstuffing.. Holder det med bacon og sopp f.eks? Noen som har en illeeeeee god oppskrift? Trenger ikke være lavkarbo.

Vanligvis er det vel både med epler, svisker og annet. Vi er ikke noe glade i det, så her bruker jeg kjøttdeig, løk, gjerne sopp og bacon også, sammen med krydder. Da går stuffingen like fort unna som kalkunkjøttet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-12-11, 20:49   #12016
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Vanligvis er det vel både med epler, svisker og annet. Vi er ikke noe glade i det, så her bruker jeg kjøttdeig, løk, gjerne sopp og bacon også, sammen med krydder. Da går stuffingen like fort unna som kalkunkjøttet

Ja, jeg er ikke noe fan av tørket frukt, så det utgår. Er vel mer enn nok mat fra før, men må liksom ha noe ekstra.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-12-11, 20:54   #12017
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi begynte med det fyllet for mange år siden, fordi stuffingen aldri ble spist. Synes alltid det var trist å kaste så mye mat. Det viktigste er jo at kalkunen er fylt med noe så den ikke blir tørr, men det er greit at fyllet smaker godt og blir spist også da

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-12-11, 21:16   #12018
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi lager stuffing med kjøttdeig, bacon, sopp og løk. Det viktigste er å ha mye vann/fløte i kjøttdeigen så det ikke blir tørt. Det kan også være lurt å ta stuffingen ut av kalkunen og la den steike ferdig i langpannen. Det kan lett bli litt rått i midten.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-12-11, 21:48   #12019
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Enn noen som har tips til god saus til kalkun??

Jeg har bare kalkunfilet... Ikke hele gobbelgobbern..

Sambo vil at kalkunen skal være slik vi pleier spise den i Dublin. Jeg mener det er endel soyasaus og en dæsj rødvin i den sausen.. Samt fløte. Får prøve finne ut av det...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 30-12-11, 22:14   #12020
tasseladd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
tasseladd er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av _sweetie_, her.

forskjellige meninger anngående nudlene altså.. hehe
synest dei nuddlene høyres litt "skumle" ut.. hehe..
har noen av dere prøvd lavkarbo pasta?

Jeg har testet "Dreamfields Low-Digestible Pasta" fra lavkarbowebshop.no
Den både så ut og smakte som vanlig pasta, og ødela ikke ketosen
Anbefales!

__________________


tasseladd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-12-11, 00:04   #12021
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Enn noen som har tips til god saus til kalkun??

Jeg har bare kalkunfilet... Ikke hele gobbelgobbern..

Sambo vil at kalkunen skal være slik vi pleier spise den i Dublin. Jeg mener det er endel soyasaus og en dæsj rødvin i den sausen.. Samt fløte. Får prøve finne ut av det...

Vi bruker kalkunbryst. Orker ikke den hele fæle fugl'n
Til saus bruker vi (FYYY) den posesausen kylling bretagne. Den smaker fantastisk til kalkun!!

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 31-12-11, 00:30   #12022
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er vant med fløtesaus til kalkun. Ellers er det waldorffsalat, rosenkål, brokkoli, kanskje litt gulrot og slike ting. Men sopp hørtes også godt ut da. Kanskje jeg skal stikke ned på butikken og handle i morgen
Fløtesaus er jo lett å lage lavkarbo, men også tilgjengelig på pose for de som syns de har nok å gjøre nyttårsaften

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 31-12-11, 00:33   #12023
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Enn noen som har tips til god saus til kalkun??

Jeg har bare kalkunfilet... Ikke hele gobbelgobbern..

Sambo vil at kalkunen skal være slik vi pleier spise den i Dublin. Jeg mener det er endel soyasaus og en dæsj rødvin i den sausen.. Samt fløte. Får prøve finne ut av det...

Vi bruker også posen med Bretagne kyllingsaus som basis. Bruker kraften fra kalkunen, og masse fløte. Har i myyyye cayennepepper og litt salt/pepper. Det blir skikkelig snadder til kalkune, og anbefales på det sterkeste
Vet det ikke er helt lavkarbo, men med fløte i stedet for melk, blir det ikke altfor galt. Det har vært standard her i mange år, og jeg får ikke lov til å lage annen saus

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 31-12-11, 01:37   #12024
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mulig dette er et dumt spørsmål, men det går vel greit å lage sjokolademousse med laktosefri fløte?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-12-11, 02:40   #12025
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mulig dette er et dumt spørsmål, men det går vel greit å lage sjokolademousse med laktosefri fløte?

Hvis moussen skal ha flytende fløte så går det bra. Men skal moussen ha pisket kremfløte, så går det ikke så fremt du ikke finner laktosefri kremfløte. Vil tro det er en fordel faktisk å bruke laktosefri, den er jo søtere på smak. Vi har ikke laktosefri kremfløte her oppe i butikkhyllene, men Tine selger det jo så da vil det ikke være noe problem om du har det i din lokale butikk.

Innlegget er basert på kvalifisert synsing og en matekspert i hjørnet her borte.

 
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no