Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

One Hit Wonders

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-07, 20:35   #51
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Mint, her.

Jeg husker det skulle være lukt på alt av blyanter, viskelær, tusjer, penner... you name it. Også hadde vi linjaler som vi "slo" rundt håndleddene så de ble armbånd..! På starten av nittitallet var det veldig in med Henry Choice-tørklær som vi brettet så de ble ca 5 cm brede, og knyttet STRAMT rundt halsen. Sånne med paisley-mønster, og gjerne mørkeblå eller grønn.

Bukseskjørtene husker jeg også. Og strikkbukser. Gjerne med en oversized rysjebluse til, og enorme øredobber i plast i en helt annen farge. Toppe det hele med en digert hårstrikk (gjerne to oppå hverandre så hestehalen ble ENDA høyere), lysrosa leppestift i et eller annet billigmerke og Date-parfyme.

Haha, ja Date
Hadde ikke så mye som en svettekjertel enda, men deo skulle jeg ha

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 21:00   #52
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Noen som husker måneskoene?? Disse brune megatunge med tykt uttagbart for??

Var jo ei tid for pannebånd også... ala svettebånd..... trusa uttapå tightsen og vi trodde vi var like flotte som dem i FAME

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:05   #53
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Eller fargerike leggvarmere... 80-tallets aerobickutstyr generelt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:41   #54
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Haha, ja Date
Hadde ikke så mye som en svettekjertel enda, men deo skulle jeg ha

Ja, og Musk.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 23:02   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ja, og Musk.

Jeg har brukt white musk siden ungdomsskola! Den tar jeg med meg i grava

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 23:09   #56
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

På ungdomsskolen brukte jeg exclamation og samba nova

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 06:01   #57
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: One Hit Wonders

Smale skinnslips Wææææææææ

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 08:04   #58
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

På ungdomsskolen brukte jeg exclamation og samba nova

Åh, jaaaa!!! Kan enda erindre lukten av disse to....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 08:09   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!! Jo høyere jo bedre (En av de aller kuleste brukte sukkevann, hahaha).
Husker jeg var skikkelig innovativ da jeg troppet opp på skolen i åttende med midtskill

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 08:12   #60
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!!

How could I forget that...?!?!?

Tupering og en flaske spray, HVER dag.... Djiiiiiz....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 08:13   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

How could I forget that...?!?!?

Tupering og en flaske spray, HVER dag.... Djiiiiiz....

Slitsomme tider... Min karriere var heldigvis kort, inntil jeg tok til vettet og ble hippie, meget tidsbesparende

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 09:26   #62
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: One Hit Wonders

Ja, fyttirakkern, den luggen. Den sto høyt, med en flaske Catzy i uka. Nå har jeg en hårspray i all evighet.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 11:09   #63
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Tror søstra mi hadde den luggen i komfirmasjonene sin, baer at i Trøndelag hett den "surfebølgen"... lekkert...

hva med jojo'ene med cola og fantareklame på? er de one hit wonders? eller er de slike greier som kommer tilbake med jevne mellomrom? kan ikke huske å ha sett de på en stund, men det var i allefall kultest å ha den med gjennomsiktig rød/gul/ grønn farge på (etter om det var cola/fanta/sprite-reklame)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 11:37   #64
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: One Hit Wonders

Jo-jo'r kommer og går med ujevne mellomrom.

Det var skikkelig flashback å lese denne tråden!

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:09   #65
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!! Jo høyere jo bedre (En av de aller kuleste brukte sukkevann, hahaha).
Husker jeg var skikkelig innovativ da jeg troppet opp på skolen i åttende med midtskill

Jepp, og den skulle kombineres med rester av permanent nederst i tuppene, tror jeg.
Hadde forsåvidt ingen av delene når jeg tenker etter... dæsken så umoderne jeg var, da...

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:46   #66
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Tror søstra mi hadde den luggen i komfirmasjonene sin, baer at i Trøndelag hett den "surfebølgen"... lekkert...

hva med jojo'ene med cola og fantareklame på? er de one hit wonders? eller er de slike greier som kommer tilbake med jevne mellomrom? kan ikke huske å ha sett de på en stund, men det var i allefall kultest å ha den med gjennomsiktig rød/gul/ grønn farge på (etter om det var cola/fanta/sprite-reklame)

De jojoene kom tilbake ca hvert fjerde år fant jeg ut. Nå har jeg ikke sett dem på lenge igjen, så de dukker vel kanskje opp neste år eller noe.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 14:57   #67
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: One Hit Wonders

Jo-jo har visst kommet tilbake litt nå... finnes i hvert fall i kiosken i Drammen (broren min spurte om vi hadde kjøpt oss, for han hadde sett det ett eller annet sted, sikkert Narvesen...)

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 17:13   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Den nye greia nå er en slags kombo av små jojo'er og tamagotchi (-he, enda en one hit wonder, hahaha, noe så unyttig!), der man kan samle poeng og denge vennene sine, lissom.
Det er hva jeg har forstått ut av reklamene på Cartoon Network i alle fall. Så jeg er ikke sikker på om det er down with kidsa enda

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 18:56   #69
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: One Hit Wonders

Ler så tårene triller når jeg leser her, skikkelig flashbacks..
Date husker jeg, hadde den i alle farger, var spess glad i rød og lyseblå.. og exclamation (ell myggspray som mamma kalte det )

Og henry choice tørkler! i alle farger det og.
Men det er på tur inn igjen har jeg sett, men nå kalles det bandana eller noe!?

Er det ikke fortsatt jojo-år vært 4. år da?

  Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 19:02   #70
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Jane Helen shampo og balsam, som måtte stå sammen for å danne et bilde.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 22:25   #71
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Eller fargerike leggvarmere... 80-tallets aerobickutstyr generelt...

Leggvarmere er jo inn igjen nå..
Kanskje ikke i knæsje farger, men dog....Kommer tilbake med jevne mellomrom!...

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

På ungdomsskolen brukte jeg exclamation og samba nova

Åhh..jaahh!!!
Det husker jeg!!!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

How could I forget that...?!?!?

Tupering og en flaske spray, HVER dag.... Djiiiiiz....

Oh yess...Jo høyere lugg, jo bedre!!..
Jeg kjørte fingrene inn i luggen, og spraya til krampa tok meg!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 07:24   #72
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Jeg har ørti leggevarmere som jeg har strikka selv, så!

Nå får jeg garantert verbal deng her, men jeg håper leggingsene som stopper midt på leggen er et forbigående kapittel..... (iallfall i den grad det har vært i sommer -alle ALLE går med det, uææææ!)

Leste et sted om en fyr som hadde gleda seg hele vinteren til å se ungjentene springe rundt i korte kjoler, og når endelig sesongen kommer så er kjolene korte nok de, men under et hvert j***a kjoleplagg stikker det ut en totalt usexy leggings. Hihihi. Nå synes jeg det var en på kanten sjåvnistisk uttalelse, men på den annen side er jeg tilbøyelig til å være enig.
Hilsen hun som har gått i korte kjoler UTEN leggings hele sommeren gjennom (og har dermed jevnt brune legger)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 17:09   #73
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

For meg-som ikke er blessed med fine bein/legger/ankler-you name it- så er leggingsen min frelser!!....

Hadde jeg hatt lekre bein-hadde jeg gått uten!!! - MEN det har jeg ikke....

Så takket være leggingsen, kan jeg også gå med skjørt og kjoler

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Steke fisk (Se hit Photobscura) Bee Middag 18 11-07-07 17:01
Oslo folk se hit ! nøtta Lavkarbo generelt 9 07-06-06 13:40
Signatur... HP - se hit! :) mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 01-02-05 23:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no