Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Herregud så leeeei!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-11, 09:29   #1
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Herregud så leeeei!

Nå er det 6 dager igjen til termin! Og jeg er så UTROLIG LEI nå. Har spist høy, HØYkarbo de siste ukene, gitt litt opp kan du si. Og akkurat nå føles det som om en svangerskapsdepresjon har meldt sin ankomst. Har ikke noe overskudd til 2-åringen stakkars, pappaen trår heldigvis til, han er min helt
Har gått opp 30 kg denne gangen også, akkurat som i forrige svangerskap, enda jeg hadde LOVET meg selv å la være denne gangen. Jaja.
Går å kjenner på kynnere og stikninger hele tiden, og håper alltid at NÅ er det igang. Men det er det aldri .
Satser på at denne depresjonen gir seg så snart tulla er UTE av magen, i dag skal jeg ut å kjøre FORT på en humpete traktorvei i en bil med dårlige støtdempere

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 09:31   #2
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Herregud så leeeei!

PS: vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget altså, kanskje bare lette hjertet mitt litt Lykke til til alle dere andre, ikke meningen å dra dere med ned

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 10:09   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Nå er det 6 dager igjen til termin! Og jeg er så UTROLIG LEI nå. Har spist høy, HØYkarbo de siste ukene, gitt litt opp kan du si. Og akkurat nå føles det som om en svangerskapsdepresjon har meldt sin ankomst. Har ikke noe overskudd til 2-åringen stakkars, pappaen trår heldigvis til, han er min helt
Har gått opp 30 kg denne gangen også, akkurat som i forrige svangerskap, enda jeg hadde LOVET meg selv å la være denne gangen. Jaja.
Går å kjenner på kynnere og stikninger hele tiden, og håper alltid at NÅ er det igang. Men det er det aldri .
Satser på at denne depresjonen gir seg så snart tulla er UTE av magen, i dag skal jeg ut å kjøre FORT på en humpete traktorvei i en bil med dårlige støtdempere

Hei
Skjønner at du er lei, men kutt ut det der med og kjøre fort på humpete vei
Ikke bra for hverken mor eller barn

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 12:20   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Ille moro da

Lykke til med fødsel og tiden som kommer

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 15:49   #5
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hei
Skjønner at du er lei, men kutt ut det der med og kjøre fort på humpete vei
Ikke bra for hverken mor eller barn

Å? Babyen er jo "ferdig laget" nå, så ikke farlig om fødselen starter vel? Skjønner at man ikke skal fremprovosere fødsel for tidlig, men NÅ tror jeg ikke det er farlig....eller hva? Er desperat skjønner du, hehe, prøver alle kjerringrådene i boka

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 16:12   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Å? Babyen er jo "ferdig laget" nå, så ikke farlig om fødselen starter vel? Skjønner at man ikke skal fremprovosere fødsel for tidlig, men NÅ tror jeg ikke det er farlig....eller hva? Er desperat skjønner du, hehe, prøver alle kjerringrådene i boka

Jeg fikk beskjed hos jordmora om å kjøre fort på humpete vei eller ha mye heftig sex (med orgasme poengterte hun for det hadde noe med at livmora ble trigget da) for å sette igang fødselen.. Valgte humpete vei jeg.

Kos deg glugg i tiden fremover!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 07:41   #7
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk beskjed hos jordmora om å kjøre fort på humpete vei eller ha mye heftig sex (med orgasme poengterte hun for det hadde noe med at livmora ble trigget da) for å sette igang fødselen.. Valgte humpete vei jeg.

Kos deg glugg i tiden fremover!

hehe, ja vi har jo hatt litt sex, men ikke så lett lenger akkurat, føler meg ikke akkurat SEXY, pluss 1000 kg og masse vann i kroppen
Men tenkte å prøve flere tips, kanel, vaske vinduer etc.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 08:04   #8
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Herregud så leeeei!

Håper det kommer igang snart. Skjønner godt at du er lei nå. Lykke til med kommende fødsel

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 13:22   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

men kutt ut det der med og kjøre fort på humpete vei
Ikke bra for hverken mor eller barn

Hmm, høres ut som man må slutte å kjøre buss i oslo med andre ord? Manken til humping og hopping, nesten umulig å holde seg i setet!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Men tenkte å prøve flere tips, kanel, vaske vinduer etc.

Så jeg bør egentlig spare vinduene til i august så jeg har noe å gå på? Høres ut som en plan!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 21:57   #10
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Herregud så leeeei!

Det går over!!

Helt, helt, helt sant ...

Og som førstegangsmammaer oppdager, pass deg for det du ønsker for plutselig skjer det . Ikke at fødsel blir fæl, den tar jo også slutt, men jeg har aldri vært så sliten, så forvirret, så sulten, så fortvilet trøtt, så hjelpeløs eller så sinna som du første ukene og månedene etterpå.

Gleder meg til å være avslappet andregangsmamma

Ingen stjeler støv og brødsmuler!! og kjøp mørkeblått ulltøy, for bæsjeflekker går ikke ut av hvit ull!

Klem!

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:02   #11
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Herregud så leeeei!

spis litt sterk mat det har hjulper på meg og noen venner av meg

lykke til videre

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:06   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Kan bare signerer det KarMa sier her.

Første svangerskap var jeg arbeidsledig og leste en masse om nettopp svangerskap og fødsel og alle svangerskapsplager og alt mulig, men en ting ble ikke nevnt noe særlig ihvert fall; nemlig hvor utrolig slitsomme de første 6-8 ukene etter fødselen er!

Hadde mange venninner som fikk barn i løpet av et års tid etter meg, og jeg sa det til alle sammen: ikke forvent noe som helst av dere selv de første 6-8 ukene. Bare ta det med ro, bli kjent med babyen, sov når du kan og la andre bekymre seg over hybelkaniner og oppvask!

Og pakk mykt dopapir i bagen! Noen barselavdelinger har sånt ekkelt "matpapir"dopapir som IKKE er godt etter en fødsel!

Lykke til til dere alle!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:25   #13
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Herregud så leeeei!

hehe her har du et kjerringråd til som sikkert 2 åringen din vil være med på den videoen er så søøøt http://www.youtube.com/watch?v=nS_zkvTMdUM

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:33   #14
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

hehe her har du et kjerringråd til som sikkert 2 åringen din vil være med på den videoen er så søøøt http://www.youtube.com/watch?v=nS_zkvTMdUM

Ha ha.. så ut som ei sjuk gås jo

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:43   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Satser på at denne depresjonen gir seg så snart tulla er UTE av magen, i dag skal jeg ut å kjøre FORT på en humpete traktorvei i en bil med dårlige støtdempere

Det ville jeg ikke gjort... Jeg gikk opp og ned kjellertrappa maaange ganger de siste par dagene før fødselen, det fikk i gang sakene for meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:52   #16
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Herregud så leeeei!

Jeg gikk 7 dager over termin, og vi satte i gang fødsel med sex gjett om mannen følte seg slem da, han fikk så dårlig samvittighet at det var skummelt hehe følte vel at det var han som gjorde meg vondt da vettu siden det var han som startet det.
Men det hjalp altså! Samme stoff i sæd som det er i riestimulerende, og i sammenheng med orgasme (sammentrekning av livmor) så fikk det fart på sakene!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:53   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Du kan jo bare nyte dagene før helvete er løs også da (En er som ingen og to er som ti sies det jo )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 23:00   #18
karbofrøken
Juniormedlem
 
karbofrøken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 41
karbofrøken er på en erverdig vei

Sv: Herregud så leeeei!

Skjønner godt at du er lei!

Jeg prøvde alle rådene selv, men det er nok tvilsomt at de har særlig effekt. Da jeg kom til termin bestemte jeg meg for å forberede meg på å bli i gangsatt på overtid. Sluttet å tillate meg å være lei, talte ned mot overtidsdagen når jeg skulle "føde". Fødte tre dager over termin, så ble jo ingen igangsetting - men hjalp veldig psykisk å tenke slik!


Lykke til!

Og du, ikke stress med kiloene. De går alltid av igjen med litt innsats!

karbofrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:59   #19
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Herregud så leeeei!

Takk for tips og gode ord alle saerrmmen Venter fortsatt her, 4 dager igjen. Men kan vel ikke klage så lenge det ikke er overtid enda!
Og dette er nr. to altså, så jeg vet GODT hvor slitsomt det blir etterpå også, men TROSS for at jeg vet hvor JÆ.... det er å føde, og hvor utrolig slitsomt det blir etterpå: Jeg vil føøde nå! Hehe. Det skjer nok snart

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 12:58   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Skal krysse fingrene for deg!

Med begge mine var det en skikkelige runde i sengehalmen som satte i gang fødselen! Første gangen skjønte jeg det vel ikke en gang, for jordmor hadde på innskrivningssamtalen sagt at det var stooor forskjell på kynnere og veer, men det var det jo ikke!

Heldigvis er det mye som er lettere med nr 2, da. Man har liksom teken på alt fra bleieskift til en håndsspising og takling av lite søvn! Kommer godt med når man skal håndtere to stk, ja!

Håper det skjer noe hos deg snart! Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 16:13   #21
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Herregud så leeeei!

Takk Kitt, får prøve å ha oss litt i kveld kanskje, selv om hvalene har det enklere
Jeg vet at jeg kommer til å slite med den søvnmangelen, var temmelig frynsete forrige gang, hehe! Men satser på at man er litt mer avslappet på andre områder, forrige gang kunne jeg ikke la lillemor gråte i 10 sekunder engang Nå er man vel bare NØDT til å ta det litt mer avslappet, det er jo tross alt TO som skal ha oppmerksomheten nå.
Ååååå, jeg gleder meg så myyyye til å treffe babyen, er så spent!! Bare så dumt at hun blir navnløs, vi klarer bare IKKE å finne det perfekte navnet denne gangen....

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 16:36   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Du vet hva de sier, førsteman blir badet og pudret hver kveld, nr 2 ved behov og nr 3 får en dusj ved større anledninger som jul og 17. mai!

Vi måtte flytte Sønnen på eget rom etter 6 uker fodi jeg våknet bare han sukket i søvne. Da Snuppa kom, sov hun i vugga ved siden av meg i 6 måneder. Alarmen gikk ikke så lett med nr 2 og det var så enkelt å bare vippe henne opp i sengen for litt pupp!

Vi kjøpte også stor seng, 180x210, for å ha plass til barna hos oss.Vet noen syns det er helt håpløst, men hva gjør man vel ikke for å overleve småbarnsperioden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 19:44   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Ei på jobben skal ha nr 3 på TRE ÅR om 2 uker!! Lurer på hvordan de holder ut jeg....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 19:48   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ei på jobben skal ha nr 3 på TRE ÅR om 2 uker!! Lurer på hvordan de holder ut jeg....

Niesa mi fikk to barn samme året.. Ikke tvillinger, men en gutt i februar og neste gutt i desember..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 00:11   #25
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Niesa mi fikk to barn samme året.. Ikke tvillinger, men en gutt i februar og neste gutt i desember..

Wow! Da er man FRUKTBAR og modig, hehe Vi prøvde igjen ganske raskt etter førstemann, men, heldigvis får man si, så satt den ikke før etter to år. Greit at førstemann er bleiefri, vi rakk det akkurat!
3 dager igjen nå! Heldigvis blir man satt igang etter 1 uke på sykehuset her, det betyr at det er MAX 10 dager til vi får treffe gullet!!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Barn - herregud lær dem å slanke seg SunnhetMedSirrup Generell diskusjon 5 16-08-09 01:19
Å herregud, hodet mitt!! Bee Generell diskusjon 5 25-05-09 23:15
Dag 5 og herregud for en hodeverk Nitja Ketolysekuren 11 12-12-08 13:05
Herregud! Elizabeth Ketolysekuren 4 04-11-08 10:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no