Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Tilstandsrapport etter 2 uker

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-07, 05:18   #1
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Tilstandsrapport etter 2 uker

Vel, vel, vel... SSSnora fungerer. Jeg har ikke peiling på om jeg har gått ned i vekt eller ikke siden jeg nekter å ha ei vekt i huset, men snora har blitt slakkere og klærne mine har slutta å krympe i klesskapet

[sidetrack] Det beste er at jeg alltid har hatt en hang til salt og fett, ost gjør meg lykkelig, likeså kyllingskinn. Og egg, og bacon... har aldri vært noen grønnsakspiser, men jeg er glad i en salat en gang i blant. Jeg digger en saftig biff stekt i smør til frokost.
Det eneste jeg savner er melk, men når melkesuget blir påtrengende tar jeg meg et par slurker iskald kremfløte i stedenfor. Nammenam [/sidetrack]

Jeg føler meg såååå mye bedre, humørmessig og fysisk. Som jeg sa i et tidligere innlegg, jeg burde ta av bortimot 20 kilo, men det viktigste for meg akkurat nå er en intens følelse av velvære. Og om det tar meg flere år å gå ned i vekt så får det bare ta den tida det trenger, jeg brukte noen år på å gå opp i vekt også. Det er bare en ting som jeg ikke liker, jeg har hatt mensen KONSTANT siden 2 dager fra jeg begynte. Håper dette roer seg når hormonene mine kommer mer i balanse.

Takk skal du ha Skaldeman

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 07:54   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Så bra at du har funnet et kosthold som fungerer for deg!
Dette høres supert ut, ønsker deg bare masse lykke til videre jeg

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 22:13   #3
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Tusen takk
Det er deilig å ha funnet et kosthold (eller livsstil) som virkelig fungerer. En anna ting jeg har notert meg er at jeg ikke lenger våkner opp med bæreposer under øynene slik jeg gjorde før

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 22:16   #4
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

kjempe bra lykke til videre

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:26   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Fine greier! Stå på!
(ps! Fint å høre om alle "omveltningene" folk opplever, mtp helsa, psyken, energi,osv, når de starter opp på LK.)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:07   #6
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Takk, takk alle sammen. Dette forumet er gull verdt

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:27   #7
annine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 4
annine er på en erverdig vei
Smile

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

hei. jeg har tidligere sverget til fedon, men vekta sluttet etterhvert å gå nedover til tross for iherdig fokus. tenkte jeg kunne prøve skaldermann, egentli litt motvillig, noe i ryggmargsrefleksen min sier at alt fettet umulig kan være bra, kanskje fordi jeg aldri har unnet meg det??? lang historie kort, har heller ikke veid meg men klærne slenger rundt meg etter de ni siste dagenes "vulgære":-9 kosthold. en minus bare, som jeg gjerne vil høre om noen har erfart: jeg svetter mye fortere enn til vanlig??? noen sammenheng

annine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 23:44   #8
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Samme her, svetten renner, det er sikkert fordi fettbålet brenner for fullt

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 11:00   #9
tertit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 73
Innlegg: 9
tertit er på en erverdig vei
Smile

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

jeg er så enig med brimstone! Men også dere andre som er så glade for at dere endelig har oppdaget en metode som virker! Nå etter 11 mnd og å ha vært på et platå i ca 6 uker, er det kjempegodt å lese! Det er klart at denne "vulgære" dietten får en til å tenke.... Og til og med tvile... Det er fordi vi i alle år har blitt så hjernevaskede! Men hvis vi virkelig tar inn over oss det logiske og etterhvert vitenskapelige beviste at det er de overflødige karbohydratene som blir lagret til fett og kolesterol i kroppen, ikke i første omgang fettet, da blir alt enklere. Men fremdeles sitter dette "langt inne", så mange lider seg gjenom et (ofte mislykket) slankeforsøk, med mye hunger og sug, og mye nerver. Og så er det altså mulig å gjøre det på denne faktisk enkle måten! Ja, det er digg!

tertit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med mye fett Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 11:08   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Opprinnelig lagt inn av tertit, her.

jeg er så enig med brimstone! Men også dere andre som er så glade for at dere endelig har oppdaget en metode som virker! Nå etter 11 mnd og å ha vært på et platå i ca 6 uker, er det kjempegodt å lese! Det er klart at denne "vulgære" dietten får en til å tenke.... Og til og med tvile... Det er fordi vi i alle år har blitt så hjernevaskede! Men hvis vi virkelig tar inn over oss det logiske og etterhvert vitenskapelige beviste at det er de overflødige karbohydratene som blir lagret til fett og kolesterol i kroppen, ikke i første omgang fettet, da blir alt enklere. Men fremdeles sitter dette "langt inne", så mange lider seg gjenom et (ofte mislykket) slankeforsøk, med mye hunger og sug, og mye nerver. Og så er det altså mulig å gjøre det på denne faktisk enkle måten! Ja, det er digg!

SIGNERER TERTIT JEG!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 00:52   #11
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av
Smile

Sv: Tilstandsrapport etter 2 uker

Kjempebra! Jeg kan jo komme med en liten oppdatering for dere også i fall noen vil vite
Er nå inne i fjerde uka, og snora blir slakkere og slakkere.
Kjøpte meg målebånd her om dagen, er jo litt moro å telle cm da Var 93 cm rundt livet ved første måling. Skal måle igjen i helga og se hvor mange cm som har blitt borte
Jeg prøvde Skaldeman ekstrem i noen dager, men det var ingenting for meg. Var konstant kvalm, måtte tvinge i meg mat og satt på ramma mer enn noe annet sted. Så jeg holder meg til Skaldeman normal. Det funker bra for meg (jeg prøvde ekstremvarianten mest av nysgjerrighet)

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har dere sjekket ketosen rett etter et måltid marchus Atkins kosthold 1 25-03-06 19:28
4 uker etter... Agate Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 17-02-06 21:05
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05
MATVARELISTE sortert etter karbohydratinnhold rsy Induksjonen 1 12-02-04 15:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no