Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 21:56   #1
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Jeg startet i januar i år på lavkarbo, jeg var kjempeflink, jeg klarte å snu hodet og var full av energi og glad som ei solJeg gikk ned 12 kg I mai tok jeg en liten pause som nå har vart i nesten 5 mnd.... Jeg har flere ganger startet på igjen og holdt ut bare en uke i slengen, før jeg var full av unskyldninger for å gi på med karbohydrater igjen... Nå er jeg så lei av å føle meg som en forvokst kjøttkake, som misslykkes i alle forsøk, at nå er det på høy tid å komme inn her på forumet igjen!!!
Jeg tror at dette forumet hjalp veldig på motivasjon sist og er en av de største grunnene til at jeg gikk ned 12 kg sist! Tusen takk
Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bruke forumet for alt det er verdt, og nå skal jeg mase gnagsår på dere hehe

Status i dag er fortsatt høykarbo, og skal motivere meg til å starte ila denne uka. (kansje i morgen...hvorfor vente egentlig...)

Jeg har gått opp ca 4-5 kg siden april, men mer presist skal det bli når jeg er i gang

Wish me luck

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 21:59   #2
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Ja, hvorfor vente?
Lykke til med nystarten

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 23:51   #3
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 34
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Lykke til søte deg Dette klarer du med GLANS ;D

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 00:34   #4
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Lykke til Ikke vent

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 05:42   #5
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Lykke til

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 08:09   #6
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Der var motivasjon på plass! Starter NÅ!

Var på vekta nettop, fy f... Gått opp 2 kg på 3 uker, så de 4-5 kg jeg trodde jeg hadde gått opp er blitt til 7!!!!! Ajajaj.... Nå må det insats til her!!! Nå skal jeg peise på med vann i bøttevis og drikke mye te, så jeg får vekk vannkiloene raskt! Og jeg skal ta trappene opp i 8. Etg når jeg skal på jobb



Gleder meg til å fortsette!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 08:16   #7
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Lykke til videre.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 08:44   #8
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Ønsker deg lykke til med ny starten, dette kommer du til å klare fint en trøst er jo at disse kg ikke har sittet så lenge og vil dermed slippe fortere enn kg som har satt i mange år. X fingrene og heier på deg

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 09:35   #9
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Lykke til med starten og med vekttapet!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:13   #10
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Lykke til med starten! Jeg har vært av og på i hele år, så jeg skal også skjerpe meg. Starter i dag med lavkarbo og spirulina, chlorella og hvetegress

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:22   #11
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Startet en tråd i dag for oss som er av og på, og som trenger å stå på litt ekstra innimellom! Bli med der, så kan vi backe hverandre opp!

Den heter " Back in style"

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:51   #12
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Hei. Jeg har også nettopp startet opp igjen etter en laang utskeielse og kilo opp. Jeg, som deg, trenger støtte og spark i ræva for å klare å gjennomføre dette Jeg har også prøvd flere ganger i løpet av sommeren, men sprukket etter noen dager. Har holdt på siden fredag nå og det har vel gått ganske greit sålangt. Synes det er litt vanskelig innimellom så det har til tider blitt litt lite mat, men men. Det blir forhåpentligvis bedre etter en stund når kroppen har vent seg til dette igjen. Jeg vet jo det så det er bare å holde ut, det spørs bare hvor lenge jeg klarer det

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:10   #13
hovann
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
hovann er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

ååå så godt å lese om andre som har vært av og på, gikk selv på lavkarbo(var i ketose) for halvanne år siden. gikk ned endel kilo, var ganske fornøyd. men nå, etter graviditet og slikt igjen så er vekta på full veg oppover, og dette MÅ stanses.
håper bare jeg klarer å gjennomføre, sliter litt med at jeg fort gir opp. av og på. men nå MÅ jeg bare! lykke til til deg også :-)

__________________
hovann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 16:39   #14
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Velkommen tilbake IKJ, beate og hovann
Lavkarbovalsen venter på dere

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:04   #15
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Uff var som å lese for meg selv det her. Har gått ned 32 kg fra oktober til april. Da kom samboerbrudd, ny jobb, konfirmasjoner og greier og alt. Har enda ikke klart å hente meg inn igjen. heldigvis ikke gått opp med enn 3 kg, men jeg klare ikke motivere meg og sprekker hele tiden. Ny kjæreste gjør det heller ikke lett, ikke fordi han ikke vil jeg skal gjøre , men han spiser "vanlig" mat og jeg sliter med å holde meg unna.. :S

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 08:13   #16
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Ja, vi må bare brette opp armene! Og bruke forumet mye, så backer vi hverandre opp i tøffe tider

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 12:31   #17
Fribola
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 4
Fribola er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Har det sånn jeg også! Lavkarbo siden april i 2010, gikk ned 8 kilo på noen uker, så kom sommerferien og da var det rett tilbake til vanlig karbo igjen. Dritt! Det er så vanskelig å motivere seg, men det er veldig hjelp i å være her inne. Lykke til alle sammen, dette klarer vi :-)

Fribola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 18:25   #18
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Jeg startet i januar i år på lavkarbo, jeg var kjempeflink, jeg klarte å snu hodet og var full av energi og glad som ei solJeg gikk ned 12 kg I mai tok jeg en liten pause som nå har vart i nesten 5 mnd.... Jeg har flere ganger startet på igjen og holdt ut bare en uke i slengen, før jeg var full av unskyldninger for å gi på med karbohydrater igjen... Nå er jeg så lei av å føle meg som en forvokst kjøttkake, som misslykkes i alle forsøk, at nå er det på høy tid å komme inn her på forumet igjen!!!
Jeg tror at dette forumet hjalp veldig på motivasjon sist og er en av de største grunnene til at jeg gikk ned 12 kg sist! Tusen takk
Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bruke forumet for alt det er verdt, og nå skal jeg mase gnagsår på dere hehe

Status i dag er fortsatt høykarbo, og skal motivere meg til å starte ila denne uka. (kansje i morgen...hvorfor vente egentlig...)

Jeg har gått opp ca 4-5 kg siden april, men mer presist skal det bli når jeg er i gang

Wish me luck

høres ut som meg... jeg satt dato til 1.10. trenger litt tid... begynte og 4.1 og holdt ut juni. ned 12... lykke til

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan få av "siste" rest etter endt slanking inger2804 Spørsmål og svar 2 03-05-11 08:28
Veien tilbake til "normalt" kosthold Lykkelig Ketolysekuren 3 27-12-08 23:41
Hvor lenge etter at man har spist for mye karber "detter man ut" av ketosen? bride2be Lavkarbo generelt 8 20-10-05 10:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no