Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lengter etter sommeren ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-11, 19:42   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Lengter etter sommeren ...

Åååh...som jeg begynner å glede meg! Vi har mange sommerferieplaner i år, blant annet tur til Italia med mange vennefamilier, og det gleder jeg meg veldig til! I går kveld googla og søkte vi på både dette og hint, og drømte oss bort, vel vitende om at drømmen faktisk blir sann utpå her AH! DEILIG å tenke på!

....og siden jeg drømte sånn om sommeren i går, så var det jo heeeeeelt naturlig å kjøpe årets sommerskjole i dag...hehe.. Litt uvant for meg med både print og fargene, men synes egentlig den var kul. Tror jeg..? Mulig den må "gås inn" litt, så jeg blir litt vant

Vedlagte bilder
Filtype: jpg fra kamera 20.3.11 002.jpg (238,1 KB, 35 visninger)
__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:57   #2
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Lengter etter sommeren...

Å, så flott og sommerlig du så ut.

Hadde litt samme greien i går jeg, bestilte meg et par sommersko på nett. Satt og drømte om sommer og sol.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:58   #3
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Lengter etter sommeren...

Nydelig kjole

Å ja ser frem mot sommeren her også varme, sitte ute ,reise på landet:drømme:

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:58   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lengter etter sommeren...

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Åååh...som jeg begynner å glede meg! Vi har mange sommerferieplaner i år, blant annet tur til Italia med mange vennefamilier, og det gleder jeg meg veldig til! I går kveld googla og søkte vi på både dette og hint, og drømte oss bort, vel vitende om at drømmen faktisk blir sann utpå her AH! DEILIG å tenke på!

....og siden jeg drømte sånn om sommeren i går, så var det jo heeeeeelt naturlig å kjøpe årets sommerskjole i dag...hehe.. Litt uvant for meg med både print og fargene, men synes egentlig den var kul. Tror jeg..? Mulig den må "gås inn" litt, så jeg blir litt vant

Å den var skikkelig lekker!! Du kledde den veldig godt!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:26   #5
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Lengter etter sommeren...

Hihi...tusen takk - dere er da søte Som sagt; jeg må nok venne meg litt...så jeg prøvergår den og venter på sommern...

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 14:44   #6
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lengter etter sommeren...

pengeboka mi GRUER seg til sommeren, for jeg kommer til å gå amokk i sommersesongens klær

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 14:47   #7
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Lengter etter sommeren...

åh den kjolen på cubus det der til 199? vurderer å kjøpe den selv, den er så utrolig fin! Lengter som bare det til sommeren jeg også nå.. huff, er så lei av snø og annet drittvær.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 14:49   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lengter etter sommeren...

haha, var klar for å lese om sommer, øl, båtliv og sol jeg... men kjoler? jaja

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 19:33   #9
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Lengter etter sommeren ...

Ikke cubus - men HM, og til 199 kan man jo "lære seg" så mangt av klesplagg..

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 20:04   #10
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Lengter etter sommeren ...

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Ikke cubus - men HM, og til 199 kan man jo "lære seg" så mangt av klesplagg..

Ja, det stemmer! HM var det, ikke cubus :P jeg som blander reklamene på tv nå hehe

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har sommeren noe å si på vekta? Ninja Lavkarbo generelt 5 12-01-07 23:07
Ned til sommeren... Newperson Ketolysekuren 5 28-04-05 00:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no