Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-11, 10:04   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Hei

Er det noen som vet om noen av godisutsalgene i Charlottenberg har sukkerfritt utvalg? Ser det er flere som har skrevet om at andre "svenskehandel"-steder har dette, men har ikke oppfattet at det er blitt nevnt noe i Charlottenberg? Noen som vet?

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 10:11   #2
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Sist jeg sjekket vardet bare i godtebutikken hos Eurocash de hadde sukkerfritt. Men pass på å sjekke - det hender det havner "vanlig" smågodt der..

Den sukkerfrie sjokoladen de har hatt, har stort sett vært slik som er søtet med fruktose. Skal du ha sukkerfri sjokolade(plate) har de dette inne på Eurocash. De har både Cloetta sin og en eller annen "belgisk", både melkesjokolade, mørk sjoko, og slike med nøtter eller mandler. Denne er også veldig billig, 14,50 eller noe slikt.

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 10:17   #3
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Jepp det har de De har noen sjokolader på maxi mat på senteret, og også litt forskjellig på godisfabriken på senteret. Rakk ikke å se så nøye på hva de hadde på godisfabriken, men jeg kjøpte noen sukkerfrie Werthers original karameller. De var veldig gode, men usikker på om de er "lovlig":

Sitat:

Sockerfria Gräddkarameller innehåller sötningsmedel
Ingredienser: sötningsmedel:isomalt, smör (7,9%), grädde (7 %), salt, arom, emulgeringsmedel: sojalecitin, sötningsmedel: acesulfam-K .
Överdriven konsumtion kan ha laxerande effektl

Genomsnittligt näringsvärde Per 100 g
Energi 1201 kJ / 289 kcal
Protein 0,2 g
Kolhydrater 87,0 g
varav socker <0,5 g
varav polyoler 86,5 g
Fett 8,8 g
varav mättat fett 5,7 g
Kostfiber <0,1 g
Natrium 0,50 g

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 11:49   #4
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Godteributikken inne på senteret har sukkerfritt smågodt, og sjokolader. Men pass på - noe står sammen med det sukkerfrie, men er søtet med fruktsukker. Les godt på pakkene! Smågodtet i løsvekt står rett ved sjokoladene. I det du går inn, bakerste hjørnet til venstre. Om jeg ikke husker feil. Matbutikken inne på senteret har også litt godis, ikke løsvekt, men bl.a. poser med vingummi"frukt" og kirsebær. Godt, men fysj så luftig jeg blir av det...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 12:34   #5
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Tusen takk for svar dere - og så så detaljert "veibeskrivelse" Takk!

Jeg har ikke lyst til å påskesprekke med høykarbovarer, heller kontrollert sprekk med "lovlig" godis - derfor tenkte jeg å kjøpe neste gang vi er i Ch.berg - hvis de hadde noe der

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 13:52   #6
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Kjøpte sånn godteri i Töcksfors på lørdag og hadde diare hele natta igjennom.. Aldri mere!!

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 13:53   #7
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Kjøpte sånn godteri i Töcksfors på lørdag og hadde diare hele natta igjennom.. Aldri mere!!


Jeg har spist kunstig søtet godis tidligere, og i mindre mengder går det bra Kjedelig at du fikk så leie "bivirkninger" - men med meg går det stort sett greit, bare å anpasse hvor mye

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:00   #8
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

de selger cavalier konfekt der. i det hjørnet du fikk veibeskrivelse til litt lenger opp og den er kjeeempegod

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 16:18   #9
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

de selger cavalier konfekt der. i det hjørnet du fikk veibeskrivelse til litt lenger opp og den er kjeeempegod

Farlig god faktisk. Åpner aldri en sånn pakke når vi ikke har besøk - ender opp med å spise for mye hvis vi er få til å dele...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 16:51   #10
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Kan disse Colaflaskene spises på lavkarbo?


Sukkerfri colaflasker 90 g. x 30 poser

Varenr.: 972

Klik på billedet for større format !

Sukkerfri Cola-flasker
Tandvenlig og færre kalorier
Ingredienser:
Sødemiddel: Maltitolsirup, gelatine, vand, citronsyre, E150d, vegetabilsk olie, bivoks, carnaubavoks.
Næringsværdi pr. 100 gr.:
875 Kj ( 209 Kcal). Protein 6,89 gr. Kulhydrater 71,24 gr. Fedt 0,208 gr.
Nettovægt 90 gr.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:21   #11
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Kan disse Colaflaskene spises på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.


Sukkerfri colaflasker 90 g. x 30 poser

Varenr.: 972

Klik på billedet for større format !

Sukkerfri Cola-flasker
Tandvenlig og færre kalorier
Ingredienser:
Sødemiddel: Maltitolsirup, gelatine, vand, citronsyre, E150d, vegetabilsk olie, bivoks, carnaubavoks.
Næringsværdi pr. 100 gr.:
875 Kj ( 209 Kcal). Protein 6,89 gr. Kulhydrater 71,24 gr. Fedt 0,208 gr.
Nettovægt 90 gr.

Står det noe om "herav polyoler" eller "herav sukkeralkoholer" etter "kulhydrater"? Hvis ikke er disse uegnet for lavkarbere.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:31   #12
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Kan disse Colaflaskene spises på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Står det noe om "herav polyoler" eller "herav sukkeralkoholer" etter "kulhydrater"? Hvis ikke er disse uegnet for lavkarbere.

Fikk detta svaret, noe jeg ikke skjønte det pøkk av. Kanskje du??

71 g Kulhydrater består af sukkeralkoholer og ikke sukker.
Mvh
Jan S
Coalas N

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:40   #13
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Kan disse Colaflaskene spises på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Fikk detta svaret, noe jeg ikke skjønte det pøkk av. Kanskje du??

71 g Kulhydrater består af sukkeralkoholer og ikke sukker.
Mvh
Jan S
Coalas N

Da er det lavkarbovennlig - i hvertfall i utgangspunktet. Hva er forklaringen igjen...? At sukkeralkoholer ikke gir blodsukkerstigning (???) og derfor er ok. Kanskje noen andre kan dette bedre enn meg

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:50   #14
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Sukrin er et sukkeralkohol(100% karber allikevel), da er sikkert maltitol det også. Sukrin taes ikke opp i kroppen og blir skilt ut i urinen, da skjer vel det samme med maltotolen da...
Sukrin påvirker ikke blodsukkere ditt, mener at maltitolen heller ikke gjør det.

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:52   #15
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

By the way, de har MASSE sukkerfritt godteri på Godtebiten(godis-sjappa) inne på senteret på Charlottenberg. Har hamstret en del til påske selv. Cavalier-sjokoladen er en del billigere der en i norge, men kanskje enda billigere på mat-butikken.
(usj, nå ble jeg litt godte-sjuk)

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:18   #16
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Nei asså... Skjønte ikke bæret. Det ser jo så godt ut, og jeg elsker vingummi

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:32   #17
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

http://www.naturoghelse.dk/shop/cola...fri-5746p.html

Detta er en nettbutikk i Danmark da, ikke i Sverige. Men må jo si det ser fristende ut lell, påskeegget er lissom ikke det samma uten litt søtt.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:26   #18
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Nei asså... Skjønte ikke bæret. Det ser jo så godt ut, og jeg elsker vingummi

Poenget med slik kunstig søtnin (alkoholer/polyoler) er at de ikke gir blodsukkerstigning, ikke tas opp i kroppen, og derfor kan "trekkes fra" det totale karbinnholdet. Har man en vare med 55 g karb pr 100 g vare, "hvorav sukkeralkoholer 53 g" - så teller du kun 2 g karb pr 100 g vare.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:51   #19
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

For de som ikke tåler maltitol: Jeg spiste en plate Cavalier sjokolade for 3-4 timer siden, og nå har det tordnet i magen to timer. Håper det gir seg før jeg skal på jobb i mårra! Sukkerfritt eller ikke - det er virkelig ikke verdt det... (håper det ikke kommer besøk i kveld )

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:57   #20
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Poenget med slik kunstig søtnin (alkoholer/polyoler) er at de ikke gir blodsukkerstigning, ikke tas opp i kroppen, og derfor kan "trekkes fra" det totale karbinnholdet. Har man en vare med 55 g karb pr 100 g vare, "hvorav sukkeralkoholer 53 g" - så teller du kun 2 g karb pr 100 g vare.

Tusen takk Wolla. Da skal jeg jammen ha meg vingummi.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 13:52   #21
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Poenget med slik kunstig søtnin (alkoholer/polyoler) er at de ikke gir blodsukkerstigning, ikke tas opp i kroppen, og derfor kan "trekkes fra" det totale karbinnholdet. Har man en vare med 55 g karb pr 100 g vare, "hvorav sukkeralkoholer 53 g" - så teller du kun 2 g karb pr 100 g vare.

Sukkeralkoholer (polyoler) kan ikke uten videre trekkes fra det totale karbinnholdet, de oppfører seg ganske forskjellig. Isomalt og Xylitol gir lav blodsukkerstigning, Sukrin gir null, mens maltitol har høyere GI enn fruktose, og maltitolsirup som er brukt i disse vingummiene, har nesten like høy GI som sukker..

Se for øvrig denne linken:
http://lowcarbdiets.about.com/od/nut...a/maltitol.htm

sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 14:33   #22
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Opprinnelig lagt inn av sol-cellen, her.

Sukkeralkoholer (polyoler) kan ikke uten videre trekkes fra det totale karbinnholdet, de oppfører seg ganske forskjellig. Isomalt og Xylitol gir lav blodsukkerstigning, Sukrin gir null, mens maltitol har høyere GI enn fruktose, og maltitolsirup som er brukt i disse vingummiene, har nesten like høy GI som sukker..

Se for øvrig denne linken:
http://lowcarbdiets.about.com/od/nut...a/maltitol.htm

De lærde strides om maltitol gitt... Noen steder oppgis det som fysj, og andre steder som at det ikke gir stigning...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:07   #23
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Jeg var i Charlottenberg for et par uker siden, og leita meg ihjel på Eurocash....fant ikke den sukkerfrie sjokoladen, leita mest etter cloettaen da.Så hvor i alle dager ligger den?
Inne på godtebutikken har de en hylle med sukkerfritt, men der hadde de kun noen kjeksvafler som var proppa med karber, og en sånn laktosefri sjokolade(vet at det er det, for mannen feilkjøpte en gang)
Noen som vet om butikker som har sukkerfri sjokolade.Spør, fordi dette er en gammel tråd (og en får sånn "kjeft" hvis en lager ny tråd, med beskjed om å søke ditt og datt,så da blir det på denne tråden.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:09   #24
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Glemte å si at, jeg trenger svar i dag, for mannen skal dit etter jobb i dag.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:54   #25
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)

Nå husker jeg aldri hvilken butikk som er hvilken jeg da. Men om jeg husker riktig så ligger den sukkerfrie sjokoladen på eurocash i hyllene sammen med resten av godiset, men det er merket på selve hyllen. Vær obs på at noe er søtet med druesukker, men det er også merket med "sukkerfritt". Kanskje spørre de som jobber der inne? Det er en butikk i Charlottenberg som ikke har noe særlig med sukkerfrie produkter, men jeg mener det er den "oransje butikken". Gullfiskhukommelse ja. I matbutikken inne på senteret ligger også det sukkerfrie godiset i samme del som resten, men litt på utkanten.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfritt smågodt fra Sverige Simpfan Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 12-04-11 20:35
Sukkerfritt godis fra Sverige! Maylinn26 Spørsmål og svar 51 31-03-11 23:14
Helsekost-butikken i Charlottenberg (senteret) <insert_scary_name_here> Lavkarbo generelt 1 21-02-11 08:40
Fiberhusk i Charlottenberg? Serenio Spørsmål og svar 2 10-01-10 21:23
Sukkerfritt smågodt fra sverige cilemora Lavkarbo generelt 3 18-02-08 06:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no