Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kast ut badevekta-kampanje!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-11, 21:49   #26
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Nerthus: Moren min maser nesten hver dag om jeg har merket endring.
Jeg hadde på meg en jeans i dag som jeg kjøpte i barcelona i januar, nå er den fryktelig vid oppe. og det er en Lee bukse og dem er små i størrelsene.

Har en kjole jeg tok med meg fra trondheim sist som jeg brukte da jeg var 68 kg, mangler 3 kg før jeg får på meg den igjen.

Jeg spurte han kompisen min i dag på sms om han syntes at jeg er pen, og han skrev: Du er jo et lite sjarmtroll du så ja vet ikke om jeg skal ta slikt positivt for føler nesten at han bare ser på meg som en liten unge

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 02:37   #27
Luguber
Juniormedlem
 
Luguber sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 24
Luguber er på en erverdig vei

Sv: Kast ut badevekta - kampanje!

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Hei jeg har vekt hjemme og jeg er manisk opptatt av den, men vet ikke om jeg tør kaste den ut pga skal reise til london om 3 uker og er livredd for å ikek gå ned noe til den tid når jeg nå skal begynne med styrke 3 dager i uken og kondisjon 2 dager i uken, huff huff

Hvis du har planer om å begynne med (effektiv) styrketrening 3 ganger i uken så bør du absolutt bytte ut badevekten med et målebånd!
Jeg veier 3-5 kg mer i mine spreke, veltrente perioder enn når jeg er slapp og utrent (som nå), men det er det ingen som kan se, heller tvert om. Omkretsen av diverse kroppsdeler minker gjerne i takt med økende masse - dette er helt vanlig og viktig å være klar over.

__________________
Si la qualité était facile à trouver, il ne serait pas de qualité
Luguber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Still searching... Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 07:54   #28
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Denne har jeg tenkt på...
Og vil, men...
Jeg er så usikker på hvor jeg skal måle, altså hvor på magen, armer og lår...
Men vekta stresser meg, det er tullete når klærne passer og faktisk strammer mindre og mindre samtidig som helsa ellers bare blir bedre og bedre, på nesten alle områder

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 07:58   #29
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jente26, tror nok at vekta kan vise både det ene og det andre men at fasongen endrer seg delvis uavhengig av vekta. Iallefall er det sånn for meg, samt at stress hindrer endring...
Og dette med endring av livsstil er vel for deg selv, og ikke mordi
For meg var det å ta egne valg, for meg selv -ikke for andre, endel av det å bli voksen.

__________________

Sist redigert av Sorella : 25-10-11 kl 08:09.
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 08:20   #30
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Sorella, her.

Denne har jeg tenkt på...
Og vil, men...
Jeg er så usikker på hvor jeg skal måle, altså hvor på magen, armer og lår...
Men vekta stresser meg, det er tullete når klærne passer og faktisk strammer mindre og mindre samtidig som helsa ellers bare blir bedre og bedre, på nesten alle områder

Det er nok en prosess man må igjennom, mens noen bare går og stuver vekk vekta, må andre gjennom en liten mental prosess En av disse prosessene kan være og finne ut hvor du skal måle deg Tenk mer, så vil du nok finne ut hva som vil være best for deg og gjøre for å unngå stress

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 08:26   #31
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Nerthus: Moren min maser nesten hver dag om jeg har merket endring.
Jeg hadde på meg en jeans i dag som jeg kjøpte i barcelona i januar, nå er den fryktelig vid oppe. og det er en Lee bukse og dem er små i størrelsene.

Har en kjole jeg tok med meg fra trondheim sist som jeg brukte da jeg var 68 kg, mangler 3 kg før jeg får på meg den igjen.

Jeg spurte han kompisen min i dag på sms om han syntes at jeg er pen, og han skrev: Du er jo et lite sjarmtroll du så ja vet ikke om jeg skal ta slikt positivt for føler nesten at han bare ser på meg som en liten unge

Du sier det jo selv jo - om enn litt innpakket Du HAR gått ned, lee-buksene dine er fryktelig vide oppe - så det kan du jo si til moren din. Men jeg gjentar det jeg sa - du er fryktelig avhengig av hva ANDRE mener og tror, det aller viktigste er faktisk hva DU mener og tror om deg selv, om kostholdet, om vekttapet, om treningen - om ALT! Mamma kan man stoppe med å si at "det er flott at du bryr deg mamma, og jeg er glad i deg - men jeg blir LITT stressa av at du prater så mye om vekta mi og om jeg ser noe forskjell, så kan vi ikke bare ha det hyggelig sammen så lenge?"

Jeg kjenner ei dame på noen og tredve som nå "plutselig" våknet opp i et ekteskap (med en snill mann) og to barn (flotte barn) og lurer fremdeles på hvordan i huleste hun endte opp slik. ANDRE bestemte for henne, og hun lot de holde på... "han er en flott mann for deg, han må du gifte deg med" - ok tenkte hun... nå er de skilt og hun prøver og finne seg selv... så ta kontrollen NÅ over livet ditt - det blir så mye tøffere jo lengre du venter

Vi har snakket om kompisen din før. Og du har faktisk et valg: Ta det positivt og få en hyggelig dag, ta det negativt og få en smålusen dag.
Ikke analyser hva han sa! Så lenge han ikke sier noe slemt, ta det positivt - livet er for kort til å fundere på bakenforliggende ting når man får et kompliment

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:10   #32
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg er sååå med! Førstkommende mandag blir siste veiedag, før jeg skal be samboeren gjemme vekten for meg! Da blir det 1 måned til neste gang.

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:41   #33
Reason
Medlem
 
Reason sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 56
Reason er på en erverdig vei

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Da vil jeg gjerne være litt plagsom og klippe og lime litt herfra og herfra.

Sitat:

This one is for those of you with fat loss goals, and I’m not pulling any punches. I’m sorry if I hurt your feelings. That is certainly not my intention. At the risk of sounding sexist, the vast majority of “scale addiction” sufferers I have encountered have been women, but there are plenty of men in need of this advice:
Get off the scale!
Measuring gravity’s affect on your body, and then assuming that measurement to be relevant to your physical attractiveness is insanity. Stop doing that. Now!
I will concede that the scale can be a motivational tool in the first few weeks of paleo eating and proper exercise, but after that it quickly becomes worthless. Please allow me to make a few points and try to play to your sense of reason.

  • If a woman or man is attractive, would they also be attractive on Jupiter? They would weigh a lot more there. Would they somehow be much hotter on the moon due to weighing much less?
  • Can you imagine answering the door when a blind date arrives and having them greet you with, “Wow! You might actually be hot! Can you step on this scale so I can know for sure?”
  • When I was a teenage boy trolling the mall in American Suburbia, we didn’t carry scales to weigh the young girls we drooled over. We were capable of acting like complete idiots without need of such tools.
  • A new female client, 5 feet 5 inches tall, recently told me that she believed her ideal weight to be 115 lbs. I asked her if she wanted to qualify that vision with anymore information and she said no. So I clarified for her that what she was saying was essentially that all women who are 5 feet 5 inches tall and weigh 115 lbs have great bodies. Of course that is utter nonesense. There are, without question, very many women with those numbers that absolutely do not have great bodies. It seems even more absurd if you apply the same logic to men. Would anyone ever assume that all men look great at 5 feet 11 inches and 180 lbs? Dear God, No! Think chicken legs and pot belly.
  • Most of us have been in love at some point. Remember the beginning? Remember when your love interest was so smitten with you that they barely touched the ground when they walked? Did they know what you weighed? Nope.
  • According to scale addiction logic, there are men all over the world right now who are frustrated with Playboy Magazine to the point of screaming. Playboy gives all the relevant measurements of their centerfolds, except weight. “Damn you Playboy! How can I tell if this woman is beautiful if you won’t tell me what she weighs?!?”
Have I made my point? The bottom line is that the scale just doesn’t have any really valuable information for you. Everyone has heard the obligatory “muscle weighs more than fat” ad nauseum, but scale addiction lives on. Even though, as I pointed out above, weight says virtually nothing about attractiveness, it continues to be the primary focus of most women and many men when it comes to aesthetic goals.
My advice to you if you have aesthetic goals: remember that humans are first and foremost visual creatures. Take circumferance measurements, or just make note of clothing sizes. Why circumferance measurements? Because you can see them. Maybe take a “before” picture of yourself and compare it to the body in the mirror from time to time. If your fitness level improves (more strength, power, speed), and you drop a pant size, is your weight important? If you really think about it, a rational person would be totally willing to gain a few pounds in exchange for losing an inch in their squishy spots.
You can have a healthier perspective. Don’t obsess over the stuff that doesn’t really matter. Be rational when prioritizing your benchmarks and you can stay on track without pulling your hair out in patches. Just something to think about.

Sitat:

Weight is a step removed from size. If you were explaining your house to someone, you might say you live in a small cottage, a medium 3000 sq ft single family home, or a palatial mansion. You would never say that you live in a 300 ton home. Why not? Because you are talking about SIZE. You would never say, “We’re expanding our home by 20 tons on the west side.” Why not? As silly as this sounds, it is exactly as relevant to your body. Nobody is getting on the scale to see if it’s okay for them to cross a bridge, or if their floor will support them. But those are the kinds of things WEIGHT is useful for. I weigh 28 lbs on the moon. I refuse to believe that I would be at less risk of heart disease there. Stop correlating weight to anything but the load your shoes will bear when you stand.

De to linkene, som noen andre her på forumet postet for lenge siden, er hovedgrunnen til at jeg fikk øynene opp for hvor bortkastet badevekta er for min del. Jeg har ikke veid meg på et halvt år, og har heller ingen planer om å gjøre det.

Hva hvis du gjør alt riktig, trener bra, spiser bra og føler at du krymper, men så sier badevekta at du har gått opp 200 gram? Tidligere kunne det ødelegge humøret mitt, men så lenge klærne mine passer som de skal, VET jeg nå at jeg ikke går opp i størrelse, og det er det eneste jeg gidder å bry meg om. Det er utrolig behagelig å ha klart å kvitte meg med badevekt-avhengigheten. Lykke til til de av dere som prøver å slutte

Reason er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:20   #34
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg heter Qlio, og jeg har ikke veid meg i dag.

Helt sant, og jeg lever fortsatt. Skal ikke veie meg på en stund heller. Max en gang per uke, helst enda lenger. Første i hver mnd??? Vekta er pakket inn i et skap, under en dyne, latskapen sørger for at jeg ikke har tid til å finne den frem på morgenen.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:23   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg veier meg mange ganger hver dag. Men ikke for å se på vekta. Det er for å følge med på at vannvolumet i kroppen ikke blir for høyt for da blir jeg dårlig.

Jeg bruker mykheten i kroppen og hvordan klærne passer som målband jeg og merkelig nok er jeg ALLTID, uten unntak, alltid slankere to-tre dager etter at buksa har vært vasket for da slenger den litt, og på samme vis alltid tykkest når buksa er gullende ren.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:24   #36
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Men Engledans, derimot....har veid seg i dag......OG NÅ SKAL DEN HELVETES VEKTA UT.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:14   #37
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg veier meg mange ganger hver dag. Men ikke for å se på vekta. Det er for å følge med på at vannvolumet i kroppen ikke blir for høyt for da blir jeg dårlig.

Jeg bruker mykheten i kroppen og hvordan klærne passer som målband jeg og merkelig nok er jeg ALLTID, uten unntak, alltid slankere to-tre dager etter at buksa har vært vasket for da slenger den litt, og på samme vis alltid tykkest når buksa er gullende ren.

JEG også!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:14   #38
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Men Engledans, derimot....har veid seg i dag......OG NÅ SKAL DEN HELVETES VEKTA UT.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:27   #39
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg bruker mykheten i kroppen og hvordan klærne passer som målband jeg og merkelig nok er jeg ALLTID, uten unntak, alltid slankere to-tre dager etter at buksa har vært vasket for da slenger den litt, og på samme vis alltid tykkest når buksa er gullende ren.

Er det ikke rart du ??? Akkurat sånn er det her i huset også. Merkelig

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 22:48   #40
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg veier meg mange ganger hver dag. Men ikke for å se på vekta. Det er for å følge med på at vannvolumet i kroppen ikke blir for høyt for da blir jeg dårlig.

Jeg bruker mykheten i kroppen og hvordan klærne passer som målband jeg og merkelig nok er jeg ALLTID, uten unntak, alltid slankere to-tre dager etter at buksa har vært vasket for da slenger den litt, og på samme vis alltid tykkest når buksa er gullende ren.

Ha ha! Kjenner den der ja! Nyvaska bukser er pyton
Bruker og dynke litt vann på dem, mens jeg bøyer og tøyer ut av he...te

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 23:19   #41
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er nok en prosess man må igjennom, mens noen bare går og stuver vekk vekta, må andre gjennom en liten mental prosess En av disse prosessene kan være og finne ut hvor du skal måle deg Tenk mer, så vil du nok finne ut hva som vil være best for deg og gjøre for å unngå stress


Jeg skal undersøke mer ja, for meg er det viktig å undesøke og bare det er en viktig del av veien mot nye nytt og endel av bevisstgjøringen av mine valg

0g enda en motivasjon er at min thighte bukse faktisk var vid, idag, selvom den var nyvaska!!

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 00:01   #42
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg har også fått en vid bukse. Kanskje jeg bare har glemt at jeg har brukt den før? :S

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:02   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Yes. Nå er jeg med, om et par dager hvertfall.
Om 2-3 dager kommer jeg til den kritiske fasen i enhver slankerunde, for meg Etter ei ukes tid: Bom stille i ca 2-3 uker. Da kan jeg ikke veie meg. For da gir jeg opp.

Det er ikke bare bare her i huset, for hadde jeg vært alene hadde jeg satt bort vekta og ikke tenkt noe mer på den. Men kjærsten min er så himla veiesjuk om dagen, med helt motsatt formål enn meg. Han banner og sverter "Har spist kake og is og sjokolade og nudler i lange baner også veier jeg bare 89??????"

Jajja, jeg får bare være sterk.

Ingen måling heller, for det går 100% ikke noe fett fra kroppen min i den tiden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 13:07   #44
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg klarer nok ikke å skilles ad med min kjære badevekt
Og jeg trenger den for å ha litt peil på vannansamlinger også, for samler mye vann av medisiner og da føler jeg meg ikke bra...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 13:30   #45
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg har sendt stygge blikk mot vekta, de siste par dagene, men ikke brukt den.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 13:40   #46
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg har sendt stygge blikk mot vekta, de siste par dagene, men ikke brukt den.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 14:27   #47
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Har fortsatt ikke veid meg - og jeg liker det egentlig ikke.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 14:29   #48
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg har veeeldig lyst å gå på vekta... i håp om at det kanskje har skjedd noe... Men får vente litt til .....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 14:35   #49
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Jeg slenger meg også på. Går over til målebånd, og lar vekta være i minst en måned.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 16:38   #50
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

jeg har ikke klart å holde meg ikke sterk nok, må få den vekta ut snart..

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kast badevekta – finn frem målebåndet – LCHF oppdatering! |Ingrrid Lavkarbo generelt 2 02-05-11 18:38
Kasta batteriet til badevekta Fofa Generell diskusjon 13 17-07-10 05:30
Drøy kampanje fra Ralph Lauren Lillevoff Nyheter / media 5 15-10-09 18:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no