Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nye TV-serier 2010

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-10, 22:39   #76
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

No Ordinary Family

A typical family learns they have extraordinary powers.

The Powells are about to go from ordinary to extraordinary. After 16 years of marriage, Jim and Stephanie's relationship lacks the spark it once had, and their family life now consists of balancing work and their two children, leaving little time for family bonding. During a family vacation set up by Jim in an attempt to reconnect, their plane crashes into a river in South America, where they are exposed to a strange glowing substance. But this is where the fun starts for the Powells, as they soon discover that something's not quite right. Each of them now possesses unique and distinct superpowers. But saving and savoring their family life will be equally important, as they try to find purpose for their new powers and embark on a journey to find out what defines and unifies them. The Powells are a totally relatable family who happen to be a little bit amazing.


Jeg liker serier hvor folk har spesielle evner, så det var ingen overraskelse at jeg likte denne. Dette er visstnok en av de store seriene. Bare én episode er sendt så langt, men denne har potensiale! Terningkast 6 fra meg så langt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 23:29   #77
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Klovn klarer jeg bare ikke å se. Jeg får skikkelig vondt i magen av alle de flaue tingene Frank gjør. Hehe. Jeg får mark av de danskene! hehe.

Det gjer eigentlig eg og. Men så MÅ eg berre se det også....
Sitter i stua mi, og rødmer av skam enkelte ganger Mens andre ganger vrir eg meg på gulvet av latter

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 13:34   #78
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg liker serier hvor folk har spesielle evner, så det var ingen overraskelse at jeg likte denne. Dette er visstnok en av de store seriene. Bare én episode er sendt så langt, men denne har potensiale! Terningkast 6 fra meg så langt.

Samme her. Skal sjekke ut denne...

Er det forresten som har nevnt Heroes i denne tråden? Det er en ganske bra serie: http://www.tvrage.com/Heroes

tvrage.com er forresten en bra side å finne info om de fleste serier...

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:18   #79
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Homer Simpson, her.

Er det forresten som har nevnt Heroes i denne tråden? Det er en ganske bra serie

Heroes var jo fantastisk, men den er nok ferdig...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:41   #80
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Heroes var jo fantastisk, men den er nok ferdig...

Er du sikker på det?
Avslutningen kunne jo tyde på at det skulle komme mer, men har ikke fulgt med på nyheter om serien akkurat...

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:46   #81
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Homer Simpson, her.

Er du sikker på det?
Avslutningen kunne jo tyde på at det skulle komme mer, men har ikke fulgt med på nyheter om serien akkurat...

Jepp, jeg er sikker. Bare sjekk diverse TV-sider. TVrage, TV.com, epguides.com og sånt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 01:31   #82
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jepp, jeg er sikker. Bare sjekk diverse TV-sider. TVrage, TV.com, epguides.com og sånt.

Synd, hadde gledet meg til mere moro...

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 06:20   #83
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

The Big C

The series is about a woman diagnosed with cancer. The series delves into the emotional ups and downs of a suburban wife and mother forced to face reality yet also find the light side in a dark situation. A metaphor for the way we all should live, yet rarely do, this is a journey about how to seize the day.

Sippete, men den hadde litt snert. For mye drama og for lite spenning eller humor for min del. Terningkast 3.

Melissa & Joey

"Melissa & Joey," a half-hour multi-cam comedy with Melissa Joan Hart and Joey Lawrence executive producing and starring, finds Hart portraying Mel, the grown-up former wild child of a political family who is now a local politician herself. When her sister ends up in prison and brother-in-law flees after a scandal hits, Mel must take responsibility for her teenaged niece Lennox and pre-adolescent nephew Ryder. Spread too thin to manage by herself, help comes in the unlikely form of Joe (Lawrence) who, desperate for a job, moves in and becomes the family's "manny." David Kendall & Bob Young are executive producers and writers; Paula Hart also serves as executive producer.

Søt, og hvis serien får kjøre lenge nok, så er jeg bombesikker på at Melissa & Joey blir sammen. Joey var fiiin. Men den var ikke morsom nok til at jeg kommer til å følge med på. Terningkast 3.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 15:21   #84
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg syns Project Runway er moro noen andre som laster ned?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 17:41   #85
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Ah, dere hadde rett angående Supernatural, den blir bare bedre og bedre! Herlig . Og jeg har fortsatt tre og en halv sesong igjen! WOHO!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:56   #86
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Dag, den nye serien på tv2 av bl.a Kristoffer Schau. Atle Antonsen spiller og hovedrollen, og "smala Sussie" spiller en annen rolle
Første episode var genial

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:49   #87
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Ikke tv serie nå da, men sambo og jeg har begynt på denne serien i avvent på True Blood sesong 3. Crocodille Shoes!! I tillegg ser vi på Supernatural og noe western jeg ikke har fått helt kontakt med ennå. JEG ser i tillegg CSI og YAG.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:54   #88
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg synes både Heroes og Supernatural var bra de par første sesongene, så ramlet det helt sammen og ble bare teit. Supernatural var spennende i begynnelsen, da det handlet om forskjellige ting, spøkelser osv. De siste sesongene har jo omtrent kun handlet om teite demoner, det samme gang på gang. Boooring!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:54   #89
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Being Human er jo fantastisk, jeg så begge sesongene og gleder meg som et uvær til sesong 3. :hyper:

Og Fringe er i morgen ja, sesongstart (3). Jeg, min mann og muligens min bror har booket kvelden foran hjemmekinoen.

Er den bra?? Vi har den liggende hjemme, men har ikke giddet begynne med den ennå for den ser kjedelig ut???

Vi har hjemmekino her også.. Sambo er samler... Samler på alt og især filmer og tvserier, men helst tegneserier... Jeg tror vi kanskje har sett 1/4 av det vi har av filmer...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:56   #90
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Being human ja? En av mine favorittserier. Dette klippet må du se, det er bare hysterisk. Måten personene er på, humoren, kommentarene ... Ikke alle liker denne serien, men tar man humoren og legger merke til alle de spesielle småtingene som gjør den helt hysterisk morsom (i tillegg til spennende, trist og alt på en gang) så blir man like forelsket i serien som det jeg er:

http://www.youtube.com/watch?v=5cVDjblVEdg

Hahahhahaah, dette og:

http://www.youtube.com/watch?v=hoZwL...eature=channel

De varer bare et minutt hver.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 21:01   #91
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Being human ja? En av mine favorittserier. Dette klippet må du se, det er bare hysterisk. Måten personene er på, humoren, kommentarene ... Ikke alle liker denne serien, men tar man humoren og legger merke til alle de spesielle småtingene som gjør den helt hysterisk morsom (i tillegg til spennende, trist og alt på en gang) så blir man like forelsket i serien som det jeg er:

http://www.youtube.com/watch?v=5cVDjblVEdg

Åhh,, er det en sånn prate morsom serie?? Jeg må ha ACTION!!!!

Eller, jeg likte Al Bundy!! Eller ALF!!!! Min store helt!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 21:10   #92
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Det er action også, massevis. Vampyrer, blod og slåssing og varulver og sex og alt mulig. Kjempespennende! Men humoren er det beste med hele serien.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:11   #93
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Her kommer noen som jeg mener kan skippes:

Louie

Louie is a comedy filtered through the observational humor of Louis C.K. Each episode puts a spotlight on Louis' hectic life as a successful stand-up comedian and newly single father raising his two daughters. The single-camera comedy is a mix of Louis C.K.'s stand-up comedy and scripted short films.

Neh. En dårlig og mørk etterligning av Seinfeld. Det var ikke noe særlig morsomt. Terningkast 2.

Players

"Players", which follows two brothers with opposite personalities trying to run a sports bar. "Players" stars Walsh as Bruce, a free-spirited, fun-loving, guy's guy who is living out his fantasy of owning a bar that allows him to freely bet on sports along with dating the cocktail waitresses. His older, more subdued and uptight brother, Ken (Ian Roberts), serves as his antagonist, and tries to keep the focus on the bar turning a profit. The series also features Vicky (Danielle Schneider), the promiscuous waitress who has an affinity for B-list athletes, Hickey, the senior member of the staff who instead of actually working, spends most of his time bidding on sports memorabilia on eBay, and Calvin (James Pumphery) the young bartender who idolizes the fun-loving Bruce.

En dårlig versjon av Cheers. Jeg synes ikke den var noe særlig morsom, men så kan det jo hende at det var masse morsomme sportsmetaforer jeg ikke skjønte. Terningkast 2.

The Good Guys

The Good Guys is an action comedy about two detectives stuck in small crimes, though their "routine investigations" (Code 58s) often lead them into bigger cases and even bigger trouble. Jack Bailey (Colin Hanks), a cop who follows the rules but has an annoying habit of making enemies higher up, is paired with Dan Stark (Bradley Whitford), an unpredictable old-school cop whose heroic rescue of the Governor's son 30 years ago keeps him employed. Even so, Dan's drinking and antics leave him stuck with Jack in the Property Crimes Division. Jack's only ally is his ex, Assistant District Attorney Liz Traynor (Jenny Wade), who must balance chastising the troublesome duo with standing up for their unconventional police prowess to their boss Lieutenant Ana Ruiz (Dianna Maria Riva). Creator and Executive Producer Matt Nix (Burn Notice) originally conceived the series 10 years ago as a feature film script Jack & Dan to reinvent the buddy-cop comedy-action drama.

Slo ikke an i heimen her. Han unge var irriterende og han gamle var veldig irriterende. Klarer ikke å se på dette her altså. Terningkast 2.

Huge

Huge is a new drama about one life changing experience at a weight-loss camp for teens. Funny, heartbreaking and provocative, Huge follows the lives of both the campers and the staff, as they look beneath the surface to discover their true selves and the truth about each other. It's funny, heartbreaking, and provocative -- just like life.

Fatcamp liksom... Og den vanlige "spis mindre, tren mer" og for all del ikke spis fett! Serien var kjedelig, og jeg irriterte meg altfor mye over feil ernæring og sånt. Terningkast 2.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:48   #94
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

The Walking Dead

The world we knew is gone. An epidemic of apocalyptic proportions has swept the globe causing the dead to rise and feed on the living. In a matter of months society has crumbled. In a world ruled by the dead, we are forced to finally start living. The series follows a police officer, Rick Grimes, who wakes up from a coma to find the world ravaged with zombies. Looking for his family, he and a group of survivors attempt to battle against the zombies in order to stay alive.

Zombie-serie! Nice! Denne her lover bra! Kun en (dobbel-)episode sendt så langt, men jeg digger serien så langt. Terningkast 6.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:23   #95
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

The walking dead har jeg ventet lenge på! Men jeg skal spare opp mange episoder før jeg ser den. Gleheheeder meg!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:20   #96
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Oi det der må jeg se!! Har akkurat begynt på fringe. Så 7 episoder på søndag!!! Guri

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:14   #97
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Oi, fett! Walking Dead har jeg også lest om! Zombier, woho!
Har mye å se fram til (bortsett fra at jeg ikke har internett atm, så jeg må snike meg på Deichmanske og laste litt ned ), så har jeg fått øynene opp for House MD. Jeg elsker bitre sarkastiske menn . Og best av alt, det er sju sesonger, og jeg har bare sett ferdig sesong 1

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:21   #98
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Fringe er helt aldeles fantastisk, jeg og mannen er helt hekta og ser frem til hver fredag da vi kan benke oss foran skjermen. Men nå har det jo hatt pause en stund pga helvetes sport i USA.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:41   #99
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Nye TV-serier 2010

Fringe begynte jeg på i går, og i dag har jeg lastet ned Walking dead etter tips. Jeg har rett og slett ikke tid til å jobbe ser jeg

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 22:44   #100
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Laster ned Walking Dead nå House syns jeg også er bra, er midt i sesong 6 cirka. Ser flere forskjellige serier i uka, så har alltid for mye å se gitt...

Alt jeg ser: 90210, America's next top model, big bang theory, community, criminal minds, chuck, cougar town, dexter, friday night lights, the good guys, grey's anatomy, glee, gossip girl, how i met your mother, lost girl, life unexpected, modern family, private practice, raising hope, rush, running wilde, smallville, supernatural, vampire diaries, weeds, one tree hill, the office. blir litt ja :P

ellers ser jeg frem til nye sesonger av doctor who, pretty little liars, true blood, royal pains, nurse jackie, united states of tara, hung, huge, haven ,hells kitchen, secret diary of a call girl, southland, skins, rookie blue, hawthorne, covert affairs, being human.

HERREGUD jeg trenger et liv!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TV-serier! Hyper Spørsmål og svar 36 15-11-07 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no