Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-08, 00:55   #1
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

For 5 dager siden begynte jeg på ketolysekuren, og jeg er superglad for resultatene, så fort det går!

Jeg er 169 høy:

5 dager siden= 77 kg og 76 cm rundt livet.

I dag: 73 kg og 68 cm rundt livet!

Dette går unna

Skal tilsammen ned 12 kg så nå har jeg 8 kg igjen

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 00:57   #2
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

gratulerer!!!!

dette var jo helt supert jo!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 00:58   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

det er jo faktisk HELT UTROLIG!
så mye på 5 dager, tror jeg aldri jeg har hørt om. særlig ikke med en som ikke er så stor fra før heller.

er bare å fortsette i samme tralt da, så er det unna på NO TIME

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:00   #4
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Helt utrolig!!
Gratulerer så mye

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:04   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Så kjekt at du opplever gode resultater!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:04   #6
EvaD
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 60
Innlegg: 1
EvaD er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Gratulerer!
Jeg gikk ned 4,5 kg. på 2 uker, men har nå gått opp og ned og opp igjen 1,5 kg. de siste 2 ukene. Håper det går videre snart. Tror jeg har spist for lite fett. Det skal det bli endringer på!

__________________
EvaD

Fra 77 i dag 74 til 64
EvaD er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:09   #7
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Tusen takk! Og jeg som hører hvor strenge de andre er med seg selv, og så har jeg vært så heldig!


Har liksom bare passet på å ikke innta karber, men ikke veid noe som helst jeg

Har nedsatt matlyst da, det merker jeg, så kan jo hende jeg ikke spiser så store måltider som jeg tror

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:12   #8
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Jeg har ikke spist så mye fett jeg, bare passet på å ikke spise karber utenom salaten, som jeg jo spiser ubegrenset av. Jeg dynker salaten litt i Vita hjertego' sin olje, med raps, oliven og solsikke og det er egentlig det. Jeg orker ikke bacon så det har jeg enda ikke spist. Men lager salatbolle med 2 kyllinger, ferdig oppskåret familiesalat (de lille av gulrøtter som er i den kan jo ikke telles engang, jeg er iallefall i ketose), agurk, tomater og revet ost. Denne har jeg 2-3 dager. Jeg tar alltid to gode ss med seterrømme oppå

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:17   #9
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Jo, også har jeg spist morgenomelett fra boka med skinke, og har laget kyllingfilet med smørdynket brokkoli med seterrømme og salat!

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:23   #10
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Så bra!!! Grattis

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:27   #11
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Tusen takk, dere! Vi er superflinke alle sammen, uansett hvor mye vi går ned!! Tenk så mange fristelser det er der ute, og vi går nesten på det strengeste som finnes!! Vi er sterke!


Men guri, hvor viktig det er å måle seg! Jeg hadde aldri trodd at 4 kg tilsvarte hele 8 cm rundt livet mitt

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:31   #12
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Gratulerer så mye

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:37   #13
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Tusen takk, dere! Vi er superflinke alle sammen, uansett hvor mye vi går ned!! Tenk så mange fristelser det er der ute, og vi går nesten på det strengeste som finnes!! Vi er sterke!


Men guri, hvor viktig det er å måle seg! Jeg hadde aldri trodd at 4 kg tilsvarte hele 8 cm rundt livet mitt

Hei Nova. Har du journal? Hadde vært inspirerende og motiverende å ha sett hva du spiste osv. Særlig for oss som ikke går ned. (Hint hint)

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 02:24   #14
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Nei, men jeg kan prøve fra arkivet i hodet
Men jeg jobber natten og sover hele dagen, så er ikke alltid det blir mer enn 2 måltider pr dag...

Dag 1:

Spiste to kyllingfileter dynket i karri med rapidsalat, tomat, agurk, revet ost. Ved siden av hadde jeg brokkoli med smeltet smør over, og 2ss med seterrømme ved siden av. Jeg veier ingenting, spiser til jeg er mett!

Senere spiste jeg bare salaten jeg lagde med seterrømme over, ca 1 stor spiseskje, med vita hjertego' olje med solsikke, oliven og raps. Så mye salat jeg bare orker!

1,5 liter vann med kullsyre og et x antall kopper nypete med 4 suketter.

Vitaminbjørner.

Dag 2:

Jeg lagde morgenomeletten fra boka med salaten fra dagen før ved siden av. Spiste jeg jeg holdt på å stupe, hehe.

Senere spiste jeg 2 hardkokte egg som jeg dynket med baconost på tube som en litt mettende snack.

Som nattmat spiste jeg 4 skiver ost og litt skinke.

Vitaminbjørner.

Dag 3:

Lagde meg stor salat i bolle med lokk som bestod av 2 hele grillede kyllinger, tok skinnet i biter i salaten, halv agurk, 2 tomater, masse revet ost-sikkert 100g, familiesalatblanding (er litt gulrøtter og rødkål i den, men herregud, du må lete etter de). Dynket den litt med vitago' olja, og tok porsjonsvis på seterrømme. Spiste en stor dyp bolle med dette. Masse vann med kullsyre, atter en gang nypete med 4 suketter.

Lagde meg krem av 1 dl fløte, tok candarel på slump (var visst ikke natreen likevel) og ca 1 ts bakekakao. Holdt jo på å dø etter søtsmak!

4 skiver jubelsalami med litt majones.

Kjøpte meg Mentos uten sukker, spiste hele pakka + noen sukkerfrie Mellers med jordbær og fløte, namnam, og en halvliter Cola Zero.

Vitaminbjørner.

Dag 4:

Kyllingsalaten fra i går til frokost, så mye jeg orket.

1 Atkins bar med sjokolaaaaaade NAM

2 hardkokte egg med skinkeost på (sitter med tuben i hånda)

1 Atkinsbar til, sjokolaaaaaade med noe crisp i. NAM

Nattmat: Noen osteskiver og skinke med LITT kaviar på, for smak!

Halvliter Cola light, sikkert 5 kopper nypete med 4 suketter og masse boblevann.

Vitaminbjørner.

Dag 5:

I dag har jeg spist den samme kyllingsalaten (lager jo stor).

Noen skiver stek hos ho mor, med ørlite brun saus på, siden det er mel i den, og litt blomkål.

Noen drops med sukkerfrie Mellers.

Vitaminbjørner.

Blir nok litt pålegg.

Nypete og boblevann!

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 02:27   #15
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Glemte at til frokost på dag 3 spiste jeg omelett fra dagen før.

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 23:32   #16
lenmyr
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Røyken
Alder: 50
Innlegg: 21
lenmyr er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Jeg tror jeg spiser for lite fett jeg altså. Idag har jeg spist:
Frokost: 2 egg med 60 gr røkt laks.

Lunsj: kyllingwok med brokkoli, sopp, paprika med litt olivenolje over, og litt lettmajones (ca 2 ss)

Middag: 1 avocado med litt reker og majones, mens jeg lagde en kyllingwok som jeg småspiste av.

Har også tatt en atkinsbar....namnam

Er dette greit, eller for lite fett. Ser dere bruker endel fløte og seterrømme??

__________________


lenmyr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:03   #17
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

heeei

vil bare skryte litt av denne ketolyse kuren jeg også!! har gått ned 3 kg på 3 dager, og nesten 4 cm på magen.. at det går an!! sikker mye vann, men... aldri i verden om jeg har gått ned så fort.. så har jeg det sååå bra også. ikke noe ubehag! *bank i bordet*
nå skal jeg feire med litt ostekake! hah

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 18:50   #18
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Vil bare oppdatere å si at jeg tilsammen nå har gått ned 11 kilo og jeg har holdt meg nede uten problemer Spiser som før igjen, men nå trener jeg 1,5 time tre ganger i uka! Venninna begynte på ketolyse i går og er i ketose i dag

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:12   #19
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Så flott! Gratulerer Er det ikke godt å være i mål? Jeg startet selv med ketolyse i april, og har også gått ned 11 kg. Synes at det er bare så utrolig mye bedre å være litt lettere i både kropp og sinn
Hvordan gikk du over til et mer "normalt" kosthold? Gradvis? Var det vanskelig, reagerte kroppen på det nye kostholdet? Bare lurer litt jeg, for jeg er kanskje snart på samme sted som deg

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:16   #20
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Hei
For en pangstart, grattis. Fint at du også måler deg, det kan komme godt med hvis vekten skulle stå stille en liten stund.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 02:56   #21
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Da har jeg gått ned en kg til, så da er jeg i boks, gitt 12 kg! Kroppen min er nok som skapt for lavkarbo.

Nei, da jeg gikk over til vanlig mat igjen så tenkte jeg kalorier igjen, bare uten å telle. Jeg spiste mye men sunn mat, slik at jeg ble mett uten mange kalorier, og spiste snop som en idiot (dvs kanskje 8-9 forskjellige snop og retter) kun på lørdag, fra morgen til kveld. Men etterhvert så merket jeg at jeg ikke gadd å leve sånn lenger, jeg lever bare en gang, så jeg spiste godteri når jeg følte for det istedet, men lærte meg (som gammel bulimiker) for første gang å begrense meg. Jeg kjøpe EN Center istedet for tre, og jeg spiste bare en 50g melkesjokolade, istedet for 200g. Og trente som en helt 3 dager i uka, så jeg ble så støl at i begynnelsen måtte jeg ha hjelp til skolissene dagen etter trening
Nå har vekten stabilisert seg, nå spiser jeg hva jeg vil når jeg vil, bare passer på å være mye i bevegelse. Jeg har ikke bil, og jeg har hund, så det går av seg selv, er ingen sofasliter heller, har aldri vært det. Men forbrenningen min har jo blitt ny etter jeg begynte å trene, nå forbrenner jeg jo kalorier når jeg sover også, fordi jeg trener regelmessig. Trener kun styrke!! Muskler forbrenner fett, og vi jenter får ikke tytende muskler uten å jukse, så det er jeg ikke redd for.
Sukkeravhengig er jeg, men jeg har lært meg å begrense meg, så den psykiske biten har jeg jobbet mye med. Jeg måtte bare være sterk.
Jo, og jeg bruker fortsatt bare grove produkter da, kjøper villris og fullkornspasta, og vil ikke tilbake til det vanlige, det spiser jeg kun når jeg har gjester, fordi de vil ha vanlig.

Kjøpte meg Stormberg Softschell jakke her om dagen i størrelse SMALL!!! Juhu!! Nå bruker jeg ca 38 i bukser, før var jeg 42

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:47   #22
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Gratulerer Nova, dette er kjempeflott!!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 20:19   #23
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Mens jeg leste dette Nova, så tenkte jeg plutselig "nå skal jeg jammen gå å trene litt"..
Så takk for motivasjonen!

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 20:20   #24
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Og gratulerer med flott resultat, så klart!!

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 23:32   #25
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Nå er jeg nede i -13 kg Deilig )

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no