Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 18:18   #1
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Hei. Har gått på lavkarbo siden mai, og gikk ned ca 20 kg i 2010, men har slitt litt med å være konsekvent i perioder. MEN i desember ble det for mye for meg, alt bare ramlet sammen....pepperkakebaking med barna, julebesøk, juletrefester (og jeg måtte bake), osv....skulle være flink i romjula, men det glemte jeg visst. Julekake med brunost, rundstykker og marsipangriser kom desverre i min mage...ble skuffet over at jeg ikke klarte å stoppe, men seriøøøøøøøøøst, jeg gikk opp 6 kg...I dag var det tilbake på lavkaro, og godt er det...Håper nå å holde strengt lavkarbo frem til neste jul.

Har flere det sånn, eller er det bare jeg som er helt fjern? Merker at jeg ikke tåler sukker altså...ble jo helt avhengi med en gang igjen!
Så nå er det detox.

Føler at jeg må lære meg at lavkarbo er det vi spiser uansett anledning, men er så vanskelig. Viktigste er jo at jeg ikke fortsetter nå og går opp alt sammen. Skal jo leve med dette.
Hvis noen har klart lavkarbo hele julen vil jeg gjerne høre tips om det. skal sier at jeg hadde over 2 uker juleferie sammen med familie på hytta også, så var ikke hjemme liksom.

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 18:34   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff..opp 6 kg

Jeg har også klart å legge på meg 3 kilo i julen.Tok fri fra ketolyse noen dager før jul og frem til i dag da jeg starter på ny giv
3KILO ER kommet på men de skal av igjen,spist er spist...Bare komme inni det igjen så går det så fint '

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:05   #3
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff..opp 6 kg

Takk for svar. Sant som du sier: Spist er spist...skal bare fortsette jeg også, på lavkarbo altså...

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:30   #4
Frodtiz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordland
Alder: 43
Innlegg: 18
Frodtiz er på en erverdig vei

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff..opp 6 kg

Lagt på meg 2,5 kg men unner meg å ha hatt "pause" i jula... er startet på ny frisk igjen nå så Du skal se kiloene raser av dg igjen,det går sikkert fort om du er flink!

__________________
Skal ned over 20 kg. Tok av 19 kg i 2010...opp 2 i jula og nå følger fortsettelsen Skal ned 10 kg til om jeg klarer
Frodtiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo trur eg... ;p Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 15:34   #5
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 53
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff..opp 6 kg

La på meg 4 kg i jula - sklei ut fra lillejulaften til 2 januar. Men etter tre dage med strengt regime er 3 av de vekke. Karbene binder mye vann, så du skal se at mye forvinner når du hoppervpå vogna igjen

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 16:31   #6
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Samme her også gitt. Falt ut av ketose rett før jul, men jeg sliter litt fortsatt jeg da. Ikke klart å slå om til lavkarbo, men skal prøve å ta meg i nakken nå.

Har vært litt heldig med at jeg ikke har gått opp noe særlig. Kanskje 1 kilo, men uansett. Merker formen er dalene og energien er helt borte, så kroppen min trives absolutt best med lavkarbo. Så nå er det nytt giv og bli kvitt de siste 15 før sommern

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 16:36   #7
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Har nok sklidd ut en del i hele desember jeg å, har ikke turt å veie meg enda, kanskje jeg må ta en tur på vekta i morra ...merket godt at magen er full og oppblåst og uvel.....føler meg bedre allerede etter bare 3 dager

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 16:49   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Jeg klarte meg fint gjennom jula og var i ketose hele tiden. Det handler om innstilling, innstilling og atter innstilling og litt viljestyrke. Du må bare fortelle deg selv at dette er en livsstil og ikke en kur. Klarte meg faktisk gjennom to julebord og diverse juleluncher også.

Jeg bestemte meg bare for at jeg ikke ville ødelegge det jeg holder på med for jeg vet at jeg blir dårlig, det tar lang tid å komme tilbake i ketose og jeg blir så slapp. Jeg spiste nok litt mer kh enn vanlig for jeg unna meg litt klementin, nøtter og litt kålrot, men kontrollerte allikevel inntaket og var vel oppe i max 50-70g kh daglig

Dessverre er det blitt sånn her i landet at jula handler om fråtsing i mat og gaver. Virker nesten som om folk feirer jula bare for å spise og får gaver. Man må ikke fråtse og spise alt som blir bydd frem for det om det er jul.

Følg de vanlige prinsippene om å spise når man er sulten til man er mett så blir det ikke så vanskelig og må man absolutt ha godis og kaker, så finnes det faktisk en del gode lavkarbo alternativer.

Jeg vet at det ikke alltid er like enkelt å få det til, har vært igjennom alle aspekter av det å ha lyst på det man ikke kan ha, det å finne erstatninger for det man ikke kan ha osv. Nå har jeg heldigvis kommet til et punkt der jeg fint klarer å styre unna fristelser (det er ikke fristelser lengre), dessuten smaker ikke sukkerholdige ting så veldig godt lengre. Fikk smake stratos (som var min favoritt før) her for noe siden, det blei spytta ut synes det var fælt. Prøvde også en liten bit med hjemmelaga bolle, som alle skrøyta over og det smaka bare gjær.

Mitt råd er å fokusere på din egen innstilling, fokuser på alt det gode du kan spise og hvor bra lavkarbo er for kroppen din. Unngå og tenke på det du ikke kan ha og ikke prøv for hardt å finne erstatninger for alt mulig "ulovlig". Rett og slett fokuser på alt det positive ved lavkarbo så kan alt bli enklere. Har tatt meg lang tid å komme der, men nå har jeg heldigvis ikke problemer med det lengre.

Uansett, lykke til og som noen andre sa - spist er spist, nå må du fokusere på å komme tilbake til gode vaner og det klarer du fint

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:06   #9
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Jeg har sklidd helt ut. Men utrolig nok har jeg ikke gått opp enda kanskje fordi jeg spiser så lite. Har planer om å begynne igjen, vet bare ikke helt når. Føler meg liksom ikke helt "klar" enda og jeg vet med meg selv at jeg må føle meg klar for å få det til å funke

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:10   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Jeg tok av litt, men heldigvis blir jeg ikke helt tullerusk om jeg får litt sukker eller karber i kroppen. Men spiste alt for mye altså, skal ikke skryte på meg noe annet! Heldigvis klarte jeg å roe ned litt de siste par dagene i nyttårshelga og nå har jeg vært tilbake på vanlig kost igjen siden mandag.

Gikk opp 2-2,5 kg i jul og de to ukene før, men har nå gått ned 1,5 av dem igjen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:27   #11
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Jeg gikk opp 6 kg, og 2 er av allerede. Nå er det tilbake til det herlige liv, kjenner kroppen har det bedre allerede. Leddene, allergien, utslettene, magevondten, selvtillitten - ALT! Var det verdt det? Absolutt ikke.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:36   #12
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

gikk opp ca 2 kg, en halv er borte allerede.
var sånn passe flink til å begynne med i ferien, sånn bortsett fra de dagene jeg satt fast på flyplasser.. da måtte man spise det som var tilgjengelig. og sånn ved juletider bare bestemte jeg meg for å spise hva jeg ville, uten å ta helt av når det gjaldt sukker.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:01   #13
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Henger meg på her jeg også, la på meg 2 kg i jula Og det er jeg slettes ikke fornøyd med. Gikk på ketolyse høsten 2009. Jeg er en sånn person som må ha mål med alt om jeg skal greie å få til noe, desverre. Så, jeg kan ikke bare, ikke ennå iallefall, si at dette er en livsstilsendring og leve slik resten av livet. Det vet jeg at jeg ikke greier, for jeg syns at dette er grusomt kjedelig mat, veldig lite kos. Mest å spise for å spise, eller rettere sagt spise for å gå ned i vekt....
Alt i alt fra jeg sluttet til jul 2009 og til i dag har jeg lagt på meg 4 kg, så nå er jeg inne for fullt igjen, håper jeg iallefall....

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:13   #14
Sincity
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 53
Sincity er på en erverdig vei

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Det rare som har skjedd med meg, er at jeg har spist masse drittmat. Pizza, brød, rundstykker, sjokolade, godteri. Og jeg ble oppblåst som bare det. Huden min ble full av kviser og store porer.. magen sto ut, jeg ble full av luft.

Vekta viste opp 3 kilo. Nå har jeg liggi på 71 kg en stund og tvunget den nedover ..gram for gram, men det har virket som om jeg har vært på et slags platå.. Men nå.. bare tre dager har det forsvunnet og vekta går forbi platået. Kanskje det har noe med det oppkarbing greiene å gjøre?

Sincity er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:34   #15
tora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 21
tora er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Har IKKE sklidd ut i jula, men allikevel viser vekta 3 kg mer!!!!

tora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 07:44   #16
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Så, jeg kan ikke bare, ikke ennå iallefall, si at dette er en livsstilsendring og leve slik resten av livet. Det vet jeg at jeg ikke greier, for jeg syns at dette er grusomt kjedelig mat, veldig lite kos. Mest å spise for å spise, eller rettere sagt spise for å gå ned i vekt....


Er ikke lett å få til noe når man i utgangspunktet sier til seg selv at dette klarer man ikke.

Men jeg lurer egentlig på hva det er du spiser siden du synes det er så grusomt kjedelig mat? Jeg har aldri spist så bra og variert noensinne, som på lavkarbo. Er vel egetnlig bare fantasien som setter grenser for hva jeg finner på av "nye" retter. Men kanskje er det holdningen din til dette som ødelegger for deg i utganspunktet? Bare lurer altså...

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 11:18   #17
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Enig med deg. Det første som slo meg var at med en så negativ/passiv holdning, så kan man neppe oppnå særlig stort. Det fins jo et fantastisk sortement av oppskrifter i oppskriftsforumet.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:39   #18
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Takker for mange fine svar og betroelser. Gått ned en kilo denne uka, så er på vei. Skjønner at sukker ikke er bra for meg. Har nesten abstinenser denne uka. Men vet det blir lettere snart. Takk også for mange motiverende ord, som jeg tar med meg i tøffe stunder. Nå er det strikt lavkarbo som gjelder. Gleder meg til egg og bacon i morgen.

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:33   #19
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Takker for mange fine svar og betroelser. Gått ned en kilo denne uka, så er på vei. Skjønner at sukker ikke er bra for meg. Har nesten abstinenser denne uka. Men vet det blir lettere snart. Takk også for mange motiverende ord, som jeg tar med meg i tøffe stunder. Nå er det strikt lavkarbo som gjelder. Gleder meg til egg og bacon i morgen.

Det er viktig å fokusere på det positive ved dette kostholdet og for meg er det at man kan spise masse deilig mat med verdens beste samvittighet og ikke minst helsegevinstene. Kroppen fungerer og jeg er ikke konstant oppblåst i magen.

Vi har vel alle gått på en smell eller to, men så lærer vi jo noe av det også. Det er også viktig å jobbe mot holdningen at dette ikke er en kur, men en varig endring og at det ikke bare handler om vektnedgang, men også helsegevinsten. Er også viktig å ikke lete etter alle mulige erstatninger for f.eks sjokolade og kaker, men heller godta at det spiser vi ikke lengre og fokuserer på alle de andre gode tingene, som egg og bacon, nammenam

Det er ikke alltid like enkelt, tro du meg, har vært igjennom alle stadier av det å lete etter erstatninger, sprekker osv osv. Men jeg kom til et punkt der jeg bestemte meg for at jeg aldri mer skulle sprekke og selv på ferie/jul osv er det generell lavkarbo som gjelder. Jeg har klart å holde meg så lenge og leve på helt ren mat (uprosessert mat) at nå er det mange ting (som brød og sjokolade) som ikke smaker godt lengre - heldigvis. Prøvde meg på fjorlands bernaise her om dagen og den var så salt at jeg heiv den, før satt jeg og heiv salt på sausen

Ønsker deg lykke til også er det bare å bruke forumet for støtte og hjelp når du føler for å gjøre noe ulovlig eller det butter i mot

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:50   #20
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Klarte meg gjennom jula ved å bruke mange av de fantastiske oppskriftene på godis her inne!
Ellers har jeg hatt mye mat ferdig opplaget og hatt med meg bort i selskaper, som f.eks. cabaret og kalkunkjøtt.

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:00   #21
Bradypus Variegatus
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 38
Bradypus Variegatus er på en erverdig vei

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Jeg ga beng i jula, så det gikk litt skeis ja
Badevekta viste:
23/12 - 93,8
03/01 - 98,4
07/01 - 94,3
Drøye fire og en halv opp altså
og drøye fire ned igjen denne uka, heldigvis, var vel ikke så mye fett jeg hadde lagt på meg (selv om det såg og føltes sånn ut).

__________________


Bradypus Variegatus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 11:26   #22
Polarkarbo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: langt, langt nord
Innlegg: 2
Polarkarbo er på en erverdig vei

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

gikk ned 2 kilo, spiste 2 praliner over jul, på juleaften bare ribbe uten potet pluss rødkål.

Polarkarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert og. Dr.Lutz Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 13:14   #23
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

La på meg 2,2 kg selv om jeg stort sett holdt meg til lav-karbo
Ble nok noe mere mat enn jeg vanligvis inntar så det er nok grunnen
selv om det var "lovlig" mat.
Ble også noe ekstra rødvin
Får legge det bak seg og stå på videre
SKAL nå målet mitt i 2011

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:18   #24
LivingDeadDOll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 23
LivingDeadDOll er på en erverdig vei

Sv: Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg

Sklei såååå veldig ut i desember Må jo kose seg i jula fikk jeg beskjed om, og da ble det godteri daglig.. Så gikk opp de 4kg jeg hadde gått ned på lav-karbo.. Men nå er det på den igjen.. Men må innrømme det at jeg gikk ned 4kg på 4uker skremte meg litt, da jeg veier under 60kg opprinnelig og prøver lav-karbo for helsegevinser fremfor vekt nedgang. Vil vekt nedgangen stabilisere seg etterhvert?

LivingDeadDOll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34
Mangler motivasjon! Har sklidd ut! Linfrøknekk Spørsmål og svar 1 21-04-10 09:37
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no