Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lavkarbo tetter rørene?

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-12, 13:45   #51
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Men nå sier kommunearbeiderne som vanker nedi kloakken at det ER mer fett der enn før, nå har det vært "juletilstander" i mange måneder. Så mange gjør da åpenbart ikke som deg.

Ja, det er mer fett i kloakken. Det betyr ikke at det er lavkarbere som har skylda for det.

Nå har det vært mange rare oppslag om lavkarbo, og det er da helt greit å påpeke det. "Lavkarborottene kommer", javisst .

Kanskje folk heller soyaoljen i vasken og kjøper meierismør istedet. Hvem vet?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 17:20   #52
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg har et sp-mål helt på siden her...

På signaturen din så er det så stor avstand mellom linjene... Jeg prøver også å gjøre slik, men får da opp at det er kun 5 linjer som er tillatt totalt. Hvorfor er det slik? vet du?

Det er gjort slik for å begrense størrelsen på signaturene. Å ha store signaturer gjør at det blir mye scrolling når man skal lese en tråd og det blir tungt å lese dem. Minst mulig i signaturen gjør innleggene mer lesevennlige, rett og slett

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 00:39   #53
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Det er gjort slik for å begrense størrelsen på signaturene. Å ha store signaturer gjør at det blir mye scrolling når man skal lese en tråd og det blir tungt å lese dem. Minst mulig i signaturen gjør innleggene mer lesevennlige, rett og slett

Skjønner den men syns bare det var rart at noen fikk det til... Og noen har store, kule figurer som rører på seg...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 11:53   #54
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Skjønner den men syns bare det var rart at noen fikk det til... Og noen har store, kule figurer som rører på seg...

Bare kodene får plass på fem linjer, så kan man vel stort sett gjøre akkurat som man vil ...

Men at store figurer som rører på seg er kule, det er det nok delte meninger om ... jeg for min del synes det er fryktelig slitsomt og distraherende

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 12:35   #55
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Men at store figurer som rører på seg er kule, det er det nok delte meninger om ... jeg for min del synes det er fryktelig slitsomt og distraherende

Grusomt. Ille nok med de fargerike signaturene og tickers'ene folk har. Går i ett med reklamen.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 13:14   #56
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Grusomt. Ille nok med de fargerike signaturene og tickers'ene folk har. Går i ett med reklamen.

hehe... Ja, skjønner den. Men jeg syns at tickers´en hjelper meg å bli motivert... Jeg liker å se at jeg går fremover om du skjønner. Og så syns jeg det er lettere å huske folk når de har litt mer enn skrift på innleggene sine...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Hva er det som faktisk tetter igjen blodårene våre? Ziggy Generell ernæringsdebatt 25 13-12-07 22:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no