Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tips til mat på reisefot

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-14, 10:34   #1
lineoz
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Opprinnelig fra Harstad
Innlegg: 1
lineoz er på en erverdig vei

Tips til mat på reisefot

Heisann..

Trenger tips til lavkarbo-mat som trenger minimal med tilberedning. Har kun mikrobølgoven tilgjengelig.

Befinner meg for tiden i verdens minst lavkarbo-vennlige verdensdel: Asia. Der ris og noodels e favoritten. Kjøkkenfasiliteter er det også manko på, så som backpacker på lavbudskjett blir det fort litt dyrt å bestille eksklusiv biff til hvert måltid.

Det eneste jeg kan mixe sammen fra butikken er Tunfisk i olivenolje tilberedt med f. eks kokosnøttmelk, avokado, ost - som fort blir litt kjedelig i lengden. Har ennå over 2 mnd igjen før turen går videre til Australia

lineoz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 13:24   #2
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Tips til mat på reisefot

Det går fint an å lage omelett i micro. Bare visp sammen det du skal ha, inn på full guffe ca to minutter og ferdig.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 22:31   #3
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tips til mat på reisefot

Salat går det sikkert å få tak i og finner du linfrö kan du lage knekkebröd i mikron og kjöpe ost som pålegg. I asia lager de jo mye supper. Det pleier ikke å väre så mye ris i de. Grillspyd er også ganske vanlig. Du finner sikkert masse bare du leter litt. Lykke til)

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 09:26   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.193
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Tips til mat på reisefot

Eggerøre i microen går veldig bra, den blir faktisk enda mer fluffy enn i panna! Anbefales!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar

Emneord
mat, mikrobølgovn, reise


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips Linn1993 Spørsmål og svar 1 20-11-12 23:34
30 kgs mål, tips! ketochic Mer enn 30 kg overvekt 1 18-07-10 18:54
Tips meksiko Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 14-02-09 14:59
TV-tips mofe Generell diskusjon 2 19-12-05 23:12
tips til mat ute? Amygdala Induksjonen 0 28-07-04 19:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no