Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-06-10, 11:36   #26
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Jeg pleier å bruke de som er på apoteket, de er 3mg pr stk, så det blir 12mg pr dag. Mens i tyrkia ble det 300mg pr dag som regel. Jeg veit ikke om det hjelper mer å ta mye, men til nord norge har det hvertfall holdt med de fire små tablettene!

Hva heter disse da??? Funker de mot knott også? Snakker om å selge en hytte med tilnavnet "Satans knotthøl" for så å bygge ny hytte på et sted miiiilelangt unna, men nesten like ille...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 12:22   #27
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hva heter disse da??? Funker de mot knott også? Snakker om å selge en hytte med tilnavnet "Satans knotthøl" for så å bygge ny hytte på et sted miiiilelangt unna, men nesten like ille...

ja, det funker på knott også! Er masse av dem der vi ferierer! De heter B1 (tiamin) ikke noe mer avansert!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 13:54   #28
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

ja, det funker på knott også! Er masse av dem der vi ferierer! De heter B1 (tiamin) ikke noe mer avansert!

Ahahahaha!!!!! Da er sommeren reddet! Skal ile på apoteket så fort jeg får det til! Takkær og bukkær!!!!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 08:15   #29
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Får håpe det funker for deg da! Det er jo ikke noe vitenskapelig bevist, så ikke bli sint på meg om det ikke virker!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 09:00   #30
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Kanskje jeg skal gi det til min datter. Hun blir også spist. Og reagerer ganske mye. Kanskje det også reagerer på tuneflua. En "deilig" plage vi har her.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 09:53   #31
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Tuneflua er digg. Heldigvis forsvinner den fort.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 11:18   #32
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Får håpe det funker for deg da! Det er jo ikke noe vitenskapelig bevist, så ikke bli sint på meg om det ikke virker!

Nå har jeg handlet og tatt min første dose. Blir spennende å se om det funker! Foreløbig er det så kaldt her at myggdjevelen og knotten ikke hæler seg fram, men det gir seg nok når varmen kommer! *optimist*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 11:51   #33
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: For mye av det gode? (Vitaminer og mineraler)

good luck!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ut med vitaminer og mineraler themonk Kosttilskudd 29 15-05-12 14:19
Vitaminer og mineraler tøffeliten Ketolysekuren 0 26-05-10 00:13
Vitaminer og mineraler saxpia Ketolysekuren 9 18-05-09 19:30
Vitaminer og mineraler Moccachita Ketolysekuren 13 02-10-08 11:37
kan man ta for mye vitaminer og mineraler??? nomma Kosttilskudd 1 29-05-05 18:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no