Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Trenger et skikkelig tupp ... Der du veit!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-11, 14:23   #1
Circameg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 5
Circameg er på en erverdig vei

Trenger et skikkelig tupp ... Der du veit!

I mange uker har jeg vært flink, å gått ned hele 12 kg. Nå er jeg virkelig ute å padler og har vært det en stund. Bør vel snart ta på redningsvesten for ikke å drukne. Jeg vet hvor teit jeg er, og sier til meg selv at NÅ må du ta deg sammen. Kommer på jobb å dytter i meg en masse møkkamat.. Blir så sur på meg selv, og jeg vil IKKE opp igjen de 12 kg. Trenger virkelig et skikkelig tupp i ræva!!
Følte for å suttre nå, for det må da gå an å beherske seg litt!!

__________________


Circameg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, Dr Hexeberg. Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 14:38   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Trenger et skikkelig tupp ... der du veit!!

Opprinnelig lagt inn av Circameg, her.

I mange uker har jeg vært flink, å gått ned hele 12 kg. Nå er jeg virkelig ute å padler og har vært det en stund. Bør vel snart ta på redningsvesten for ikke å drukne. Jeg vet hvor teit jeg er, og sier til meg selv at NÅ må du ta deg sammen. Kommer på jobb å dytter i meg en masse møkkamat.. Blir så sur på meg selv, og jeg vil IKKE opp igjen de 12 kg. Trenger virkelig et skikkelig tupp i ræva!!
Følte for å suttre nå, for det må da gå an å beherske seg litt!!

*Tupper, tupper, tupper, tupper*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 15:24   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Trenger et skikkelig tupp ... der du veit!!

Kom igjen, dette klarer du!

Sett deg ned og skriv en liste. Skriv en med all den gode maten du liker (lavkarbo) en med alle ting som føles bedre på lavkarbo, skriv med store bokstaver hvor mye du har gått ned og positive tanker som følger det

Se på listen og spør deg selv om det er noen grunn til å ikke spise lavkarbo?
Lag deg deilig matpakker å ha med på jobb. Gjerne masse mat, så frister ikke det andre så mye

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det verste jeg veit ... mamma_møø Generell diskusjon 18 17-10-11 11:21
Føler at jeg trenger skikkelig konstruktiv tilbakemelding her ... Er så usikker FrkMarge Ketolysekuren 7 29-06-11 00:31
En skikkelig nybegynner, som trenger litt hjelp! Isasa Atkins kosthold 10 29-12-10 09:38
Noen som veit hvor mangen kbh det er i crispi salat? Nitja Ketolysekuren 5 15-01-09 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no