Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Januarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-12, 13:43   #126
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Jeg fikk et magevirus, eller ble matforgiftet på lørdag. Smertene fra lørdag har heldigvis gitt seg, men går fremdeles mye på do, og det som kommer er jo like tynt som vann. Har blodtrykksfall når jeg reiser meg, og har gått ned 5 kg siden lørdag. Noe som er sykt! Og IKKE slik jeg vil gå ned. Jeg antar at når jeg blir frisk så kommer de fleste av de 5 kg tilbake da. Nå har jeg sagt ja til en senvakt i kveld. Noe som kanskje er dumt, men trenger pengene. Har dere tips om noe veldig lettfordøyelig jeg kan spise som kanskje binder magen litt også?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 16:23   #127
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Da jeg var matforgiftet fikk jeg beskjed av legen om å bare spise innmaten i hvitt brød til magen bedret seg. Ikke helt lavkarbo, men det hjalp. Det var forøvrig det eneste jeg fikk i meg også...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 19:42   #128
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Stakkars Anarko... Jeg misunner deg ikke!

Jeg har også hørt at hvitt brød er det beste til magen roer seg. Og gjerne ristet, visst nok.

God bedring og lykke til!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 23:58   #129
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Takk for omtanker og tips Godinger!
Jeg har spist noe frukt. For det er så lettfordøyelig og gir en viss næring. Så på jobb spiste jeg to fiskekaker uten noe tilbehør, og nå spiser jeg litt tomatsuppe. Blodtrykksfallene har roet seg kraftig, jeg er i bedre humør og føler meg bedre og Så tror jeg ser lyset i enden av tunellen nå

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 01:01   #130
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden 30+

Da går første dagen på Ketolyse over til natt.. Har strevet litt med utregning av div matvarer, og spist kun 2 måltider. Ikke sulten.
Brukte 1,5 timer i kveld på å lage ferdig 2 bokser salat jeg skal ha til lunsj i morgen og fredag. Veid, skrevet opp og styra. Håper bare det blir rett Skal kjøpe ketostix i morgen tenker jeg, men hvor mange dager etter start bør de gi utslag..?

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 13:09   #131
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Da går første dagen på Ketolyse over til natt.. Har strevet litt med utregning av div matvarer, og spist kun 2 måltider. Ikke sulten.
Brukte 1,5 timer i kveld på å lage ferdig 2 bokser salat jeg skal ha til lunsj i morgen og fredag. Veid, skrevet opp og styra. Håper bare det blir rett Skal kjøpe ketostix i morgen tenker jeg, men hvor mange dager etter start bør de gi utslag..?

Det varierer veldig. Noen får utslag nesten med en gang, noen bruker rundt om en ukes tid. Lykke til!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 21:59   #132
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Leter etter ny tråd?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 22:04   #133
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Leter etter ny tråd?

Du får starte en ny

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 22:08   #134
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Prøver uten suksess å finne ut hvordan :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 22:33   #135
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Nå er ny tråd åpnet

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Januarskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 178 04-01-12 12:01
Januarskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 130 31-01-10 23:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no