Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

"Bivirkninger"?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-05, 22:04   #1
konepone
Medlem
 
konepone sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo, men snart Flateby
Alder: 49
Innlegg: 172
konepone er en juvelkonepone er en juvelkonepone er en juvel

"Bivirkninger"?

Hei på dere!
Har fått ketolysepakka, og skal hente den på posten i morgen. Gleder meg til å se om dette vil fungere. Det jeg imidlertid lurer på er: Har dere som har gått på den en stund hatt noen bivirkninger som f.eks. kvalme, svimmelhet o.l.? Hadde vært gøy å høre hvor mye dere har gått ned og tiden dere har gått på denne kuren. Ønsker alle en fortsatt fin påske !

__________________
KONEPONE til mannbrann




Vi åler oss sakte nedover.........



konepone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 15:15   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av konepone

Hei på dere!
Har fått ketolysepakka, og skal hente den på posten i morgen. Gleder meg til å se om dette vil fungere. Det jeg imidlertid lurer på er: Har dere som har gått på den en stund hatt noen bivirkninger som f.eks. kvalme, svimmelhet o.l.? Hadde vært gøy å høre hvor mye dere har gått ned og tiden dere har gått på denne kuren. Ønsker alle en fortsatt fin påske !

Ser at ingen av ketoltsedamene har svart deg enda. De kommer nok !
Bivirkninger som kvalme, svimmelhet, hodepine kan du oppleve de første 2-3 dagene. Det er ikke alle som har det sånn... heldigvis. Det er hovedsakling karboabstinenser. Kroppen din krever sukker og stivelse, - som den ikke får ! Etter et par dager vil du altså føle deg mye bedre -og vil føle deg bedre enn du gjorde før du begynte og også få mer energi. Det erspesielt viktig å drikke mye vann !! det hjelper.

Det er veldig variabelt hva folk går ned. Ikke sammenlign deg med andre. På Ketolysekuren er snittet 1,17 kg pr uke. 14kg i løpet av 3 mnd. I gruppen på kurset var 46 kg. Mange gikk ned over 20 kilo og en del tok av 8-10 kg. De første ukene vil du kanskje ta av mer, - da er det en del vann som forsvinner. Senere vil vekttapet stabilisere seg. Rundt 1 kg pr uke +/- er regnet som bra. Her inne har vi folk som mister alt fra 0 til flere kilo i uka !

Ingen kan garantere deg et bestemt vekttap. Det kommer an på DIn kropp og hvordan den reagerer.

Start gjerne en dagbok - der kan du nogså skrive inn hva du spiser om dagen og be om kommentarer om du ønsker det. Ikke vær redd for å be om hjelp !

Les boka godt før du begynner, - og lykke til !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 18:05   #3
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien

Hei

jeg har gått på Ketolysekuren i 2 og en halv uke. Har hatt lte med bivirkniger. Kun litt hode pine. når du får boka kan du lese deg til alt i den. Jeg ble veldig inspirert av boka og tar den frem mange ganger for dag når jeg lurer på på noe.
Det blir artig å høre hvordan det går med deg. Lykke til

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 22:48   #4
konepone
Medlem
 
konepone sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo, men snart Flateby
Alder: 49
Innlegg: 172
konepone er en juvelkonepone er en juvelkonepone er en juvel

Tusen takk for svar,

jenter. Har allerede lest boka,og det virket veldig logisk (rart jeg ikke har tenkt på det sånn før...)
Jeg synes ellers at det skulle vært flere oppskrifter i boka....kanskje dere har noen oppskrifter å låne bort??
Håper dere får en fortsatt fin kveld!!!

__________________
KONEPONE til mannbrann




Vi åler oss sakte nedover.........



konepone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 15:07   #5
uhan
Juniormedlem
 
uhan sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Hordaland
Alder: 65
Innlegg: 29
uhan er ny på veien
Thumbs up

Bivirkninger

Heisann Konepone.... er muligens litt seint ute men jeg har sansynligvvis fått alle bivirkningene på èn gang...
Jeg mistet alle kreftene mine, fikk heftig hjertebank bare jeg gikk over gulvet, magen stoppet og jeg ville bare sove. Men Torkil hadde råd: Etter 5 dager med 200 mg Magnesium var jeg oppe igjen, så det var tydelig det jeg manglet.
Etter 1 mnd sluttet jeg med MAgnesium men forsvant ned i kjelleren igjen etter 3 dager. Etter dette har jeg bare fortsatt med magnesium. Det er tydelig at jeg ikke får nok i meg av slike varer , men ellers er jeg strålende fornøyd med hele kuren.
Klem

__________________





uhan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 15:29   #6
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Er Hjertebank det samme som..at man føler som man skal svime av når man går ove gulvet? Slike prikker og man føler seg "utenfor" kroppen...? Det har nemlig jeg opplevd noen ganger..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 17:07   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av konepone

jenter. Har allerede lest boka,og det virket veldig logisk (rart jeg ikke har tenkt på det sånn før...)
Jeg synes ellers at det skulle vært flere oppskrifter i boka....kanskje dere har noen oppskrifter å låne bort??
Håper dere får en fortsatt fin kveld!!!

Hei
Angående oppskrifter så finner du mange her og på Ketolyse.no sitt forum.
Samtidig er det mange forslag til variasjoner for mange av rettene i boken. Jeg kunne jo ha skrevet det som nye retter, men jeg mener det er tull med: Omelett med skinke, omelett med bacon, omelett med brokoli etc som egne oppskrifter, da har jeg valgt omelett, og de forskjellige typer fyll, blir da variasjoner.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 17:33   #8
uhan
Juniormedlem
 
uhan sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Hordaland
Alder: 65
Innlegg: 29
uhan er ny på veien

Hei Lita84...
Nope... hjertebank er kraftig dunking i bryst og hals bare du beveger deg.... Det du snakker om er vel nermere svimmelhet????

__________________





uhan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 17:35   #9
uhan
Juniormedlem
 
uhan sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Hordaland
Alder: 65
Innlegg: 29
uhan er ny på veien

....og der har jammen sjefen vært inne også...
Hør på ham, folkens!!!!
Klem

__________________





uhan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no