Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kokosmel

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-09, 17:03   #1
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Kokosmel

Jeg har akkurat fått 3 poser kokosmel fra Iherb, bare 3 dager etter bestilling. Ikke dårlig
Men - har lest endel tråder om kh innholdet i kokosmel, og nå lurer jeg på om jeg faktisk har lurt med selv !
På pakken (og hjemmesiden til Iherb) står det at det er 4 (netto) g kh pr serving. En serving er 14 gram, og da må jo 100 g (98 helt nøyaktig) inneholde 28 kh. Huff dette var mer enn jeg hadde regnet med
Ser at noen har bestilt fra Sverige med bare 4 kg/100 gram, heldiggrisene.
Er det noen som kjenner til melet fra Iherb, som kan bekrefte/avkrefte at jeg har regnet riktig ?
Lurer også på hvordan det kan være så stor forskjell på typer mel, spesielt siden det fra Iherb kun inneholder mel, ikke noe annet i tillegg.
HJELP !!!!!!!!!!!!

Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 18:27   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kokosmel

Min er kjøpt på Helios, kommer fra Aman Prana og inneholder 4g karber pr 100g.

Kan kostfibre ha noe å si?
Noen trekker det fra, andre ikke. På norske innholdefortegnelser skal det være trukket fra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 18:34   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kokosmel

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min er kjøpt på Helios, kommer fra Aman Prana og inneholder 4g karber pr 100g.

Kan kostfibre ha noe å si?
Noen trekker det fra, andre ikke. På norske innholdefortegnelser skal det være trukket fra!

Kostfiber er trukket fra. Det er 10 g kh og 6 g kostfiber, så netto karb er 4 Må jammen være forskjell på hvor palmene vokser

Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vafler med kokosmel Cornelia Kake/dessert og snacks 29 18-01-12 16:44
Info om kokosmel Cornelia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 04-11-09 20:04
Kokosmel? trollfjord Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 27-02-09 15:59
Kokosmel cilemora Dr Lindbergs 2 01-11-07 18:14
Kokosmel cilemora Ketolysekuren 7 02-10-07 14:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no