Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Pulver for å tilsette melk, sjoko. Finnes det?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-15, 13:02   #1
tonemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 29
tonemor er på en erverdig vei

Pulver for å tilsette melk, sjoko. Finnes det?

Hei,
finnes det noe pulver, gjerne med sjokoladesmak, som kan tilsettes helmelk og erstatte et måltid, eller vil melkesukkeret i seg selv gjøre at det blir for mye karbo?

__________________


tonemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 19.09.08, restart 08.12.2010 Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 16:24   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Pulver for å tilsette melk, sjoko. Finnes det?

Pulver er tullemat. Lavkarbo er rene, naturlige matvarer. Og ja, det blir for mye melkesukker for de fleste av oss...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 21:41   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pulver for å tilsette melk, sjoko. Finnes det?

Det finnes proteinpulver med sjokoladeklander som kan blandes i vann. Men som index sier, pulver er i utgangspunktet tull.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 23:44   #4
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pulver for å tilsette melk, sjoko. Finnes det?

Det spørs jo litt hvilke måltider du vil erstatte, men jeg lager meg noen ganger kaffe eller te blandet i blender med smør og kokosolje som jeg som drikker til frokost på dager jeg er travel eller matlei. Kan jo tilsette steviadråper med sjokoladesmak i kaffe og få en god mocca, f.eks?

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 15:35   #5
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Pulver for å tilsette melk, sjoko. Finnes det?

Jeg drikker proteinshake som måltidserstatter opptil flere ganger i uka, da jeg sliter med å få i meg nok protein, og jeg ofte er skikkelig matlei og alt bare vokser i munnen min.. En av smakene jeg har er sjokolade. Man kan blande i melk, vann, kokosmelk, mandelmelk, soyamelk, alt ettersom hva man tillater seg. Som de andre sier, er det selvsagt mye bedre å spise ordentlig mat, men for min del fungerer det fint.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilsette frukt i youghurt på egenhånd ... FrkMarge Spørsmål om matvarer og oppskrifter 33 17-01-12 02:26
Vått brød. Tilsette hva? nightly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 27-08-11 17:37
Pålegg, sjoko og syltetøy Kathja Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 17-06-11 17:06
Sjoko/nøtt/marsipanbiter Nannah Kake/dessert og snacks 5 19-12-09 19:44
Atkins sjoko-shake mofe Atkins kosthold 6 07-02-05 21:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no