Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Katta på lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-10, 01:55   #51
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Haha, huff ... Håper jeg slipper det!

Ja, han er absolutt nydelig! Tenk å våkne opp hver dag til en mørk sjarmør som bare hopper opp i senga di og er dritglad for at jeg står opp, og vi skal ha enda en dag sammen! Hvem trenger kjæreste

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 03:26   #52
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Dette har jeg også tenkt på. Katter er rene kjøttetere, så hvorfor gi dem noe som er proppet full av korn og maismel? Det var en god idé å spørre slakteren om rester! Regner med at det kosten er slikk og ingenting.

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Vi har katteluke, og hun kommmer og går som hun vil. Det fungerer veldig bra, og gjør at vi kan være borte noen dager uten å måtte sørge for pass. Men vi har da også en håv stående til å fange mus og rotter (ja - rotter!) som hun stadig bringer i hus i sesongen.

Vi tilbringer også en del tid på en gård i Kongsvinger. Der hadde nabokatta for vane å ta med levende hoggorm hjem, så en rotte i ny og ne, noen mus, og bøtter og spann med spurv og annen småfugl - pytt pytt det må man nesten bare regne med

Wæææ, jeg tenkte ikke på at kattene tar med seg så mye inn hvis de har katteluke. Jeg hadde tenkt å ha katteluke i huset jeg holder på å kjøpe... Må visst kjøpe meg en håv i samme slengen! Men tviler på at våre katter tar med seg hoggorm inn heldigvis.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 08:40   #53
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Har ikke tall på alle gangene jeg har startet dagen med å plassere tærne i et halvspist muselik under kjøkkenbordet

Dette er grunn god nok for meg til å IKKE ha katt...........

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:13   #54
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Nå er det ikke alle katter som drasser byttet inn. Oskar, min barndomskatt lina dem opp i skremmende nøyaktige snorrette linjer på verandaen, til min mors glede ... not .
Nå er ikke jeg særlig redd for mus, men jeg går ikke fri for overraskelsesmomentet jeg heller, så jeg tror jeg hadde skvetti litt om jeg hadde sett ei mus pilende over gulvet, for ikke å snakke om å tråkke i et muselik .

Prøvde med å gi katta vanlig fôr igjen i går, og da var han koko på kvelden igjen. Så her blir det slakteravfall og råfôring framover!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:49   #55
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Katta på lavkarbo

Angående katter og vindu:
En venninne har et stort vindu i stua si på bakkenivå. Katten kan stå på den utvendige kanten og titte inn. Men det er jo ikke alltid han er velkommen inn. Men der har han funnet løsningen: Dersom ingen kommer umiddelbart, tar han kloa ut og skraper på vinduet. Det er en fantastisk forferdelig lyd, som når man skraper på en tavle. Ganske vanskelig å ignorere han da.
Kanskje greit å holde katten unna vinduet?

På fredag gikk vi tom for tørrfor hjemme, og glemte å kjøpe det på lørdag også. Så katten har fått servert diverse lekkerbisker, som makrell, tunfisk, avkjær fra kylling og kjøtt, leverpostei etc. etc. Et riktig paradis, skulle man tro.
Men om blikk kunne drepe, vet jeg ikke helt hvordan min tilstand hadde vært nå. For maken til fornærmet katt skal man lete lenge etter. Tørrfor er tingen.

Hun spiser alt mulig annet ferskt også, men bare bittelitt. Mens tørrforet sklir ned på høykant.

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:57   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Her skal katten få lov til å komme inn akkurat når han vil, altså. Jeg må innrømme at han er noe bortskjemt, forsåvidt, litt veloppdratt jo, men det er nå en gang jeg som har tatt han inn i mitt hjem, stakkaren! Om ikke hadde han forsåvidt blitt avlivet, da de som fikk dem ikke kunne beholde fem kattunger i tillegg til de to kattene og hunden de alt hadde ... Men Zappa er litt kongen i huset her, det må jeg innrømme (men han kom inn i livet mitt omtrent samtidig som jeg og ekssamboer brøt opp, så det er kanskje en innvirkende faktor ).

Jeg er glad katta er så glad i rått kjøtt, det gjør jo det hele mye enklere.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:49   #57
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Katta på lavkarbo

ja har en tatt til seg katt ,, så syns nå også jeg at de skal få lov til og komme inn akurat når de vil ...min katt er aldri ute om natta ,den legger seg når jeg legger meg og står opp etter jeg har gått på jobb ,,,har kasse inne til den så den slipper og gå ut i all slags vær.
og nå vil den ikke ut da er jo så kaldt
og den sover vel det meste av døgnet ,, som katter gjør

og i følge min sønn ,, så har ikke den katta oppdragelse ,,hehe er nok sant.
men den er nå snill og kosete da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 21:10   #58
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Jeg er glad katta er så glad i rått kjøtt, det gjør jo det hele mye enklere.

Har du forsøkt å skjære av benet på koteletten å gi katten? Vet om flere råfôrede katter som synes det er en skikkelig delikatesse å gnage på

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 21:36   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Har du forsøkt å skjære av benet på koteletten å gi katten? Vet om flere råfôrede katter som synes det er en skikkelig delikatesse å gnage på

Nei, det har jeg ikke prøvd. Men jeg skjærer alltid av beinet før jeg steker kotelett, så det hadde vært en idé! Han er dessuten veldig deltagende når jeg tilbereder koteletter, hvilket han forsåvidt er uansett hva slags kjøtt jeg lager til. Men han har ved en anledning faktisk spist seg gjennom en pose og innpakning og var på god vei til å tygge i seg entrcoten til venninna mi som jeg bodde sammen med før .

Takk for tips!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 21:48   #60
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Mine 2 katter får blandingsfòr, rester fra middag, rått avskjær ol.
Hannkatten mangler en tann oppe, og har litt trøbbel med å tygge større biter,
hunnkatten er så kresen så fy, men hun er nok ganske selvforsynt med mus og
diverse når det er å finne. Hun tar det med seg hjem om hun bare vil leke med
byttet, og vi har hatt rotteunger i hus..
men de kommer jo ikke langt her da, med to katter
Hunden får rå kyllingvinger og diverse avskjær, + tørrfòr tilgjengelig.

Og bein til hund fikk jeg gratis hos slakterbutikken her, sikkert 5 kilo i posen!
Også i Stavenger fikk jeg det gratis, men da i mye mindre mengde.
Det ene beinet jeg fikk var digert, og hund fikk det til jul, han klarte knapt å
få tak på det for å løfte det! Moro

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:26   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Ja, da var jeg hos Strøm-Larsen på Torshov i går, og de kunne fortelle meg at det ikke var lov å selge slakteriavfall, mattilsynet forbød dette. Syntes det hørtes merkelig ut, ettersom det virker som det er flere som har kjøpt det .
Så jeg endte opp med å kjøpe grisenyrer og -lever. Vel ... Jeg serverte katta nyrer i går kveld, og han nekta plent å spise dem. Jeg venta til i morgest, for å forsikre meg om det ikke bare var at han ikke var sulten. Men da jeg i morgest dyttet skåla mot nesa hans, så mjaua han sånn at man nesten kunne høre et ''neeeei!''. Hehe. Så jeg kastet nyrene, og skjærte opp en bit av leveren. Han snuste på det, og gikk sin vei. Ikke godt å si enda om han liker det heller, kanskje det er gris han ikke vi ha? De hadde okse også, men av en eller annen grunn ble det gris. Det var sånn greit billig, 40-50 kr kiloen.
Så, ja, jeg vet ikke helt. Han elsker rå kjøttdeig av storfe, kyllingfilet, lettkokt sei, det går ned på høykant, men dette akseptere han ikke. Og jeg som trodde katter digga innmat!
Dette må jo være økonomisk gjennomførbart også.
Noen tanker?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:39   #62
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Katta på lavkarbo

Jeg prøvde med egg i maten til pusen, husker vi pleide å gi det til hunden vår en gang i blant. Men det ville hun IKKE ha.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:41   #63
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg prøvde med egg i maten til pusen, husker vi pleide å gi det til hunden vår en gang i blant. Men det ville hun IKKE ha.

Ikke om du blanda det inn i våtfôr heller? Det funka fint her . Lenge siden jeg har gjort det nå, men så får han ikke så mye våtfôr heller, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:44   #64
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Katta på lavkarbo

Nei, det spiser hun ikke lenger. Hun har hele tiden være kresen på det, vi har måttet bytte merke hele tiden, siden hun blir fort lei. Men nå vil hun kun ha seifilet og tørrforet sitt - ikke noe annet. Blandet i litt våtfor og i litt fisk, men hun rynket på nesa allerede da jeg sto og blandet det inn. Og hun gikk da jeg satte det på gulvet.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 19:56   #65
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette må jo være økonomisk gjennomførbart også.
Noen tanker?

Dette krever jo fryseplass men, noe av det dyra her har vært glade i er frosne kyllingvinger fra Euroshopper. Koster 45 kr for en stor pose, billig

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 20:10   #66
kveita
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
Innlegg: 99
kveita er på en erverdig vei

Sv: Katta på lavkarbo

Interessant...
Jeg har nå 2 voksne katter som både er ute og inne katter. Jeg kjøper bare for på felleskjøpet eller i dyrebutikk. Dyrere men varer lengre. Prøvde butikkfor, men de fikk diare og masa hele tia, tydeligvis ble de ikke skikkelig mett.
De er og veldig glad i rå kyllingbiter, kjøttdeig, fisk(rå og kokt) og elsker tunfisk og skinke..
De har alltid tørrfor tilgjengelig + vann, og får andre ting innimellom. DE kommer løpende med en gang jeg begynner med middagen, de kjenner lyden av kjeler og kjøleskap!! Da får de alltid noe godt... kjøper ofte en sei blokk og noen bokser tunfisk, boksmat vil de ikke lukte på engang!! Tenker det er som med oss mennesker - skikkelig kvalitetsmat blir vi mette og fornøyde av!!

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 21:32   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Photo: Prøvd å koke det før du gir helt opp innmatprosjektet?

Men det skal sies at de spiser ikek hva som helst... Pus veit godt å si fra om hun får noe hun ikke setter pris på.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 00:39   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Jeg tror det er svin, jeg. Lot han snuse på bacon, for han sto og maste så innmari, men da var han fullstenig uinteressert. Glemte saltet og ga han svoravskjær et par ganger, men fant jo ut når jeg skulle feie gulvet, at de kun var lekt med . Jeg tror han rett og slett udigger gris!
Ga han kjøttdeig av storfe etterpå, og det gikk ned!

Charlott; Hvor får du kjøpt den kyllingen?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 01:18   #69
LCHF4life
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Katta på lavkarbo

Han er sikkert en reinkarnert (heter det dét?) muslim

  Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 07:19   #70
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av LCHF4life, her.

Han er sikkert en reinkarnert (heter det dét?) muslim

Spiser kun halal-gnagere

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 08:06   #71
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Charlott; Hvor får du kjøpt den kyllingen?

Jeg kjøper på Rimi Er passe size for en Zappa-kropp å gnage på vil jeg tro
Pelskameratene her får hver sin med ujevne mellomrom, stor stas!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 09:14   #72
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av LCHF4life, her.

Han er sikkert en reinkarnert (heter det dét?) muslim

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Spiser kun halal-gnagere

Hehe, eller kanskje han er kosher?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg kjøper på Rimi Er passe size for en Zappa-kropp å gnage på vil jeg tro
Pelskameratene her får hver sin med ujevne mellomrom, stor stas!

Hjertelig takk for tipset! Er en Rimi rett borti her, skal stikke bort og se hva de har

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 16:34   #73
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Katta på lavkarbo

For å ta opp vom og hundemat igjen; de aller fleste dyrebutikker selger disse i 500 grams pølser. Litt mer praktiske katteporsjoner.
De har som nevnt vom m laks, vitaminisert, vom vitaminisert, ren vom, rent kyllingkjøtt, og et par andre typer. Hundene våres fores på den med Laks, og elsker det! Kattene går også bananas ved foring, så de får litt hver dag.
Katter er jo enda mer rene kjøttetere enn hunder er.
Disse pølsene koster vel ca 15 kr stykket, mye billigere enn boksemat blir vel det? Har ikke prøvd kattematen til V&H, kattene våre får tørrfor fra Royal canin i tillegg.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 18:52   #74
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå var det noen som sa til meg at kastrerte hannkatter ikke skal ha saltvannsfisk, fordi de kan få nyreproblemer av saltet ... Noen som vet mer om det? Da utgår jo sei, og gjerne laks også ...

Jeg har to ocikatter - som stortsett får dyrebutikkfôr, men når det gjelder katter som spiser fisk så fant jeg denne lenken:

http://www.hillspet.no/nn-NO/Cat/Adu...h-to-cats.aspx

Håper det gir svar på noen av spørsmålene dine.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 19:08   #75
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Sungrazer, her.

Jeg har to ocikatter - som stortsett får dyrebutikkfôr, men når det gjelder katter som spiser fisk så fant jeg denne lenken:

http://www.hillspet.no/nn-NO/Cat/Adu...h-to-cats.aspx

Håper det gir svar på noen av spørsmålene dine.

I grunn ikke . Vet ikke heeelt hva jeg skal tro om informasjon som står på nettsidene til en dyrematforhandler, som også påstår at fisk er sunnere enn rødt kjøtt, både for katter og mennesker. Kjøper ikke helt den, altså.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Funker lavkarbo på katta tro? terry Generell diskusjon 47 12-06-08 20:55
Hvordan du IKKE skal ta bilde av katta di Albertine Livets lyse side 11 13-11-05 21:40
Katta til Nille og Carbokiller Carbokiller Livets lyse side 4 24-05-04 14:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no