Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-11, 23:30   #51
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Ok, så da er jeg definitivt timeglass. Jeg har over 30cm forskjell på hofter og midje i tillegg til ganske brede skuldre og altfor store pupper
Men merker jeg blir litt sånn: er det så jævla nøye hvilken kategori kroppen vår faller under? Ingen har da like kropper. Det er bare vi mennesker som er helt VILLE etter å kategorisere. Spesielt i den vestlige verden.
Bare et lite hjertesukk på slutten der

Litt nøye er det kanskje å vite kroppsfasongen, ettersom epler f.eks har en mye større risiko for diabetes og hjertesykdommer.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:36   #52
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Jeg har min kropp, og den er unik

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:36   #53
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Litt nøye er det kanskje å vite kroppsfasongen, ettersom epler f.eks har en mye større risiko for diabetes og hjertesykdommer.

Joda, enig i det, men det funker å SE på personen (evt bruke målbånd), så ser man stort sett om de er i faresonen (i hvert fall med et trent øye). Det jeg muligens ble litt oppgitt over var når man skal begynne å underkategorisere med mursten, kjegler, bjeller, jordbær, celloer, søyler, pokaler og alle disse forvirrende tingene. DA følte jeg det var på tide å uttrykke min lettere misnøye

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:37   #54
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Skjønner hva du mener, Lifejack! Jeg er ikke noe fan av kategorisering selv. Med det sagt er jeg glad jeg har kommet meg ut av epleformen, for det er som Cherry sier den mest helseskadelige.
Og, seff, heldige timeglasset, du! Ikke bare er det flott med former, men det er den sunneste fordelingen på en kvinnekropp .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:37   #55
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Jeg har lyst på jordbær. Trønderbær på Marinen en varm sommerdag. :bidrar:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:38   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Joda, enig i det, men det funker å SE på personen (evt bruke målbånd), så ser man stort sett om de er i faresonen (i hvert fall med et trent øye). Det jeg muligens ble litt oppgitt over var når man skal begynne å underkategorisere med mursten, kjegler, bjeller, jordbær, celloer, søyler, pokaler og alle disse forvirrende tingene. DA følte jeg det var på tide å uttrykke min lettere misnøye

Haha, og så kommer jeg med min "fjernkontroll" på toppen av det hele (enn, det var min søsters ord ).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:39   #57
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Jeg har lyst på jordbær. Trønderbær på Marinen en varm sommerdag. :bidrar:

Knis! Jeg har selv spist jordbær på Marinen en varm sommerdag. Det er helt klart bedre enn epler i Sofienbergsparken midtvinters.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:43   #58
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Knis! Jeg har selv spist jordbær på Marinen en varm sommerdag. Det er helt klart bedre enn epler i Sofienbergsparken midtvinters.

Av en eller annen grunn synes jeg ordet Vinterepler er litt fint, altså. Litt som et snev av varme og søte tider mitt på vinteren. Jeg vil definitivt være et Vintereple hvis jeg må være epleformet. Men til sommeren skal jeg være et jordbær. :har en plan:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:43   #59
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, og så kommer jeg med min "fjernkontroll" på toppen av det hele (enn, det var min søsters ord ).

Jeg vurderte å slenge på fjernkontrollen også, men så gjorde jeg det ikke siden den kom fra deg, hehe
Ellers er jeg stort sett fornøyd med kroppsformen min altså. Bare ikke når jeg prøver å handle klær eller ser meg i speilet.

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:47   #60
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Jeg vurderte å slenge på fjernkontrollen også, men så gjorde jeg det ikke siden den kom fra deg, hehe
Ellers er jeg stort sett fornøyd med kroppsformen min altså. Bare ikke når jeg prøver å handle klær eller ser meg i speilet.

Ja ikke sant i enkelte prøverom er det jo speil på alle bauer og kanter

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:48   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Av en eller annen grunn synes jeg ordet Vinterepler er litt fint, altså. Litt som et snev av varme og søte tider mitt på vinteren. Jeg vil definitivt være et Vintereple hvis jeg må være epleformet. Men til sommeren skal jeg være et jordbær. :har en plan:

Det har du rett i. Nå liker ikke jeg epler, men vintereple smaker verbalt godt i munnen.
Jeg vil definitivt være et vintereple, spist helt inn til kjernen

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Jeg vurderte å slenge på fjernkontrollen også, men så gjorde jeg det ikke siden den kom fra deg, hehe
Ellers er jeg stort sett fornøyd med kroppsformen min altså. Bare ikke når jeg prøver å handle klær eller ser meg i speilet.

Det er bare å trene! (Seriøst, jeg begynte med speiltrening for drøyt tjue kilo siden, det går seg til!).
Liker kroppsformen min, jeg også. Jeg har jo ikke så mye valg, ettersom det er den jeg har. Den er visstnok veldig trendy, bare synd jeg ikke er det .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:08   #62
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Susi Q, her.

Jordbær!Det bredeste på lår/bakdel tillsvarer bystens mål.

Det er ikke jordbær

Sitat:

Eplefasongen er derfor lettest å dele inn i to mindre paraplybegreper: Eplet og jordbæret. Eplet bærer vekta i mageregionen, mens jordbæret bærer vekta på brystene og har brede skuldre. Begge kan skryte av flotte bein og slanke hofter. Som pærefasongen, er bukser som smalner av ikke et godt alternativ da det gjør at overkroppen ser tyngre ut. Bruker som regel større størrelse i topper enn bukser.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:31   #63
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Pokker... jeg som syntes det hørtes så søtt ut med jordbær.....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 11:19   #64
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Jeg er noe helt for meg selv Har alltid fått høre at jeg er timeglass, men det stemmer nok ikke helt. Jeg har for brede skuldre til å være klassisk pære, men for slank brystkasse til å være timeglass. Ser greit proposjonalt ut, og har alltid lagt på meg ganske jevnt over det hele.

Forøvrig sparer jeg til lange ben.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 23:13   #65
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg er noe helt for meg selv Har alltid fått høre at jeg er timeglass, men det stemmer nok ikke helt. Jeg har for brede skuldre til å være klassisk pære, men for slank brystkasse til å være timeglass. Ser greit proposjonalt ut, og har alltid lagt på meg ganske jevnt over det hele.

Forøvrig sparer jeg til lange ben.

JEG OGSÅ! Kanskje vi må starte en klubb
Ellers trenger man vel ikke ha en spesielt bred brystkasse for å defineres som timeglass?! Holder vel at skuldre og pupper "breier seg"

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 11:04   #66
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Ellers trenger man vel ikke ha en spesielt bred brystkasse for å defineres som timeglass?! Holder vel at skuldre og pupper "breier seg"

Nope, DA er du jordbær Timeglass går ut-inn og ut igjen, akkurat som et ordentlig timeglass.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 11:27   #67
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 35
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Jeg har mål som sier 103/79/103..Det tilsvarer vel timeglass?

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 14:03   #68
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nope, DA er du jordbær Timeglass går ut-inn og ut igjen, akkurat som et ordentlig timeglass.

Jammen, jeg trodde det holdt at skuldre/pupper gikk ut, midje inn og hofter ut igjen.
Så hvis jeg f.eks. er 105cm over hoftene, 73cm i midjen, 74cm under bysten, 100cm over puppene, og 111cm over skuldrene (litt usikker på hvor man måler den siste), så er jeg ikke timeglass, men jordbær???

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 14:14   #69
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Kroppsform? (eple,pære..druer??)

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Sjekk her: http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...ypes--you.html

Jeg syns den var veldig forvirrende.. Trodde det ikke var så mange kroppsformer

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 14:26   #70
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple,pære..druer??)

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Jeg syns den var veldig forvirrende.. Trodde det ikke var så mange kroppsformer

Jeg synes også den der er mer forvirrende enn hjelpsom, egentlig, men tenker det kanskje er fordi jeg er en erketypisk pære selv - jeg hadde nok vært veldig takknemlig for en sånn guide hvis kroppsformen min var mer forskjellig fra en allmenn "standard".

I alle fall så er jeg ganske takknemlig for min egen fettfordeling, stort sett. Ikke gøy å ha gigant-lår og gigant-rumpe, men det er jo sunnere enn andre alternativer, og jeg er relativt slank på overkroppen (nok til at jeg bruker størrelse 36/38 i topper mens jeg fortsatt er ca 10 kilo overvektig) - så jeg kan leve med det.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 18:15   #71
Susi Q
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 11
Susi Q er på en erverdig vei

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men hvem i alle dager er timeglass, da? Jordbær høres jo helt bort i natta ut i forhold til hennes mål, i så fall er det jo ikke relativt bærets form. Hva er i tilfelle jeg da? En ananas? Nå er jeg forvirra.
Marilyn Monroe skal jo ha vært ca 90/60/90, og hun framstilles jo som det klassiske timeglasset, men i følge deg var altså dama et jordbær? .

Ja, jordbær!
Jeg jobber med klær, og det vi legger vekt på er eple, pære og jordbær. Det de fleste jobber mot (bevisst eller ubevisst), er å få en harmonisk/likevektig figur.Særlig når en kommer opp i størrelser er det viktig å ballansere figuren.
En pære fasong kan ha lysere topper og mørke bukser, en eple fasong mørkere topper enn bukser.
En jordbær fasong står mye friere, siden den er ballansert. Og om en er slang i midjen, så er et belte ens beste venn.

Der jeg jobber har vi feks. bukser som er merket med eple og jordbær eple figur. Dvs. en eple figur, trenger et lavere liv og smalere ben(siden eple ofte har slanke ben).Jorbær fasongen har et højere liv, så det er ogå ofte en bukse som passer til pære.
Er ikke det lettvint da?

Susi Q er avlogget   Min kostholdsfilosofi: forsøker lav karbo Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 18:28   #72
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Susi Q, her.

Ja, jordbær!

Men din definisjon på jordbør stemmer ikke med slik den er definert noe annet sted? Jordbær har nærmest all tyngde på toppen, og smale hofter og ben. (Det finnes da ikke jordbær i naturen som går inn på midten og ut igjen nederst?)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 18:31   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Da skjønner jeg virkelig ikke hva som faktsik er timeglass.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 18:31   #74
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

HER en annen variant av fasongbeskrivelser..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 18:52   #75
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Holder fremdeles fast på at jeg er ett timeglass da jeg ser ut som ett timeglass

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pære sara Dr Lindbergs 1 17-09-09 22:07
Pære sara Lavkarbo generelt 4 17-09-09 21:17
Hvilken kroppsform har du? Vibeke-67 Livets lyse side 5 14-04-09 18:15
Yoghurt naturell med druer Selma Dr Lindbergs 4 24-01-08 12:59
Eple og skinke Marianne Mellommåltider 0 31-12-04 11:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no